Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kakšne so plače današnjih stavkajočih?
Strani: 1
sporočil: 6.657
Nadpovprečne plače in podpovprečno delo. Če komu ne diši več v
šolstvu, se lahko preizkusi v gospodarstvu za manjše plačilo in v
manj stabilni obliki zaposlitve. Tako bo čakanje na penzijo bolj
razgibano, živahnejše in bolj stresno
sporočil: 4.311
[dani14]Glede na to, da SBC (tudi v Financah) podaja primere obdavčitve slovenskih inženirjev, katerih bruto plača je 7.000, oziroma 10.000€ in reveži plačajo 300 ali 600€ več davkov in prispevkov kot v Avstriji je povsem neumestno na tem Finančnem časopisu govoriti o nadpovprečbi plači VŠ učiteljev v višini 3.797€ in OŠ v višini 1.935€. Končno zaslužijo inženirji po teh podatkih (seveda če verjamete Batagelju in Co. v SBC) vsaj 2x več od svojih učiteljev.
Nadpovprečne plače in podpovprečno delo. Če komu ne diši več v šolstvu, se lahko preizkusi v gospodarstvu za manjše plačilo in v manj stabilni obliki zaposlitve. Tako bo čakanje na penzijo bolj razgibano, živahnejše in bolj stresno
Zdaj me pa še zanima, kako si ugotovil podpovprečno delo šolnikov, rezultati mednarodnih primerjav dajejo dokaj ugodno sliko za oOŠ populacijo, tuji investitorji ugotavljajo kot konkurenčno prednost Slovenije izobraženo delovno silo (Yaskawa npr). Ti pa o podpovprečnem delu?!
Me prav zanima, koliko časa bi gospodarstvo delalo, če bi vsi šolniki ubogali tvoj nasvet in šli v gospodarstvo, kar seveda pomeni da bi bilo potrebno zapreti nebodigapotrebne šole. V nekaj letih bi bilo tako veselje, da bi vsi Slovenci glasovali z nogami, nakar bi te mogoče srečala pamet, toda bilo bi mnogo verjetno prepozno.
sporočil: 6.657
[MarijanMacek]Mešaš povprečje z najvišjimi plačami, to delaš namensko, zato škoda komentarja
Glede na to, da SBC (tudi v Financah) podaja primere obdavčitve slovenskih inženirjev, katerih bruto plača je 7.000, oziroma 10.000€ in reveži plačajo 300 ali 600€ več davkov in prispevkov kot v Avstriji je povsem neumestno na tem Finančnem časopisu govoriti o nadpovprečbi plači VŠ učiteljev v višini 3.797€ in OŠ v višini 1.935€. Končno zaslužijo inženirji po teh podatkih (seveda če verjamete Batagelju in Co. v SBC) vsaj 2x več od svojih učiteljev.
Zdaj me pa še zanima, kako si ugotovil podpovprečno delo šolnikov, rezultati mednarodnih primerjav dajejo dokaj ugodno sliko za oOŠ populacijo, tuji investitorji ugotavljajo kot konkurenčno prednost Slovenije izobraženo delovno silo (Yaskawa npr). Ti pa o podpovprečnem delu?!Slovenski učenci dosegajo podpovprečne rezultate, podatki o funkcionalni pismenosti so porazni, iz nekaterih raziskav smo se celo umaknili, da si šolstvo ne bi delalo sramote
Me prav zanima, koliko časa bi gospodarstvo delalo, če bi vsi šolniki ubogali tvoj nasvet in šli v gospodarstvo, kar seveda pomeni da bi bilo potrebno zapreti nebodigapotrebne šole. V nekaj letih bi bilo tako veselje, da bi vsi Slovenci glasovali z nogami, nakar bi te mogoče srečala pamet, toda bilo bi mnogo verjetno prepozno.Učitelj lahko pride v gospodarstvo delati na zelo specifična delovna mesta, od lektorjev do vratarjev ali NKV delavcev. Je pa vsem tem delovnim mestom skupno, da po 40 letih delovne dobe lahko morda dosežejo povprečno učiteljsko plačo 1935 € bruto, ampak navala učiteljev za slabše plačana delovna mesta nisem videl.
