2 uri
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
2 uri
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
4 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
5 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
5 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
5 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
5 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
6 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
6 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
6 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
6 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
6 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
7 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
8 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
9 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
9 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
9 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 01.03.2018 11:03
"This is an alarm for the traditional automakers such as Mercedes. It says a smaller but smarter brand such as Tesla can beat them at home," said Felipe Munoz, an analyst with market researchers JATO Dynamics.
Zadevo je v svet lansirala evropska sekcija ameriškega portala Automotive News 20. februarja (!),
europe.autonews.com/...-in-europe
Hitro so jo povzeli še drugi, npr. nemški Handelsblatt, ki je v domači nemščini korektno navedel vir,
www.handelsblatt.com...81196.html
ni ga pa navedel v svoji globalni reciklažni enolončnici v angleščini, ki je vsebinsko nenavadno podobna temu članku tukaj.
global.handelsblatt....ope-889862
Kot ugotavljajo v raziskavi Jato je na evropskem trgu luksuznega razreda premijskih vozil v preteklem letu prestol najbolj prodajanega avtomobila zasedel teslin model S.
Če smo natančni, v originalu ne piše, da bi Tesla S spadal v luksuzni razred premijskih vozil (?), ampak samo, da je v Evropi presegel prodajne količine največjih (luksuznih) limuzin nemških premijskih znamk. Je razlika!
European sales of the Model S outstripped German premium brands' range-topping sedans including the Mercedes S class and BMW 7 series.
Tesla S je po dolžini v razredu A6, serije 5 in razreda E. Po ceni je pa Tesla mega luksuz, še posebno za davkoplačevalce in odjemalce električne energije. Nekaj o prodaji in subvencijah po državah:
de.wikipedia.org/wik...ntwicklung
Mercedes je prodal 3 odstotke več oziroma 13.359 razredov S. Prodaja bavarske serije 7 je upadla za 13 odstotkov na 11.735.
Da je Tesla je prodal več avtov, ni nujno povezano z gibanjem prodaje Mercedesa S, BMW 7 ali Audija A8. Treba je gledati življenjski cikel vsakega od teh modelov, ker te krivulje so obstajale ko Tesle še ni bilo. V primerjavi s tremi über Nemci pa je model Tesla S fenomenalen v tem, da bo kmalu minilo 9 let od prve predstavitve in šest let od začetka prodaje. Pri nemških klasikih je to že začetek konca modela.

Navdušenje nad širjenjem inteligentne propagande Tesle je neverjetno. To primerjanje prodaje Tesle S s top šit limuzinami (ameriškimi in potem še nemškimi) so si izmislili v Fremontu za pumpanje investitorjev in kupcev. Da zdaj ta jajca brez razmisleka ponavljajo še poslovni in avtomobilski mediji, je pa res katastrofa. Trg je fluiden v več smeri. Če ima JATO Dynamics kaj vrednega, da se analizira in napiše članek, je to tale objava zgoraj citiranega Felipeja Munoza izpred treh tednov:
www.jato.com/limited...ns-europe/

Aja, Porschejev se piše z veliko, vprašajte lektorice, ime modela pa je Cayenne, poguglajte.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2699734

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[pobalin]
Če ima JATO Dynamics kaj vrednega, da se analizira in napiše članek, je to tale objava zgoraj citiranega Felipeja Munoza izpred treh tednov:
www.jato.com/limited...ns-europe/
Mater, krivulja izgleda kot tista od bitcoina!

Strani: 1