Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Inside]
Ce misliš na sindikaliste na SŽ je boljsi izraz strojani, oni samo izkoriščajo kar jim je ponujeno na pladnju grobar je drzava, ki namerno podpira lenobo prevoznikov na sz in ovira tujo konkurenco.
Mislim, da so povsod problemi s preveliko zlizanostjo upravljalca infrastruktur in prevoznikom iz iste "hiše". So problemi v Italiji, radi nagajajo, so problemi pri nas, številni sodni primeri sporov med RCA in SŽ Tovorni promet, in tudi Avtrija menda ni izjema, saj tako navajojo na SŽ, ki sicer ima varnostno spričevalo za Avstrijo.

V Avstriji, Italiji tudi na HZ ima infra neko besedo pri nas so ji pa po novem se vzeli pristojnosti in preselili na DRI.
Problemček je samo v tem, da Infrastruktura nima nobene zvete s temi bojevitimi sindikalisti iz Sindikata strojevodij. Ti so v službi povsem drugje. Načelno je pa Infrastrukturra upravljalec JŽI, ne pa investitor v tujo (=državno) lastnino, če misliš, da Infrastruktur ni vpletena v bodoče novogradnjo in obnove, ki se vrše.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2700166

Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
[MarijanMacek]
> [Inside]
> Ce misliš na sindikaliste na SŽ je boljsi izraz strojani, oni samo izkoriščajo kar jim je ponujeno na pladnju grobar je drzava, ki namerno podpira lenobo prevoznikov na sz in ovira tujo konkurenco.

Mislim, da so povsod problemi s preveliko zlizanostjo upravljalca infrastruktur in prevoznikom iz iste "hiše". So problemi v Italiji, radi nagajajo, so problemi pri nas, številni sodni primeri sporov med RCA in SŽ Tovorni promet, in tudi Avtrija menda ni izjema, saj tako navajojo na SŽ, ki sicer ima varnostno spričevalo za Avstrijo.

>
Je po eni strani res da ločevanje prevoznika in upravljavca ni uspelo v popolnosti kot so si zamislili v EU. Se Madžari ki so naredili Infro za vzdrževanje prog posebej in VPE kot dodeljevalni organ bi radi združili ti dve funkciji. Nam tudi ni uspelo, dobro je znana zgodba Maribor agencija.
Probleme prinasajo tudi majhni prevozniki, ki nimajo vseh sistemov, se ne udeležujejo konferenc oz. so zato da drek mešajo.
V Avstriji, Italiji so porihtali domače prevoznike pol lahko branijo drugim pri nas pa slabo branimo boljšim ne dovolimo. Pri nas ima prevoznik glavno besedo v sistemu tudi za stvari katere ne bi smel, drugače upravljavec ne more naredit red niti pri upoštevanju parametrov prog. Pri nas je kot da bi na AC g. Klobasa določal kje in koliko casa bodo potekala dela, koliko bodo dolgi in težki kamioni koliko bo cestnina itd. Pa ni tako ampak DARS določa te stvari, kamionarji se pa derejo ker bi radi nonstop vozili.
>V Avstriji, Italiji tudi na HZ ima infra neko besedo pri nas so ji pa po novem se vzeli pristojnosti in preselili na DRI.

Problemček je samo v tem, da Infrastruktura nima nobene zvete s temi bojevitimi sindikalisti iz Sindikata strojevodij. Ti so v službi povsem drugje. Načelno je pa Infrastrukturra upravljalec JŽI, ne pa investitor v tujo (=državno) lastnino, če misliš, da Infrastruktur ni vpletena v bodoče novogradnjo in obnove, ki se vrše.
Strojevodje imajo moč in kot taki so si izborili neverjetne pravice, ampak palica ima dva konca in prihajajo iz juga ljudje ki bodo delali vec za isti denar. Poleg tega bo z uvedbo Ang jezika padla meja.
Ni problem ce DRI vodi investicije samo naj pravočasno da podatke kje in kdaj bodo dela, naj roke upošteva da se lahko pripravi alternativne vozne rede ne pa da se nateguje ljudi tako da se obljubi pendolino vozi pa bus uro dlje. Pa drzava naj ze enkrat odreže vlake ki so nezasedeni in jih imajo samo za nabijanje vlakovnih kilometrov. V tovornem pa isto vlakovnih poti en kup realizacija nič, ni pa prostora za tiste ki bi vozili.

Strani: 1