Skratka, javni paraziti si naj uvedejo nov davek za višje plače, katerega naj samo oni plačujejo in se bodo tako počutili bolj varni, nato pa se naj iz izplena tega novega davka izplačajo višje plače. Moje dohodki so že sedaj prekomerno obremenjeni in ne mislim več tiho gledati, kako hinavski paraziti nabijajo za višje davke, da bodo sami dobili višje plače
sporočil: 149
Potrebno je pogledati povprečno plačo tistih v javnem sektorju in
povprečno plačo v gospodarstvu in ne razumem, kako lahko kdo v JS
zahteva več. Če komu v JS kaj ne paše, naj da odpoved in gre tja,
kjer bodo cenili njegovo delo.
Nobene potrebe ni, da je v OŠ le kakšnih 20 učencev na razred. Naj povečajo št. učencev v razredu za 10 % in odpustijo 10 % učiteljev, in si naj ta višek razdelijo, če si želijo višje plače.
Če se jim zdi, da so manj cenjeni kot nekdo drug to ne pomeni, da imajo sami premalo, ampak, da ima po njihovi logiki nekdo drug preveč. Naj povedo, kdo je to in naj se del njihovih plač (ob njihovem strinjanju) prerazporedi šolnikom - masa za plače se pač ne more povečati.
Ob plačah tudi nihče ne omenja faktorja varnosti delovnega mesta - naj še to upoštevajo in njihova plača je še dodatno višja, kot je že sedaj glede na gospodarstvo, da ne omenjam št. delovnih ur, ki jih opravi povprečen učitelj. Te pijavke je lahko sram, da tako izsiljujejo zaposlene v gospodarstvu.
Nobene potrebe ni, da je v OŠ le kakšnih 20 učencev na razred. Naj povečajo št. učencev v razredu za 10 % in odpustijo 10 % učiteljev, in si naj ta višek razdelijo, če si želijo višje plače.
Če se jim zdi, da so manj cenjeni kot nekdo drug to ne pomeni, da imajo sami premalo, ampak, da ima po njihovi logiki nekdo drug preveč. Naj povedo, kdo je to in naj se del njihovih plač (ob njihovem strinjanju) prerazporedi šolnikom - masa za plače se pač ne more povečati.
Ob plačah tudi nihče ne omenja faktorja varnosti delovnega mesta - naj še to upoštevajo in njihova plača je še dodatno višja, kot je že sedaj glede na gospodarstvo, da ne omenjam št. delovnih ur, ki jih opravi povprečen učitelj. Te pijavke je lahko sram, da tako izsiljujejo zaposlene v gospodarstvu.
sporočil: 5.590
[MarijanMacek]sedi 1 iz matematike v prvi razred OŠ nimaš pojma kaj pišeš
> [dani14]
> Nadpovprečne plače in podpovprečno delo. Če komu ne diši več v šolstvu, se lahko preizkusi v gospodarstvu za manjše plačilo in v manj stabilni obliki zaposlitve. Tako bo čakanje na penzijo bolj razgibano, živahnejše in bolj stresno
Glede na to, da SBC (tudi v Financah) podaja primere obdavčitve slovenskih inženirjev, katerih bruto plača je 7.000, oziroma 10.000€ in reveži plačajo 300 ali 600€ več davkov in prispevkov kot v Avstriji je povsem neumestno na tem Finančnem časopisu govoriti o nadpovprečbi plači VŠ učiteljev v višini 3.797€ in OŠ v višini 1.935€. Končno zaslužijo inženirji po teh podatkih (seveda če verjamete Batagelju in Co. v SBC) vsaj 2x več od svojih učiteljev.
Zdaj me pa še zanima, kako si ugotovil podpovprečno delo šolnikov, rezultati mednarodnih primerjav dajejo dokaj ugodno sliko za oOŠ populacijo, tuji investitorji ugotavljajo kot konkurenčno prednost Slovenije izobraženo delovno silo (Yaskawa npr). Ti pa o podpovprečnem delu?!
