2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
4 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
5 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
8 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
9 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
9 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
10 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
10 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
11 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek EU želi imeti od 10 do 20 gigatovarn baterij

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

BorutHocevar sporočil: 1.534
[0126Bacis]
Skratka baterije so zadnja zadeva, ki jo elektroenergetika potrebuje
Kot razumem, ni še nobene odločitve, kakšne baterije naj bi proizvajali. Zdaj kaže, da bo na trgu predvsem povpraševanje po avtomobilskih baterijah. Če se bo okrepilo zanimanje za velike sistemske baterje, se bodo proizvajalci bolj usmerili tudi v ta del ponudbe.

In zakaj ne bi delali stvari, ki jih bodo kupovali Renault, Daimler, idr.? Zakaj bi jih raje uvažali iz Azije ali ZDA?
Pa še to:
Dokler bodo v EU nameščali pravnike v energetiko, pričakujmo še več podobnih idej:
Maroš Šefčovič je "Doctor of Law (JUDr.), Comenius University in Bratislava".
Tuje je njegov umotvor: ec.europa.eu/commiss...economy_en
Pa menda ja ne mislite, da je ideja zrasla na Šefčovičevem zelniku? Odločajo podjetja, ki sem jih navedel v članku. In še kdo, ki upravlja z denarjem.

Kako nepomembna je Šefčovičeva funkcija, sem napisal, ko se je zanjo potegovala še Bratuškova:
oe.finance.si/881007...Bratuskova

Idejo razumem predvsem kot fajt med različnimi industrijami za denar iz Junckerjevega sklada.