2 min
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
56 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
2 uri
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
3 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
3 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
3 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
4 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
5 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
5 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
6 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
6 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
7 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
7 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
8 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
8 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.814
[Avto] Tema: Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
[#2700726] 06.03.18 18:05 · odgovor na: wesko (#2700703)
Odgovori   +    0
[wesko]
Zadnji stavek s podatki, koliko NOx izpuščajo dieselski motorji:
"Z uvedbo Euro 6 okoljskih predpisov (jeseni 2015) sodobni dizelski motorji izpuščajo največ 80 mikrogramov NOx na kilometer, kar je precej manj NOx kot Euro 5 motorji - meja pri 180 mikrogramih NOx na kilometer)."

nikakor ne gre skupaj z današnjim člankom iz Der Spiegla (www.spiegel.de/auto/...6019.html) ki med drugim navaja:

"Für die schlechte Luft sorgen vor allem Diesel mit Euro-5-Motoren, sie stoßen von allen

drei Klassen im realen Verkehr die meisten Stickoxide aus:

906 Milligramm NOx pro Kilometer stößt ein Euro-5-Diesel im Schnitt aus, der Grenzwert für die Euro-5-Norm liegt eigentlich bei 180 Milligramm.
Mit 507 Milligramm übertreffen auch moderne Euro-6-Diesel ihren Grenzwert von 80 Milligramm pro Kilometer deutlich, und zwar um 534 Prozent.
Dieselautos mit der Euro-4-Norm stoßen 674 Milligramm statt der eigentlich vorgesehenen 250 Milligramm pro Kilometer aus...."

Dejanske vrednosti in mejne (= očitno nekakšne priporočene vrednosti, ki jih nihče ne spoštuje) sta dve različni zadevi.
Zanimivo. Torej je EURO 4 diesel "čistejši pri NOx" od EURO 5...in skoraj tako čist kot EURO 6.

PS NIsem šel preverjat zgornje navedbe.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2700726

Strani: 1

wesko sporočil: 148
[Avto] Tema: Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
[#2700802] 07.03.18 08:49 · odgovor na: 0513ANITO (#2700726)
Odgovori   +    2
[0513ANITO]
> [wesko]
> Zadnji stavek s podatki, koliko NOx izpuščajo dieselski motorji:
> "Z uvedbo Euro 6 okoljskih predpisov (jeseni 2015) sodobni dizelski motorji izpuščajo največ 80 mikrogramov NOx na kilometer, kar je precej manj NOx kot Euro 5 motorji - meja pri 180 mikrogramih NOx na kilometer)."
>
> nikakor ne gre skupaj z današnjim člankom iz Der Spiegla (www.spiegel.de/auto/...6019.html) ki med drugim navaja:
>
> "Für die schlechte Luft sorgen vor allem Diesel mit Euro-5-Motoren, sie stoßen von allen
>
> drei Klassen im realen Verkehr die meisten Stickoxide aus:
>
> 906 Milligramm NOx pro Kilometer stößt ein Euro-5-Diesel im Schnitt aus, der Grenzwert für die Euro-5-Norm liegt eigentlich bei 180 Milligramm.
> Mit 507 Milligramm übertreffen auch moderne Euro-6-Diesel ihren Grenzwert von 80 Milligramm pro Kilometer deutlich, und zwar um 534 Prozent.
> Dieselautos mit der Euro-4-Norm stoßen 674 Milligramm statt der eigentlich vorgesehenen 250 Milligramm pro Kilometer aus...."
>
> Dejanske vrednosti in mejne (= očitno nekakšne priporočene vrednosti, ki jih nihče ne spoštuje) sta dve različni zadevi.

Zanimivo. Torej je EURO 4 diesel "čistejši pri NOx" od EURO 5...in skoraj tako čist kot EURO 6.

PS NIsem šel preverjat zgornje navedbe.
Tako je... ker pri Euro4 gorivo izgoreva pri nižjih temperaturah...posledično so pri Euro5 zaradi tega povečali izkoristek motorja, a na račun ekologije...Euro6 je pa že toliko naprednejši, da so ta učinek minimizirali.

Strani: 1