Me prav zanima, koliko časa bi gospodarstvo delalo, če bi vsi šolniki ubogali tvoj nasvet in šli v gospodarstvo, kar seveda pomeni da bi bilo potrebno zapreti nebodigapotrebne šole. V nekaj letih bi bilo tako veselje, da bi vsi Slovenci glasovali z nogami, nakar bi te mogoče srečala pamet, toda bilo bi mnogo verjetno prepozno.
sporočil: 5.590
Predlagam da se vsem v JS plača dvigne za 100% da dokončno
bankrotiramo, pride trojka ker smo del EU zmeče po Grškem scanriju
2/3 ljudi JS na cesto , zniža penzije in potem pazi jim kapne da so
vsi zapufani in da jim banke plenijo premoženje ( kasno paljenje)
Bil tam in povedali vsi iste zgodbe kup učiteljev, uradnikov delajo
kot čistilci, natakarji, itd. v glavnem v času turistične sezone
drugače pa tema........čista.....a to želi JS izvolite skoplite si
grob in to čim prej da bo mir gospodarstvo trojka pusti na miru
.............
sporočil: 5.835
[dani14]Na testu finančne pismenosti so slovenski otroci leta 2012 dosegli podpovprečne rezultate. Bili so slabši od povprečja držav članic OECD, zaostali so za Američani, Poljaki, Čehi, Belgijci, Estonci ...
Slovenski učenci dosegajo podpovprečne rezultate, podatki o funkcionalni pismenosti so porazni, iz nekaterih raziskav smo se celo umaknili, da si šolstvo ne bi delalo sramote
Podatkov o finančni pismenosti slovenskih učencev za leto 2015 ni, saj se je vlada odločila, da otrok na tem področju ne bo testirala. In kakšni so razlogi za to? "Slovenci znanje otrok preverjamo samo na področjih, v katerih smo dobri." www.domovina.je/fina...esta-pisa/
sporočil: 4.311
[dani14]Nič ne delam namensko, mogoče so naši vrli batagelji&Co v SBC to delali namerno, ko so jamrali, kako so obdavčene inženirske plače, pudarjam inženirske in ne mene žerske. Sam moram priznati, da ne poznam inženirja, ki bi imel 10.000€ bruto plače, če direktorca SDH ima okoli 11.000€. Ampak to ni inženirska plača, ampak mene žerska.
> [MarijanMacek]
> Glede na to, da SBC (tudi v Financah) podaja primere obdavčitve slovenskih inženirjev, katerih bruto plača je 7.000, oziroma 10.000€ in reveži plačajo 300 ali 600€ več davkov in prispevkov kot v Avstriji je povsem neumestno na tem Finančnem časopisu govoriti o nadpovprečbi plači VŠ učiteljev v višini 3.797€ in OŠ v višini 1.935€. Končno zaslužijo inženirji po teh podatkih (seveda če verjamete Batagelju in Co. v SBC) vsaj 2x več od svojih učiteljev.
Mešaš povprečje z najvišjimi plačami, to delaš namensko, zato škoda komentarja
preberi o rezultatih za 2017 novice.pei.si/?page_id=1727 leto 2015, www.pei.si/Sifranti/...spx?id=135 in ne bluzi ker se javno sramotiš.
> Zdaj me pa še zanima, kako si ugotovil podpovprečno delo šolnikov, rezultati mednarodnih primerjav dajejo dokaj ugodno sliko za oOŠ populacijo, tuji investitorji ugotavljajo kot konkurenčno prednost Slovenije izobraženo delovno silo (Yaskawa npr). Ti pa o podpovprečnem delu?!
Slovenski učenci dosegajo podpovprečne rezultate, podatki o funkcionalni pismenosti so porazni, iz nekaterih raziskav smo se celo umaknili, da si šolstvo ne bi delalo sramote
> Me prav zanima, koliko časa bi gospodarstvo delalo, če bi vsi šolniki ubogali tvoj nasvet in šli v gospodarstvo, kar seveda pomeni da bi bilo potrebno zapreti nebodigapotrebne šole. V nekaj letih bi bilo tako veselje, da bi vsi Slovenci glasovali z nogami, nakar bi te mogoče srečala pamet, toda bilo bi mnogo verjetno prepozno.Pravilno ugotavljaš, da učitelj LAHKO dela vsa navedena dela, delavec pa učiteljskega in profesorskega NE more. Tudi jaz lahko delam marsikaj, verjetno tudi tvoje delo z ne predolgim doatnim izobraževanjem, seveda ob pogoju da to ni delo za male možgane, ker bi se mi podzavestno upiralo. Sicer sem pa že pri 14 letih delal v tovarni in mi je fabrika znana stvar. Vsekakor pa si upam trditi, da ti mojega dela zelo verjetno (99,5%) ne moreš opravljat, pa če se postaviš na glavo!
Učitelj lahko pride v gospodarstvo delati na zelo specifična delovna mesta, od lektorjev do vratarjev ali NKV delavcev. Je pa vsem tem delovnim mestom skupno, da po 40 letih delovne dobe lahko morda dosežejo povprečno učiteljsko plačo 1935 € bruto, ampak navala učiteljev za slabše plačana delovna mesta nisem videl.
