Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek E-mobilnost: zaradi interesov zlorabljajo logiko

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Dejstvo je tudi, da živimo v 21. stoletju in, da se ti izzivi rešujejo drugače. Vsekakor z vlaganji v optimalnejšo rabo energije in predvsem z izgradnjo pametnega omrežja. Je lažje položiti tisoče ton novih, debelejših kablov ali preko omrežja wifi vklapljati porabnike glede na trenutno obremenitev omrežja?
Sveta preproscina. Spet nekdo ki bluzi o tehnologijah, ki niti niso na voljo, in so se ful dalec od kakrsnekoli pametne realizacije. Poleg tega bi moral izklapljanje voditi operater, ker je on tisti, ki mora reagirati ko elektrike zmanjkuje. Uporabnik z 15 KW prikljuckom se bo pac obnasal, kot da ni nic nenavadnega.

Dejstvo je, da nam je letos v obdobju mraza manjkalo 10% elektricne energije, pa je avtov "ki se polnijo itak ponoci ko je elektrike prevec" samo za vzorec.

Ce kaj, zamerim operaterjem/elesu da so nakupili tistih 200 manjkajocih MW v tujini. Nujno potrebujemo vajo "nic nas ne sme presenetiti" in pokazati, kaj se zgodi, ce te elektrike ni na voljo za uvoz. Mene bo grelo zadovoljstvo, da imam prav, gospod avtor pa naj si pomaga z wifijem.

Matr vola, ekoteroristi nas peljejo nazaj v case socializma in rolling blackoutov, redukcij. Krasno.

Aja, elektrike je ponoci prevec v normalnih razmerah zato, ker jo zagotavljata Tes6 in JEK, ne pa solarni paneli...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2700567

Strani: 1

anon-8475 sporočil: 219
Aja, elektrike je ponoci prevec v normalnih razmerah zato, ker jo zagotavljata Tes6 in JEK, ne pa solarni paneli...
Ma, kje pa. Obstaja rešitev, kako dobimo štrom iz solarnih panelov tudi ponoči in bi lahko počasi ugasnili TEŠ6, kasneje pa še JE.
To so že med 2. sv. vojno pogruntali Ameriški vojški piloti v Japonskem ujetniškem taborišču, sicer na tehnološko malo nižjem nivoju, pač času primerno. Takole gre zgodbica:
Je bilo fantom pilotom-ujetnikom dolgčas, pa so se zmenili, da si naredijo sončno uro, ker so jim pač vse osebne predmete, vključno z urami, pobrali. Eden zapiči palico v tla, drugi pa je vsako uro šel vprašat, ne preveč bistrega stražarja, koliko je ura. Po nekaj krogih je stražar le priracal do pilotov in vprašal kaj počnejo, pa so mu razložili. Modro je kimal in potem še bolj modro vprašal, kako bodo pa ponoči videli koliko je ura. Seveda je dobil kratek odgovor: 'To je pa ja zelo enostavno, prižgeš vžigalico in pogledaš koliko je ura. Stražar modro pokima, jih pohvali za iznajdljivost in odštorklja na svoje mesto premišljevat o modrost in iznajdljivosti Jenkijev. Po kakšni uri globokega razmisleka je končno ugotovil kje je kleč. Seveda so fantje dobili svetovne batine, ampak smeha na ta račun je bilo veliko in je čas spet počasi mineval. (Gregory Boyington: Usoda je lovec).

Torej po načelu zgodbice jaz predlagam, da ponoči z močnimi reflektorji osvetlimo sončne panele in tako pridobivamo elektriko iz njih 24/7/365. Za snežene dneve pa morda dodamo še nek sistem ogrevanja, ki bo spotoma talil sneg. :):):)

Strani: 1