Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

uel123 sporočil: 19
"64 kilovatna baterija nedvoumno pomeni baterijo, ki jo lahko za trenutek obremenis z odjemom 64 kilovatov moci, in cisto nic drugega."

Ne bo držalo. V prvem odstavku članka tudi piše, da ima avto 150 kW moči. Po tej logiki, kot si jo napisal, je ne bi nikoli razvil, če naj bi bilo možno baterijo za kratek čas (!) obremeniti do 64 kilovatov...).

treba bo ponoviti osnove fizike.... (moč, energija,...).

Pa LP!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2700519

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[uel123]
"64 kilovatna baterija nedvoumno pomeni baterijo, ki jo lahko za trenutek obremenis z odjemom 64 kilovatov moci, in cisto nic drugega."

Ne bo držalo. V prvem odstavku članka tudi piše, da ima avto 150 kW moči. Po tej logiki, kot si jo napisal, je ne bi nikoli razvil, če naj bi bilo možno baterijo za kratek čas (!) obremeniti do 64 kilovatov...).

treba bo ponoviti osnove fizike.... (moč, energija,...).
Verjemi da ti lahko marsikaj razlozim o baterijah, polnjenju, praznjenju, krivuljah polnjenja in praznjenja, notranji upornosti, itd.

Govorimo o tem, kaj 64kW ni, in gotovo ni kapaciteta baterije. Hipoteticno pa bi lahko bila to trajna moc, konicna moc, whatever. Zato se za zaresno obravnavo nikoli ne gleda stevilk, ampak grafe in omejtive parametrov, ki jih da proizvajalec.

Zadovoljen?

Strani: 1