Skratka, javni paraziti si naj uvedejo nov davek za višje plače, katerega naj samo oni plačujejo in se bodo tako počutili bolj varni, nato pa se naj iz izplena tega novega davka izplačajo višje plače. Moje dohodki so že sedaj prekomerno obremenjeni in ne mislim več tiho gledati, kako hinavski paraziti nabijajo za višje davke, da bodo sami dobili višje plačeTvoji dohodki so obremenjeni približno tako kot v naši soseščini. Ni nekih bistvenih razlik. Če ne verjameš poglej avstrijske stopnje obdavčitve. če se pri nas obdavči s 50% dohpodnina nad dobrih 70.000€, je v Avstrija meja okoli 90.000€, pri čemer je povprečna bruto plača ~2x večja. Ampak sem že rekel, ker v Sloveniji prevladujejo nasrotniki javnega sektorja in JU, ukinimo šolstvo, podobno lahko ukinemo javno zdravstvo, ki je katastrofalno (samo primerljivo z angleškim in češkim) in bomo vsaj pri zdravstvu neocenjeni, kakor je Ciper na zadnji raziskavi. na ta način bomo ukinili 60% delovnih mest v JS.
K temu korenitim ukrepom, če se že gremo reforme bodimo temeljiti, seveda sodi tudi ukinitev obveznega zdravstvenega in pokojninskega zavarovanja in rešili se bomo večine javnih uslužbencev. ostane še slabih 30.000 uslužbencev v JU, kar lahko takoj zreduciramo za 1/2 in ne bomo imeli policije, ne vojske, ne zaporov.... Skratka dobili bomo slovenski raj (pa ne on splošno poznan ljudem, ki so hodili v šole, imenovan Slovenský raj) in turisti bodo množično drli gledati to srednjeveško čudo, kjer ni davkov ne policije ne vojske ne šol, ne zdravstva. No nekaj privatnega že bo, za večino bo pa nedostopno. In predvidevam, da ti sodiš v to večino. mene osebno takšno stanje ne skrbi.
sporočil: 8.271
[rename]
> [Erik9999]
> Potrebno je pogledati povprečno plačo tistih v javnem sektorju in povprečno plačo v gospodarstvu in ne razumem, kako lahko kdo v JS zahteva več. Če komu v JS kaj ne paše, naj da odpoved in gre tja, kjer bodo cenili njegovo delo.
>
> Nobene potrebe ni, da je v OŠ le kakšnih 20 učencev na razred. Naj povečajo št. učencev v razredu za 10 % in odpustijo 10 % učiteljev, in si naj ta višek razdelijo, če si želijo višje plače.
>
> Če se jim zdi, da so manj cenjeni kot nekdo drug to ne pomeni, da imajo sami premalo, ampak, da ima po njihovi logiki nekdo drug preveč. Naj povedo, kdo je to in naj se del njihovih plač (ob njihovem strinjanju) prerazporedi šolnikom - masa za plače se pač ne more povečati.
>
> Ob plačah tudi nihče ne omenja faktorja varnosti delovnega mesta - naj še to upoštevajo in njihova plača je še dodatno višja, kot je že sedaj glede na gospodarstvo, da ne omenjam št. delovnih ur, ki jih opravi povprečen učitelj. Te pijavke je lahko sram, da tako izsiljujejo zaposlene v gospodarstvu.
Ni tako enostavno.Trend je jasen. Seveda. Garači. Revčki bogi. A vzgajajo, šolajo in delajo s cvetom slovenske prihodnosti.
Še 20 jih danes težko krotijo, pooblastil pa nimajo nobenih.
Učitelj malo bolj grdo pogleda učenca, že pridejo starši z odvetnikom... pred 40+ leti, so imeli učitelji avtoriteto in so nas z lahkoto 30 obvladovali in nas vse naučili, ker smo dali mir.
Če ne, je šiba pela. Še danes se spomnim tistega metra in niti pomislil nisem, da bi doma staršem povedal, ker bi mi še oče dodal napitnino ;-)
In ne, ne zagovarjam stavke, le poznam razmere tudi pred 20 leti, ko sem bil v svetu šole in vidim danes. Trend je jasen.
Enostavno! Njihov trud, napor in delo jim je treba še enkrat poplačati. 100% dvig plač. Brez milosti!
