Strani: 1 2

Froc sporočil: 1.999
[#2699701] 01.03.18 07:45
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: Froc 01.03.2018 07:47
Vohunska dejavnost v avto indusrtiji je prav tako močna in razvita, kot v orožarski ali pa politični. To ni nič neobičajnega ali omejenega samo na enega proizvajalca, to počno prav vsi. Vprašanje je samo, ali se kdo odloči to dati v javnost. Potem pa je naslednje vprašanje zakaj.
bc123a sporočil: 48.253
[#2699702] 01.03.18 08:00
Odgovori   +    9
Newsflash: za bottom line avtofirm je prodaja elektricarjev nepomembna. Stopnja sekiranja glede tega je odvisna od tega, kako mocno verjames v elektricno nirvano, ki jo napovedujejo vsi, ki nimajo pojma o elektriki (NGOji, pravniki, ekonomisti), le elektroenergetiki ne.
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2699715] 01.03.18 09:22 · odgovor na: bc123a (#2699702)
Odgovori   +    6
No kolega, dobiš sedaj odgovor še od enega elektroenergetika - mene.

Slej kot prej bodo med osebnimi avtomobili samo še električni. Iz vidika izkoristkov nobena stvar ni boljša od elektrike (električnega motorja). Električno bo praktično vse, od ogrevanja, avtomobilov, slej kot prej tudi letala...

Edina stvar, ki ne bo na elektriko, bodo rakete.
ogo sporočil: 3.087
[#2699716] 01.03.18 09:23 · odgovor na: bc123a (#2699702)
Odgovori   +    9
[bc123a]
Newsflash: za bottom line avtofirm je prodaja elektricarjev nepomembna. Stopnja sekiranja glede tega je odvisna od tega, kako mocno verjames v elektricno nirvano, ki jo napovedujejo vsi, ki nimajo pojma o elektriki (NGOji, pravniki, ekonomisti), le elektroenergetiki ne.
Ja, tako nepomembna je, kot je bila prodaja iPhone nepomembna za Nokio. Tri leta pozneje, Nokie ni bilo skorajda več.
najobj sporočil: 31.870
[#2699717] 01.03.18 09:26
Odgovori   +    3
... Tesla v Evropi porazila Nemce, ki se poslužujejo tudi nenavadnih praks ...

... OK, če po novem vseh avtomobilov ne dela samo za Evropo, je Tesla s svojimi obljubami kupce v Evropi predvsem nategnila, zblojeni Nemci pa se bodo porazili kar sami, ko bodo prepovedali svoje motorje na notranje zgorevanje, štroma za električne pa ne bo od nikoder ...

P.S.: novinarji Financ bi lahko malo ponovili poštevanko, ko pišejo o električnih avtomobilih ...
najobj sporočil: 31.870
[#2699718] 01.03.18 09:37 · odgovor na: Nikec3 (#2699715)
Odgovori   +    6
[Nikec3]
No kolega, dobiš sedaj odgovor še od enega elektroenergetika - mene.

Slej kot prej bodo med osebnimi avtomobili samo še električni. Iz vidika izkoristkov nobena stvar ni boljša od elektrike (električnega motorja). Električno bo praktično vse, od ogrevanja, avtomobilov, slej kot prej tudi letala...

Edina stvar, ki ne bo na elektriko, bodo rakete.
... ja, in vse elektrarne bodo na sonce in veter, elektrika do uporabnikov pa bo potovala po luftu ...
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2699720] 01.03.18 09:40 · odgovor na: najobj (#2699718)
Odgovori   +    2
Pred 100 leti si ni nihče predstavljal, da bomo danes uspešno zagotovili takšno proizvodnjo elektrike. Pa smo jo. In jo bomo tudi naprej.
najobj sporočil: 31.870
[#2699721] 01.03.18 09:43 · odgovor na: Nikec3 (#2699720)
Odgovori   +    1
[Nikec3]
Pred 100 leti si ni nihče predstavljal, da bomo danes uspešno zagotovili takšno proizvodnjo elektrike. Pa smo jo. In jo bomo tudi naprej.
... ja, ampak pred 100 leti si ni nihče predstavljal, da bomo danes imeli takšno porabo elektrike, ekološko sporno proizvodnjo pa bomo začeli ukinjati ...
bc123a sporočil: 48.253
[#2699722] 01.03.18 09:43 · odgovor na: Nikec3 (#2699720)
Odgovori   +    9
[Nikec3]
Pred 100 leti si ni nihče predstavljal, da bomo danes uspešno zagotovili takšno proizvodnjo elektrike. Pa smo jo. In jo bomo tudi naprej.
En govori o sto letih, en pa o treh letih.

