3 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
3 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
5 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
6 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
6 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
6 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
6 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
7 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
8 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
9 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
10 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
10 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
10 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[uel123]
"64 kilovatna baterija nedvoumno pomeni baterijo, ki jo lahko za trenutek obremenis z odjemom 64 kilovatov moci, in cisto nic drugega."

Ne bo držalo. V prvem odstavku članka tudi piše, da ima avto 150 kW moči. Po tej logiki, kot si jo napisal, je ne bi nikoli razvil, če naj bi bilo možno baterijo za kratek čas (!) obremeniti do 64 kilovatov...).

treba bo ponoviti osnove fizike.... (moč, energija,...).
Verjemi da ti lahko marsikaj razlozim o baterijah, polnjenju, praznjenju, krivuljah polnjenja in praznjenja, notranji upornosti, itd.

Govorimo o tem, kaj 64kW ni, in gotovo ni kapaciteta baterije. Hipoteticno pa bi lahko bila to trajna moc, konicna moc, whatever. Zato se za zaresno obravnavo nikoli ne gleda stevilk, ampak grafe in omejtive parametrov, ki jih da proizvajalec.

Zadovoljen?