Zdaj se je treba samo še dogovoriti, koliko to znese in kje - KOMU - bomo ta denar od/vzeli!?
Danes sem nekaj slišal čez poslance. Njim bi lahko vzeli. Vsakemu nekaj jurjev. In ukinili poslansko menzo!
Kje bi vzeli ostalo!???
sporočil: 7.095
Popolnoma zgrešena poanta in teksta članka in komentarjev
komentatorjev. Problem šolstva ni denar temveč normativi in
kurikulum. Ti dve stvari se pa rešujeta na v Sloveniji na Šubičevi
cesti 2 v Ljubljani. Ampak tistih 90 "svetnikov", ki mislijo da so
od boga dani, ker so šli skozi volilno sito na parlamentarnih
volitvah v katermkoli sklicu že tudi pod razno niso u stanju najti
46 glasov ZA da bi se spremenili šolski normativi in
kurikulum.
Sam osebno ta stavkovni val in v javnem in v zasebnem sektorju ( Luka Koper) vidim samo v smislu predvolilne agitacije zbijanja rejtinga sredinske neideološke politične opcije, ki je v Sloveniji na oblasti že od 2012 naprej. Ta stavka ni uprejena samo proti Cerarju temveč tudi vsem političnim strankam in gibanjem, ki se gibljejo v srediskem ideološko neobremenjenem političnem prostoru. In za temi stavkami ne stoji nihče drug kot SD in Desus ki imata edina dva koristi od teh stavk pa čeprav sta kot koaliciski partnerici vladajočih strank v vsem tem obdobju podpirali in glasovali za ukrepe proti akterim sedaj stavkajo. Nisem pozabil na ZUJF, Janša Šuštaršičev ukrep kateri je bil vsa ta leta samo cenen politikantski izgovor teh dveh strenk da se nič ne da spremeniti, korigirati čeprav bi se s spremembo šolskih normativov in kurikuluma lahko prihranilo veliko denarja na eni strani in bi bilo na drugi strni šolstvo kvalitetnejše samo ti ukrepi ne bi bili všečni enemu delu volilne baze teh dveh strank, vsem tistim, ki so tako ali drugače priklopljeni na "šolske jasli" v Sloveniji, od dobaviteljev, samih šolnikov, podpornih služb, pa do samih konzumentov šolskih storitev učencev, dijakov in študentov ter njihovih staršov.
Sam osebno ta stavkovni val in v javnem in v zasebnem sektorju ( Luka Koper) vidim samo v smislu predvolilne agitacije zbijanja rejtinga sredinske neideološke politične opcije, ki je v Sloveniji na oblasti že od 2012 naprej. Ta stavka ni uprejena samo proti Cerarju temveč tudi vsem političnim strankam in gibanjem, ki se gibljejo v srediskem ideološko neobremenjenem političnem prostoru. In za temi stavkami ne stoji nihče drug kot SD in Desus ki imata edina dva koristi od teh stavk pa čeprav sta kot koaliciski partnerici vladajočih strank v vsem tem obdobju podpirali in glasovali za ukrepe proti akterim sedaj stavkajo. Nisem pozabil na ZUJF, Janša Šuštaršičev ukrep kateri je bil vsa ta leta samo cenen politikantski izgovor teh dveh strenk da se nič ne da spremeniti, korigirati čeprav bi se s spremembo šolskih normativov in kurikuluma lahko prihranilo veliko denarja na eni strani in bi bilo na drugi strni šolstvo kvalitetnejše samo ti ukrepi ne bi bili všečni enemu delu volilne baze teh dveh strank, vsem tistim, ki so tako ali drugače priklopljeni na "šolske jasli" v Sloveniji, od dobaviteljev, samih šolnikov, podpornih služb, pa do samih konzumentov šolskih storitev učencev, dijakov in študentov ter njihovih staršov.
sporočil: 4.311
[slovenecnb1]Veš, sem že starejši, vsi iz moje generacije so že v penzjonu, in mi ni razbrati iz tvojega umotvora kje grešim, daj mi prosim podčrtaj kaj je tako strašno narobe, da imam iz matematike 1. Vseh 68+ let življenja sem namreč matematiko obvladal nadnad povprečno, (recimo bolje kot 99% populacije) in res pričakujem napotek, zakaj kar naenkrat ne znam več matematike. Ali pa si mogoče mnenja, da v "demokraciji" ni več nič tako, kot je bilo v konc lagerju, in se tudi šteje ne več 1,2,3... ampak po novem 1,4, 3, 2,6... (parafraza na neke "Komisarjeve zapiske", menda Bojana Štiha).