Izkoristek elektricnega avta pa je dober samo, ce ne upostevas izkoristka pridobivanja elektrike. Glede na to, da komentatorji delate tako elementarne napake, je res vprasanje, koliko se razumete na problematiko.
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2699723] 01.03.18 09:45 · odgovor na: bc123a (#2699702)
Odgovori   +    2
[bc123a]
Newsflash: za bottom line avtofirm je prodaja elektricarjev nepomembna. Stopnja sekiranja glede tega je odvisna od tega, kako mocno verjames v elektricno nirvano, ki jo napovedujejo vsi, ki nimajo pojma o elektriki (NGOji, pravniki, ekonomisti), le elektroenergetiki ne.
Od kod ti to, "le elektroenergetiki ne"?

Smešiš se enako kot kaki bradati tovarnarji, ki so leta 1920 promovirali pogon na premog..

Notranje izgorevanje je danes, kot da bi mamuta pobril in do onemoglosti našminkal v manekenko, potem pa ga poslal na pisto. Že tako so zadnjih 25 let uspeli glumiti gljivo in prodajati staro za staro..
bc123a sporočil: 48.253
[#2699726] 01.03.18 09:52 · odgovor na: FIN223552 (#2699723)
Odgovori   +    13
[FIN223552]
> [bc123a]
> Newsflash: za bottom line avtofirm je prodaja elektricarjev nepomembna. Stopnja sekiranja glede tega je odvisna od tega, kako mocno verjames v elektricno nirvano, ki jo napovedujejo vsi, ki nimajo pojma o elektriki (NGOji, pravniki, ekonomisti), le elektroenergetiki ne.

Od kod ti to, "le elektroenergetiki ne"?

Smešiš se enako kot kaki bradati tovarnarji, ki so leta 1920 promovirali pogon na premog..

Notranje izgorevanje je danes, kot da bi mamuta pobril in do onemoglosti našminkal v manekenko, potem pa ga poslal na pisto. Že tako so zadnjih 25 let uspeli glumiti gljivo in prodajati staro za staro..
No v sosednji temi debatiramo o tem, da elektroenergetsko omrezje ni sposobno furati niti modernih toplotnih crpalk v izrazito mrzlih dnevih, v bi pa 20KW polnilnice gor priklapljali, a ne?

