Strani: 1

lencep sporočil: 608
[#2698936] 24.02.18 08:58
Odgovori   +    2
Nabavijo naj raje kar spalnike, ki bodo povezovali relacijo KP - MS in podobne!
anon-394991 sporočil: 252
[#2701642] 11.03.18 10:11
Odgovori   +    0
Dvonastropni vlaki po moji oceni nikoli nebodo vozili na vseh relacijah, saj že sami tuneli tega ne omogočajo. Mogoče bodo šli do Kranja Borovnice in do Kresnic.
Ali pa iz Maribora do Poljčan.

Bolj pametno bi bilo, da se naroči več garnitur, katere bi služileza odvijanje pormeta med Sežano in MAriborom oziroma Mursko Soboto tako, da bi lahko potnik prišel v najkrajšem možnem času do končne točke. Prestopanja pa naj bi bila v okviru 10 minut med enim vlakom in drugim na različnih relacijah.
anon-394991 sporočil: 252
[#2701665] 11.03.18 13:16 · odgovor na: lencep (#2698936)
Odgovori   +    0
[lencep]
Nabavijo naj raje kar spalnike, ki bodo povezovali relacijo KP - MS in podobne!
Kdor vsaj malo pogleda gospodarsko rast v določenih državah vidi, da so se vsi lotili modernizacij prometnih tokov in voznih sredstev in pri tem upoštevali čim cenejša vozna sredstva, katera bodo imela zagotovljene rezervne dele. Vsak pa dobro ve, da če imaš večjo proizvodnjo lahko znižuješ cene. Tako je edino pravilno, da se podpre takšno ponudbo, katera omogoča zgoraj navedeno. Razne izdelke naročene po naročilu in unikate nastane problem, da ne dobiš delov, kateri se obrabijo ali pa plačaš trojno ceno pri dobavi le teh..

Zato vidim ponudbo tega proizvajalca edino pametno. Garniture morajo biti daljše in to naroča večina. Žal pa kot praviš glede spalnikov pa se dogaja sedaj nekaj povsem drugega. Avtobusni promet in kvaliteta in udobje avtobusov ter cena je povozila v celotni mednarodni promet. To, da pride karta za avtobus ponoči iz Ljubljane pri direktni liniji 20€ je samo potrditev, da tudi če se nabavijo spalniki nebo kunkorenčen avtobusnemu prevozu.

Strani: 1