Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.252
Pregovor pravi da riba smrdi pri glavi cisti se jo pa od repa.

In bil bi presenecen, ce bi vedel koliko direktorjev svoje zaposlene vidi kot strosek in zgolj strosek. Nujni nebodigatreba.

Delal sem v podjetju kjer:

1. Prepoved izhoda iz poslovne stavbe med 8 in 17 uro. Izjema je odmor za malico.
2. Stemplanje za vsak pasji kurac. Tut med malco.
3. Reklc obvezen ce gres iz pisarne v pisarno.
4. Efektivni delovnik 8 ur (ne 7 in pol) ena ura za malico.
5. Malicas na bone s fiksno vrednostjo pri cemer si zaradi nabora ostarij primoran od netto place vsak dan se najmanj 2€ doplacat.
6. Kava sok ali plastenka vode na mizi je hujsa krsitev delovnega razmerja. Cigaret med sihtom je avtomatska disciplinska.
7. Niti na 30°C srajca s kratkimi rokavi ni dovoljena. Bojda je ideja o tem da je vroce samo v glavah. Imeti srajco s kratkimi rokavi ni zadosti poslovno v casu ko gre Draghi pred novinarje v njej....
8. Direktor firme se ukvarja z recmi kot so fakture od 20€ za usb kljucke. In ali so crke na dopisu velike 7mm ali 7,2mm.
9. Vsak tvoj predlog je sprejet z "Jaz sem ze 25 let v poslu in bolje vem"

In se bi lahko nasteval.

Potem sem se od tam evakuiral v podjetje (za precej mnjso placo), ki:
1. Urnik od 8 do 16. Ko je potreba po delu ali zarad opravljanja nalog vecja se potegne.
2. Sestanek 1x tedensko. Se prestejemo znotraj sektorja za prejsni teden in plan za tekoci teden.
3. Keksi sokovi in kofeti za mizo niso noben problem.
4. Malica je znotraj firme v menzi ki zgleda kot restavracija, in je tudi kvaliteta prehrane na taki ravni.
5. Cik med sihtom ni noben problem. Edini pogoj je da nas ni vec kot 3 na kupu ker se sefom v pisarno kadi.
6. Vsak mesec dobis na kljucku 8€ da mas za one jutranje kofete. Masine sta dve pa gres in si vzames. Lavazza :) In to je poleg place.
7. Prejsni teden je slo pol firme za en dan smucat na krvavec. Karte castila firma.
8. Kravata in srajca samo ko si na sestanku s kako res hudo stranko pa moras zraven bit. Sef se je pohecal da sem na razgovor za sluzbo prisel "V bolsih gvantih kot je on"
9. Ko se pogovarjamo o izboljsavah se predlog slisi in premelje. Kaksen je tudi zavrnjen. A recimo nakup frajtonarce zato da ne bomo na suho peli je bil sprejet. Vse niso vezane na posel.

V oni prvi firmi je dalo odpoved 9 ljudi od 22 (yours trully included) v 4 mesecih lanskega leta.

V drugi.. pa gres vsak dan z velikim nasmehom delat. In ko sem po 3 in pol mesecih bolniske prikrevsal mimo, me direktor ni vprasal kdaj pridem delat ampak.. a delam one vaje k so mi jih naložili v toplicah in Soči.

In ja. Grem rad delat. Komaj sm cakal na ono zeleno zastavico od dohtarjev. Okolje je super. Pocutis se koristnega in veliko vec dam od sebe. Tu ne niti ni sram priznat da kak dan sm pa naredil null komma jozef. Sem pa kak drug dan 2x tolk. Zanima jih a je delo narejeno. In da sem tam ko recem da sem tam. Jaz sicer nisem tip cloveka ki bi funkcioniral cez skype ali viber ali pac nekaj. V zivo se prej zmenim in lazje.

Hocem ti reci da je moznosti da delodajalec poboza delavca mimo place nebroj. Mrtve liste se odpuli (tudi pri nas). A vecina bo dala vec od sebe in ono kar bodo dali, bo boljse, kot pa bi dali pod trapastim "My way or highway" nacinom. Jaz si upam trdit za 99% mojih kolegic in kolegov da se trudijo ker se je vredno trudit. Vec kot bo imelo podjetje, vec bomo imeli vsi delezniki. Sefi zaposleni in seveda stranke.

Je pa res, da sef one prve firme je bil pravnik.. ta dva zdaj pa sta strojni in elektro inzenirja. In to taka "Common sense" cloveka. Ki dans furata firmo z okoli 100 zaposlenimi in 50 mio prihodkov letno.

Bottom line: tezko je bit dober sef. Vedno je med Scilo in Karibdo. Na eni strani prihodki od strank ter na drugi strani zelje in hotenja zaposlenih. Tezko je to ubalansirat. A se da. Veliko slovenskih podjetnikov pa pade na sistemu vzpostavljanja kulture zaupanja v svoje zaposlene. Ko das na sluzbene avtomobile GPS trackerje, moras ljudem pojasniti da to ni zato ker bi teb slo na organ ker so si privoscli 5min za kafe. Ampak zato da optimiziras denimo servis. Stranka iz denimo Radovljice poklice. Ti pa takoj vidis kje imas najblizjega. Tako bo stranka poservisirana prej, prihodek bo in bomo vsi imeli nekaj od tega. A to je treba skomunicirat na pravi nacin. Sicer bodo nesrecni. Ker bodo to doumeli kot znak nezaupanja. To dajem kot primer...

Tako da ja. Veliko je na delodajalcu. In verjemi. Zelis si zaposlenih ki bodo tezili s spremembami. Ker ko bodo utihnili je edini razlog ta da jih boli k. Oddelajo svoje in gredo domov. Takih pa si nihce v svojem podjetju ne bi zelel... Vsaj nihce normalen ne.