Cel kup bedakov se vtika v zadeve, ki jih ne razume, posledice so pa potem jokanje in stokanje "zakaj ne dobim svojega". Ne, v okviru gospodinjskega odjema ti nihce ne more garantirati da bos lahko avto polnil kadarkoli z mocjo svojega elektro prikljucka. Ne more. Pika. Tehnika.
pobalin sporočil: 14.456
[#2699734] 01.03.18 10:55
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: pobalin 01.03.2018 11:03
"This is an alarm for the traditional automakers such as Mercedes. It says a smaller but smarter brand such as Tesla can beat them at home," said Felipe Munoz, an analyst with market researchers JATO Dynamics.
Zadevo je v svet lansirala evropska sekcija ameriškega portala Automotive News 20. februarja (!),
europe.autonews.com/...-in-europe
Hitro so jo povzeli še drugi, npr. nemški Handelsblatt, ki je v domači nemščini korektno navedel vir,
www.handelsblatt.com...81196.html
ni ga pa navedel v svoji globalni reciklažni enolončnici v angleščini, ki je vsebinsko nenavadno podobna temu članku tukaj.
global.handelsblatt....ope-889862
Kot ugotavljajo v raziskavi Jato je na evropskem trgu luksuznega razreda premijskih vozil v preteklem letu prestol najbolj prodajanega avtomobila zasedel teslin model S.
Če smo natančni, v originalu ne piše, da bi Tesla S spadal v luksuzni razred premijskih vozil (?), ampak samo, da je v Evropi presegel prodajne količine največjih (luksuznih) limuzin nemških premijskih znamk. Je razlika!
European sales of the Model S outstripped German premium brands' range-topping sedans including the Mercedes S class and BMW 7 series.
Tesla S je po dolžini v razredu A6, serije 5 in razreda E. Po ceni je pa Tesla mega luksuz, še posebno za davkoplačevalce in odjemalce električne energije. Nekaj o prodaji in subvencijah po državah:
de.wikipedia.org/wik...ntwicklung
Mercedes je prodal 3 odstotke več oziroma 13.359 razredov S. Prodaja bavarske serije 7 je upadla za 13 odstotkov na 11.735.
Da je Tesla je prodal več avtov, ni nujno povezano z gibanjem prodaje Mercedesa S, BMW 7 ali Audija A8. Treba je gledati življenjski cikel vsakega od teh modelov, ker te krivulje so obstajale ko Tesle še ni bilo. V primerjavi s tremi über Nemci pa je model Tesla S fenomenalen v tem, da bo kmalu minilo 9 let od prve predstavitve in šest let od začetka prodaje. Pri nemških klasikih je to že začetek konca modela.

Navdušenje nad širjenjem inteligentne propagande Tesle je neverjetno. To primerjanje prodaje Tesle S s top šit limuzinami (ameriškimi in potem še nemškimi) so si izmislili v Fremontu za pumpanje investitorjev in kupcev. Da zdaj ta jajca brez razmisleka ponavljajo še poslovni in avtomobilski mediji, je pa res katastrofa. Trg je fluiden v več smeri. Če ima JATO Dynamics kaj vrednega, da se analizira in napiše članek, je to tale objava zgoraj citiranega Felipeja Munoza izpred treh tednov:
www.jato.com/limited...ns-europe/

Aja, Porschejev se piše z veliko, vprašajte lektorice, ime modela pa je Cayenne, poguglajte.
BOY008 sporočil: 596
[#2699735] 01.03.18 10:56 · odgovor na: Nikec3 (#2699715)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: BOY008 01.03.2018 11:01
Večinoma za proizvodnjo elektrike rabiš ravno fosilna goriva. Sem takoj za, da se ukinijo vsa fosilna goriva vključno z zemeljskim plinov, ki je ravno tako fosilno gorivo. Pol pa da vidimo, koliko bo proizvedene elektrike.

Trenutno za proizvodnje elektrike nimamo alternative od fosilnih goriv, ki bi zagotovila trenutno povpraševanje po elektrike.

Ker ne odkrivajo več toliko nafte kot včasih, bo zelo težko zagotovaljati vso potrebo po elektriki.

Obnovljivi viri, so le mali delček proizvodnje.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2699736] 01.03.18 11:02
Odgovori   +    3
mrs. dejte mi en poceni avto za 5 jurjev. banda!
pobalin sporočil: 14.456
[#2699738] 01.03.18 11:09 · odgovor na: BOY008 (#2699735)
Odgovori   +    3
[BOY008]
Trenutno za proizvodnje elektrike nimamo alternative od fosilnih goriv, ki bi zagotovila trenutno povpraševanje po elektrike.
Imamo. Jedrska. Ampak o slonu v sobi se v finih družbah nikoli ne govori.

BTW, ali kdo ve, koliko jedrskih elektrarn imajo Kitajci in zakaj tako. Podvprašanje: če moj vtis drži, da za pridelavo elektrike v glavnem kurijo (domači) premog, kdaj velja pri njih pričakovati veliki spopad med rudarji in njihovo verzijo Margaret Thatcher - če sploh?
klemenstp sporočil: 2.568
[#2699739] 01.03.18 11:10 · odgovor na: shevchenko (#2699736)
Odgovori   +    0
ga imaš
indianautosblog.com/...wid-275633
samo uvozit si ga moraš. Ne vem zakaj ga ne prodajajo pri nas. Videl v živo v Aziji in izgleda super.
BOY008 sporočil: 596
[#2699740] 01.03.18 11:11 · odgovor na: pobalin (#2699738)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: BOY008 01.03.2018 11:13
poglej si tale video. Je zelo nazoren.