> [MarijanMacek]
> > [dani14]
> > Nadpovprečne plače in podpovprečno delo. Če komu ne diši več v šolstvu, se lahko preizkusi v gospodarstvu za manjše plačilo in v manj stabilni obliki zaposlitve. Tako bo čakanje na penzijo bolj razgibano, živahnejše in bolj stresno
>
> Glede na to, da SBC (tudi v Financah) podaja primere obdavčitve slovenskih inženirjev, katerih bruto plača je 7.000, oziroma 10.000€ in reveži plačajo 300 ali 600€ več davkov in prispevkov kot v Avstriji je povsem neumestno na tem Finančnem časopisu govoriti o nadpovprečbi plači VŠ učiteljev v višini 3.797€ in OŠ v višini 1.935€. Končno zaslužijo inženirji po teh podatkih (seveda če verjamete Batagelju in Co. v SBC) vsaj 2x več od svojih učiteljev.
>
> Zdaj me pa še zanima, kako si ugotovil podpovprečno delo šolnikov, rezultati mednarodnih primerjav dajejo dokaj ugodno sliko za oOŠ populacijo, tuji investitorji ugotavljajo kot konkurenčno prednost Slovenije izobraženo delovno silo (Yaskawa npr). Ti pa o podpovprečnem delu?!
>
> Me prav zanima, koliko časa bi gospodarstvo delalo, če bi vsi šolniki ubogali tvoj nasvet in šli v gospodarstvo, kar seveda pomeni da bi bilo potrebno zapreti nebodigapotrebne šole. V nekaj letih bi bilo tako veselje, da bi vsi Slovenci glasovali z nogami, nakar bi te mogoče srečala pamet, toda bilo bi mnogo verjetno prepozno.
sedi 1 iz matematike v prvi razred OŠ nimaš pojma kaj pišeš
sporočil: 6.657
[MarijanMacek]Ti še očitnega sarkazma ne opaziš, tako da bi z lahkoto opravil tvoje delo. Lahko pa nam zaupaš kaj delaš, mogoče je res 0,5% možnosti, da ga ne bi znal
> Učitelj lahko pride v gospodarstvo delati na zelo specifična delovna mesta, od lektorjev do vratarjev ali NKV delavcev. Je pa vsem tem delovnim mestom skupno, da po 40 letih delovne dobe lahko morda dosežejo povprečno učiteljsko plačo 1935 € bruto, ampak navala učiteljev za slabše plačana delovna mesta nisem videl.
>
Pravilno ugotavljaš, da učitelj LAHKO dela vsa navedena dela, delavec pa učiteljskega in profesorskega NE more. Tudi jaz lahko delam marsikaj, verjetno tudi tvoje delo z ne predolgim doatnim izobraževanjem, seveda ob pogoju da to ni delo za male možgane, ker bi se mi podzavestno upiralo. Sicer sem pa že pri 14 letih delal v tovarni in mi je fabrika znana stvar. Vsekakor pa si upam trditi, da ti mojega dela zelo verjetno (99,5%) ne moreš opravljat, pa če se postaviš na glavo!
sporočil: 4.311
[dani14]Lahko poiščeš v COBISS, SICRIS. Toda se bojim, da ti ni jasno, kaj je to. Nič hudega, vsi ne vedo vsega.
Ti še očitnega sarkazma ne opaziš, tako da bi z lahkoto opravil tvoje delo. Lahko pa nam zaupaš kaj delaš, mogoče je res 0,5% možnosti, da ga ne bi znal
sporočil: 834
Že res, ampak vedno se generacije razlikujejo med seboj. Moje
mnenje je, da so si za takšno stanje krivi pedagoški delavci
sami.
Niso zmeraj delali konsekventno, niso zmeraj delali v skladu z zakonom, tudi z zdravo pametjo. So pa velikokrat popuščala željam, v začetku prijateljev in sorodnikov, ko so ostali skapirali so jih začeli izsiljevati in želeli isto.
