9 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier
38 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 ura
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
7 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.814
[alek14]
> [kzupanc]
> > [bc123a]
> > > []
> > > Torej že imamo simulacijo polnjenja bodočih električnih avtomobilov :-)
> >
> > Nekateri na te neumnosti opozarjamo ze mesece, pa se novinarjev nic ne prime, se zlasti, ko je treba bluziti o razogljicenju in propagirati prodajo relativno svinjsko dragih toplotnih crpalk.
>
> Nočno polnjenje avtomobilov bo OK. Pametna omrežaja, avto s epolni, ko dobi signal. Ponoči je elektrike načeloma dovolj. Seveda, ravno ogrevanje pa je tudi najbolj aktivno ponoči. Drugače pa sama obremenitev omrežja ob ustrezno zmogljivih kablih in ostalem ne sme biti problem.

Očitno nisi ničesar razumel ali pa tvoje "pamento omeržje" deluje na principu: pametnen voznik BEV bo avto pripeljal polnit k elektrarni, da zaobide problem prenosnega omrežja, ki mu elektrike ne bo dobavilo, čeprav v elektrarni načeloma je?
Poleg tega pa so vsi "pamatni sistemi", ki so jih do sedaj preizkušali "ne delovali". Preizkušali pa so: pametne fasade, pametne hiše, pametna okrožja...
Še vsi so zašli v paradoksalne brezizhodne situcije, ki so izvirale iz potreb ljudi, ki pač niso sovpadale z razpoložljivostno organizacijo pametnega vira.
No naš vzor pametne regulacije je zagotovo Velecenjeni Tovariš KARDELJ.

Njegova partija je vse najbolje vedela...Njenih potomcev pa itak kar mrgoli pri nas.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2699360

Strani: 1

najobj sporočil: 31.910
Zadnja sprememba: najobj 27.02.2018 11:58
[0513ANITO]
> [alek14]
> > [kzupanc]
> > > [bc123a]
> > > > []
> > > > Torej že imamo simulacijo polnjenja bodočih električnih avtomobilov :-)
> > >
> > > Nekateri na te neumnosti opozarjamo ze mesece, pa se novinarjev nic ne prime,
se zlasti, ko je treba bluziti o razogljicenju in propagirati prodajo relativno svinjsko dragih toplotnih crpalk.
> > Nočno polnjenje avtomobilov bo OK. Pametna omrežaja, avto s epolni, ko dobi signal. Ponoči je elektrike načeloma dovolj. Seveda, ravno ogrevanje pa je tudi najbolj aktivno ponoči. Drugače pa sama obremenitev omrežja ob ustrezno zmogljivih kablih in ostalem ne sme biti problem.
>
> Očitno nisi ničesar razumel ali pa tvoje "pamento omeržje" deluje na principu: pametnen voznik BEV bo avto pripeljal polnit k elektrarni, da zaobide problem prenosnega omrežja, ki mu elektrike ne bo dobavilo, čeprav v elektrarni načeloma je?
> Poleg tega pa so vsi "pamatni sistemi", ki so jih do sedaj preizkušali "ne delovali". Preizkušali pa so: pametne fasade, pametne hiše, pametna okrožja...
> Še vsi so zašli v paradoksalne brezizhodne situcije, ki so izvirale iz potreb ljudi, ki pač niso sovpadale z razpoložljivostno organizacijo pametnega vira.
No naš vzor pametne regulacije je zagotovo Velecenjeni Tovariš KARDELJ.

Njegova partija je vse najbolje vedela...Njenih potomcev pa itak kar mrgoli pri nas.
... ja, kdo bi rekel, da ima velecenjeni tovariš Kardelj toliko avto.finance.si/8850022 velepametnih sledilcev v Nemčiji ...

P.S.: Kardelj je zajebal marsikaj, obesiti mu prepoved bencinskih in dizelskih avtov v Nemčiji pa je res malo preveč ...

Strani: 1