www.peakprosperity.c...-economics

Ja samo ljudje so proti jedrski.
pobalin sporočil: 14.456
[#2699741] 01.03.18 11:15 · odgovor na: klemenstp (#2699739)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 01.03.2018 11:17
[klemenstp]
indianautosblog.com/...wid-275633
samo uvozit si ga moraš. Ne vem zakaj ga ne prodajajo pri nas. Videl v živo v Aziji in izgleda super.
www.globalncap.org/l...a-mobilio/

Še boljši je pregled objav:
www.globalncap.org/?...nault+Kwid
iskreni68 sporočil: 1.225
[#2699743] 01.03.18 11:23 · odgovor na: ogo (#2699716)
Odgovori   +    1
Primerjaš grame s tonami... baterijo za telefon ki je težine cca 100-150g z baterijo ki tehta do pol tone....
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2699744] 01.03.18 11:26 · odgovor na: bc123a (#2699722)
Odgovori   +    2
Razumem, razumem. Izkoristek od elektrarne do koles je še vedno boljši kot pri ICE-ju, hkrati pa se izboljšuje tudi miks proizvodnje električne energije v smeri vedno več obnovljivih virov.

Potem pa je tukaj še dejavnik, da TEŠ recimo veliko lažje filtrira svinjarijo, kot pa tisoče ICE-jev v mestih.
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2699745] 01.03.18 11:29 · odgovor na: bc123a (#2699726)
Odgovori   +    2
Glej kolega:

1. Prehod na EV-je se ne bo zgodil iz danes na jutri
2. Ne bomo vsi polnili naenkrat
3. Če se bo elektrika podražila (recimo) za 2x, bo še vedno cenejša od nafte, hkrati pa bo dražja elektrika prinesla do več investicij v omrežje in proizvodnjo električne energije.

Po net-meteringu se ti subvencija v sončno elektrarno danes povrne po desetih letih. Kdaj se ti bo povrnila, če se elektrika 2x podraži?
iskreni68 sporočil: 1.225
[#2699746] 01.03.18 11:33 · odgovor na: Nikec3 (#2699715)
Odgovori   +    0
Dve uprašanji. Zakaj misliš, je cena električnega avta, brez subvencij, še enkrat večja kot bencinskega istega razreda? Kdo misliš, si bo lahko privoščil toliko dražji avto?
iskreni68 sporočil: 1.225
[#2699748] 01.03.18 11:40 · odgovor na: Nikec3 (#2699745)
Odgovori   +    0
Eno vprašane. Kaj misliš za koliko krat se bo podražila elektrika, ko se obračuna trošarino in vse žive dajatve, katere se plačuje na naftne derivate?
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2699749] 01.03.18 11:40 · odgovor na: iskreni68 (#2699746)
Odgovori   +    2
1. Dražja je, ker:
- so drage baterije,
- ker je ekonomija obsega pri ICE-jih veliko večja od EV-jev

2. Trenutno si ga lahko privoščijo redki. Je pa dejstvo, da si ga bo letos lahko privoščilo več ljudi kot lani in drugo leto več ljudi kot letos.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2699751] 01.03.18 11:51 · odgovor na: pobalin (#2699734)
Odgovori   +    0
[pobalin]
Če ima JATO Dynamics kaj vrednega, da se analizira in napiše članek, je to tale objava zgoraj citiranega Felipeja Munoza izpred treh tednov:
www.jato.com/limited...ns-europe/
Mater, krivulja izgleda kot tista od bitcoina!
BOY008 sporočil: 596
[#2699753] 01.03.18 11:51 · odgovor na: Nikec3 (#2699749)
Odgovori   +    0
Tole si poglej, koliko bi rabil povečat proizvodnjo elektrike, če bi hotel transport elektrificirat. Podatki samo za ZDA.