Samo "nedolžen" primer z naše šole. Imamo tri paralelke, zato 9 učiteljev v prvih treh razredih. Mamice seveda grozno občutljive, kam gre njihov sonček. Nekatere učiteljice so znane, da so materinske, druge bolj stroge. Ko so starši ugotovili, da so nekateri starši lahko sami izbrali učiteljico, v roku treh let ni bilo več nobenih zavor. Psihologinja sama je rekla, da so klicali za 80% otrok. Vsi za isto učiteljico. Ker so jim nekateri že takoj zagrozili s tožbo, če njihov otrok ne bo prišel k želeni učiteljici, so bili v stiski, ker so seveda vedeli, da so njihovi postopkih tako-tako.
Ampak niso razumeli, da so si to sami skuhali.
Niso zmeraj delali konsekventno, niso zmeraj delali v skladu z zakonom, tudi z zdravo pametjo. So pa velikokrat popuščala željam, v začetku prijateljev in sorodnikov, ko so ostali skapirali so jih začeli izsiljevati in želeli isto.
Samo "nedolžen" primer z naše šole. Imamo tri paralelke, zato 9 učiteljev v prvih treh razredih. Mamice seveda grozno občutljive, kam gre njihov sonček. Nekatere učiteljice so znane, da so materinske, druge bolj stroge. Ko so starši ugotovili, da so nekateri starši lahko sami izbrali učiteljico, v roku treh let ni bilo več nobenih zavor. Psihologinja sama je rekla, da so klicali za 80% otrok. Vsi za isto učiteljico. Ker so jim nekateri že takoj zagrozili s tožbo, če njihov otrok ne bo prišel k želeni učiteljici, so bili v stiski, ker so seveda vedeli, da so njihovi postopkih tako-tako.
Ampak niso razumeli, da so si to sami skuhali.
sporočil: 8.271
[lea1]ODLIČEN Komentar!
Že res, ampak vedno se generacije razlikujejo med seboj. Moje mnenje je, da so si za takšno stanje krivi pedagoški delavci sami.
Niso zmeraj delali konsekventno, niso zmeraj delali v skladu z zakonom, tudi z zdravo pametjo. So pa velikokrat popuščala željam, v začetku prijateljev in sorodnikov, ko so ostali skapirali so jih začeli izsiljevati in želeli isto.
Samo "nedolžen" primer z naše šole. Imamo tri paralelke, zato 9 učiteljev v prvih treh razredih. Mamice seveda grozno občutljive, kam gre njihov sonček. Nekatere učiteljice so znane, da so materinske, druge bolj stroge. Ko so starši ugotovili, da so nekateri starši lahko sami izbrali učiteljico, v roku treh let ni bilo več nobenih zavor. Psihologinja sama je rekla, da so klicali za 80% otrok. Vsi za isto učiteljico. Ker so jim nekateri že takoj zagrozili s tožbo, če njihov otrok ne bo prišel k želeni učiteljici, so bili v stiski, ker so seveda vedeli, da so njihovi postopkih tako-tako.
Ampak niso razumeli, da so si to sami skuhali.
Zagotovo bi za tole dobila lučko od profesorja Lozarja! :)
In potem nam svetijo ti sončki, ali pa sonca, ki se jim niti ne sanja, koliko je 2+2!
Žalostno, a resnično. Le kdo!? če sploh kdo!? nas bo ali nas je zmožen spraviti ven iz tega Butalskega dreka? :)
www.mladina.si/18418...epomemben/
sporočil: 6.657
[MarijanMacek]Sem pogooglal in če si ta Marijan Maček iz UL, potem si dokaz, da izobrazba ni pokazatelj, kako pameten je človek in da je metanje denarja v izobraževanje nesmiselno, če potem dobimo ven doktorje znanosti brez funkcionalne pismenosti. Postajamo drugo Kosovo, kjer se albanski inženirji niso skoraj znali podpisati :)))
> [dani14]
> Ti še očitnega sarkazma ne opaziš, tako da bi z lahkoto opravil tvoje delo. Lahko pa nam zaupaš kaj delaš, mogoče je res 0,5% možnosti, da ga ne bi znal
Lahko poiščeš v COBISS, SICRIS. Toda se bojim, da ti ni jasno, kaj je to. Nič hudega, vsi ne vedo vsega.
sporočil: 4.311
[dani14]Vidiš, to je pa tvoje mnenje, ki ga sicer ne cenim, vprašanje je le, če si zmožen ceniti dosežke v raziskovalni dejavnosti. Neke slovenske (in tudi litvanske) visko tehnološke gazele so namreč dokaj drugačnega mnenja in se pravzaprav sploh ne smem popolno upokojit, kljub temu da sem že v 43 delovnem letu. Le s čim se pa lahko ti pohvališ na VT področju, da si upaš soditi o pismenosti, če smem ponižno povprašat?
