Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[alek14]
Break even:

BMW i3 porabi med 18 pa do 30 kWh/100 km (realni pogoji vožnje AC, hitrost okoli 100 km/h).
Recimo povprečno 22 kWh. Pri normalni hitrosti ca. 130 km/h je to ca. 35 kWh/100 km.
35kWh*0.16 € = 5,6€
4,6 l dizla * 1,22 = 5,6€

EV je pri break even investiciji (hipotetični) pri današnji ceni elektrike enakovreden dizlu s porsbo 4,6 l/100 km (@130km/h). Večina dizlov pri tej hitrosti porabi okoli 6, torej BEV je v prednosti do cene elektrike približno 0,2 €/kWh. Od tu naprej so fosilci cenejši na kilometer.
Ampak a res nihce ne bo razmisljal o absurdistanskem racunanju ekonomike, kjer ti za nafto v avtu upalijo 120% davka, ce jo pa skurijo v elektrarni in "tankas" elektriko dobis pa subvencijo?

Ce nas bo 20 ali 30 ali celo 50% na elektricarjih, bodo gotovo upalili davek na "prevozno elektriko", ce drugega ne za financiranje par novih nukleark in 10 milijardno prenovo elektro omrezja.

Zakaj se raje ne ukvarjamo s tem, kako ze obstojece elektricne potrebe in odjemalce zares pokriti z nefosilnimi viri, namesto fantaziranja o avtih na elektriko?