www.peakprosperity.c...-cheap-oil
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2699754] 01.03.18 11:53 · odgovor na: Nikec3 (#2699745)
Odgovori   +    0
[Nikec3]
Po net-meteringu se ti subvencija v sončno elektrarno danes povrne po desetih letih. Kdaj se ti bo povrnila, če se elektrika 2x podraži?
Ne bo se ti sploh, ker boš filal sam svoj avto :-P
kzupanc sporočil: 10.517
[#2699758] 01.03.18 12:02 · odgovor na: BOY008 (#2699735)
Odgovori   +    0
[BOY008]
Večinoma za proizvodnjo elektrike rabiš ravno fosilna goriva. Sem takoj za, da se ukinijo vsa fosilna goriva vključno z zemeljskim plinov, ki je ravno tako fosilno gorivo. Pol pa da vidimo, koliko bo proizvedene elektrike.

Trenutno za proizvodnje elektrike nimamo alternative od fosilnih goriv, ki bi zagotovila trenutno povpraševanje po elektrike.

Ker ne odkrivajo več toliko nafte kot včasih, bo zelo težko zagotovaljati vso potrebo po elektriki.

Obnovljivi viri, so le mali delček proizvodnje.
Za Slovenijo so HE zelo pomemben vir in bodo ostale še naprej. Novo jedrsko bi pa morali že graditi.
pobalin sporočil: 14.456
[#2699761] 01.03.18 12:03 · odgovor na: Nikec3 (#2699749)
Odgovori   +    4
[Nikec3]
2. Trenutno si ga lahko privoščijo redki. Je pa dejstvo, da si ga bo letos lahko privoščilo več ljudi kot lani in drugo leto več ljudi kot letos.
Zato se tem redkim, ki so premožnejši, bolj avanturistični z denarjem in izbiro produktov, subvencionira nakup in vožnjo, ko bo pa to počela masa, bo pa morala plačati polno ceno.

Pred davnimi leti si je nek znanec za velik denar v Ameriki omislil takrat revolucionarni CD plejer in potem zanj še poseben trafo 220->110V. Ko sem ga vprašal, zakaj ne počaka, da se zadeva tržno prime in poceni, je rekel, da so pionirji, early adopterji vedno del procesa. In on si je to lahko privoščil, čeprav še v socializmu. Brez subvencij. Brez ideologije, da bo tisti mali CD pomenil prihranek pri resursih in nam zagotovil lepšo prihodnost.

Velik del odpora do tega mesijanstva z e-avti ni samo zaradi inercije ampak ga je treba pripisati alergičnosti ljudi na zapravljanje javnega denarja in pretakanja od plebsa k premožnejšim. Kar ni nič čudnega glede na hude šoke, ki smo jih dobili zadnjih deset let. Potem pa vizionarski eko-avtomobilist Musk skuri zilijon litrov kerozina, da lahko svoj stari e-avto z našemljeno lutko pošlje na pot po vesolju... Ni panike.
iskreni68 sporočil: 1.225
[#2699762] 01.03.18 12:04 · odgovor na: Nikec3 (#2699749)
Odgovori   +    2
[Nikec3]
1. Dražja je, ker:
- so drage baterije,
- ker je ekonomija obsega pri ICE-jih veliko večja od EV-jev

2. Trenutno si ga lahko privoščijo redki. Je pa dejstvo, da si ga bo letos lahko privoščilo več ljudi kot lani in drugo leto več ljudi kot letos.
Se pravi pod 1. se strinjava, da baterije niso ekonomične, odnosno je bolj ekonomičen motor na notranje izgorevanje.

pod 2. strinjava se, da si to lahko privoščijo le redki, da pa si bo lahko v prihodnosti privoščilo več ljudi je pa le hipoteza in nikakor dejstvo. Dejsvo je, da je za to potrebna rast kupne moči, katera pa je odvisna od gospodarske rasti. Kdo ve, do kdaj se bo nadaljevala eksponentna rast in kdaj sledi padec? Poleg tega je dejsvo, da že več desetletij obljubljajo z mantro o preboju z električnimi avti in njihovo serisko proizvodnjo tik pred zdajci, samo še 2 leti....čakam že 30 let in glej ga zlomka, še vedno se vozimo na nafto.

Strani: 1 2