> [MarijanMacek]
> > [dani14]
> > Ti še očitnega sarkazma ne opaziš, tako da bi z lahkoto opravil tvoje delo. Lahko pa nam zaupaš kaj delaš, mogoče je res 0,5% možnosti, da ga ne bi znal
>
> Lahko poiščeš v COBISS, SICRIS. Toda se bojim, da ti ni jasno, kaj je to. Nič hudega, vsi ne vedo vsega.
Sem pogooglal in če si ta Marijan Maček iz UL, potem si dokaz, da izobrazba ni pokazatelj, kako pameten je človek in da je metanje denarja v izobraževanje nesmiselno, če potem dobimo ven doktorje znanosti brez funkcionalne pismenosti. Postajamo drugo Kosovo, kjer se albanski inženirji niso skoraj znali podpisati :)))
sporočil: 6.657
[MarijanMacek]Tvoja ponižnost je obratnosorazmerna s tvojo funkcionalno pismenostjo. Smeš vprašati.
> [dani14]
> > [MarijanMacek]
> > > [dani14]
> > > Ti še očitnega sarkazma ne opaziš, tako da bi z lahkoto opravil tvoje delo. Lahko pa nam zaupaš kaj delaš, mogoče je res 0,5% možnosti, da ga ne bi znal
> >
> > Lahko poiščeš v COBISS, SICRIS. Toda se bojim, da ti ni jasno, kaj je to. Nič hudega, vsi ne vedo vsega.
>
> Sem pogooglal in če si ta Marijan Maček iz UL, potem si dokaz, da izobrazba ni pokazatelj, kako pameten je človek in da je metanje denarja v izobraževanje nesmiselno, če potem dobimo ven doktorje znanosti brez funkcionalne pismenosti. Postajamo drugo Kosovo, kjer se albanski inženirji niso skoraj znali podpisati :)))
Vidiš, to je pa tvoje mnenje, ki ga sicer ne cenim, vprašanje je le, če si zmožen ceniti dosežke v raziskovalni dejavnosti. Neke slovenske (in tudi litvanske) visko tehnološke gazele so namreč dokaj drugačnega mnenja in se pravzaprav sploh ne smem popolno upokojit, kljub temu da sem že v 43 delovnem letu. Le s čim se pa lahko ti pohvališ na VT področju, da si upaš soditi o pismenosti, če smem ponižno povprašat?
sporočil: 4.311
[dani14]Torej ponižno sprašujem cenjenega ocenjevalca funkcionalne pismenosti, če predstavi nekaj svojih velecenjenih VT dosežkov, da se dotični izkaže kot verodostjen ocenjevalec manj cenjenega dela drugih.
> [MarijanMacek]
> > [dani14]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [dani14]
> > > > Ti še očitnega sarkazma ne opaziš, tako da bi z lahkoto opravil tvoje delo. Lahko pa nam zaupaš kaj delaš, mogoče je res 0,5% možnosti, da ga ne bi znal
> > >
> > > Lahko poiščeš v COBISS, SICRIS. Toda se bojim, da ti ni jasno, kaj je to. Nič hudega, vsi ne vedo vsega.
> >
> > Sem pogooglal in če si ta Marijan Maček iz UL, potem si dokaz, da izobrazba ni pokazatelj, kako pameten je človek in da je metanje denarja v izobraževanje nesmiselno, če potem dobimo ven doktorje znanosti brez funkcionalne pismenosti. Postajamo drugo Kosovo, kjer se albanski inženirji niso skoraj znali podpisati :)))
>
> Vidiš, to je pa tvoje mnenje, ki ga sicer ne cenim, vprašanje je le, če si zmožen ceniti dosežke v raziskovalni dejavnosti. Neke slovenske (in tudi litvanske) visko tehnološke gazele so namreč dokaj drugačnega mnenja in se pravzaprav sploh ne smem popolno upokojit, kljub temu da sem že v 43 delovnem letu. Le s čim se pa lahko ti pohvališ na VT področju, da si upaš soditi o pismenosti, če smem ponižno povprašat?
Tvoja ponižnost je obratnosorazmerna s tvojo funkcionalno pismenostjo. Smeš vprašati.
Strani: 1