7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
9 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
10 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
10 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
10 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
10 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
11 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
12 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
12 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
13 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
13 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
13 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
13 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
14 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
14 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
15 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
16 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Nikec3 sporočil: 1.203
1. Dražja je, ker:
- so drage baterije,
- ker je ekonomija obsega pri ICE-jih veliko večja od EV-jev

2. Trenutno si ga lahko privoščijo redki. Je pa dejstvo, da si ga bo letos lahko privoščilo več ljudi kot lani in drugo leto več ljudi kot letos.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2699749

Strani: 1

BOY008 sporočil: 596
Tole si poglej, koliko bi rabil povečat proizvodnjo elektrike, če bi hotel transport elektrificirat. Podatki samo za ZDA.

www.peakprosperity.c...-cheap-oil
pobalin sporočil: 14.456
[Nikec3]
2. Trenutno si ga lahko privoščijo redki. Je pa dejstvo, da si ga bo letos lahko privoščilo več ljudi kot lani in drugo leto več ljudi kot letos.
Zato se tem redkim, ki so premožnejši, bolj avanturistični z denarjem in izbiro produktov, subvencionira nakup in vožnjo, ko bo pa to počela masa, bo pa morala plačati polno ceno.

Pred davnimi leti si je nek znanec za velik denar v Ameriki omislil takrat revolucionarni CD plejer in potem zanj še poseben trafo 220->110V. Ko sem ga vprašal, zakaj ne počaka, da se zadeva tržno prime in poceni, je rekel, da so pionirji, early adopterji vedno del procesa. In on si je to lahko privoščil, čeprav še v socializmu. Brez subvencij. Brez ideologije, da bo tisti mali CD pomenil prihranek pri resursih in nam zagotovil lepšo prihodnost.

Velik del odpora do tega mesijanstva z e-avti ni samo zaradi inercije ampak ga je treba pripisati alergičnosti ljudi na zapravljanje javnega denarja in pretakanja od plebsa k premožnejšim. Kar ni nič čudnega glede na hude šoke, ki smo jih dobili zadnjih deset let. Potem pa vizionarski eko-avtomobilist Musk skuri zilijon litrov kerozina, da lahko svoj stari e-avto z našemljeno lutko pošlje na pot po vesolju... Ni panike.
iskreni68 sporočil: 1.225
[Nikec3]
1. Dražja je, ker:
- so drage baterije,
- ker je ekonomija obsega pri ICE-jih veliko večja od EV-jev

2. Trenutno si ga lahko privoščijo redki. Je pa dejstvo, da si ga bo letos lahko privoščilo več ljudi kot lani in drugo leto več ljudi kot letos.
Se pravi pod 1. se strinjava, da baterije niso ekonomične, odnosno je bolj ekonomičen motor na notranje izgorevanje.

pod 2. strinjava se, da si to lahko privoščijo le redki, da pa si bo lahko v prihodnosti privoščilo več ljudi je pa le hipoteza in nikakor dejstvo. Dejsvo je, da je za to potrebna rast kupne moči, katera pa je odvisna od gospodarske rasti. Kdo ve, do kdaj se bo nadaljevala eksponentna rast in kdaj sledi padec? Poleg tega je dejsvo, da že več desetletij obljubljajo z mantro o preboju z električnimi avti in njihovo serisko proizvodnjo tik pred zdajci, samo še 2 leti....čakam že 30 let in glej ga zlomka, še vedno se vozimo na nafto.

Strani: 1