Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
Točka preloma pri BEV bo trakrat, ko bodo FCV/FCBEV.
Ne vem kje je smisel vozil na gorivne celice, če ima enak izkoristek in vpliv na okolje vozilo na zemeljski plin? Pa še bistveno ceneje se voziš. Če bi imela vozila na gorivne celice res prihodnost, bi jih bilo na cesti enako število kot električnih vozil, jih pa le za vzorec. Pa še to gre le za par avtobusov v Nemčiji in osebnih avtov na Japonskem. Očitno je to slepa ulica. Nemški proizvajalci so v gorivne celice vložili milijarde, rezultata pa ni nobenega in ga tudi ne bo. Vožnja in tudi sama vozila so predraga in tu se vse neha. Japonci so stavili na električni pogon vozil in so zmagali.

Sicer pa električna vozila vsekakr imajo prihodost. Ne samo osebna vozila, tudi dostavna vozila in tovornjaki. Že zaradi same cene vožnje. Najbolj pa zaradi okoljskih razlogov. Najprej bodo prevladovali hibridi, čez nekaj let pa seveda popolnoma električna vozila. Tega trenda ne bo mogel nihče zaustaviti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2697510

Strani: 1

kzupanc sporočil: 10.519
[vrac]
> Točka preloma pri BEV bo trakrat, ko bodo FCV/FCBEV.

Ne vem kje je smisel vozil na gorivne celice, če ima enak izkoristek in vpliv na okolje vozilo na zemeljski plin? Pa še bistveno ceneje se voziš. Če bi imela vozila na gorivne celice res prihodnost, bi jih bilo na cesti enako število kot električnih vozil, jih pa le za vzorec. Pa še to gre le za par avtobusov v Nemčiji in osebnih avtov na Japonskem. Očitno je to slepa ulica. Nemški proizvajalci so v gorivne celice vložili milijarde, rezultata pa ni nobenega in ga tudi ne bo. Vožnja in tudi sama vozila so predraga in tu se vse neha. Japonci so stavili na električni pogon vozil in so zmagali.

Sicer pa električna vozila vsekakr imajo prihodost. Ne samo osebna vozila, tudi dostavna vozila in tovornjaki. Že zaradi same cene vožnje. Najbolj pa zaradi okoljskih razlogov. Najprej bodo prevladovali hibridi, čez nekaj let pa seveda popolnoma električna vozila. Tega trenda ne bo mogel nihče zaustaviti.
Vsekakor je po moje zelo verjetno, da bo okoli leta 2030 vsaj 10% vozil električnih, okoli 2050 pa recimo vsaj polovica.
najobj sporočil: 31.920
[vrac]
> Točka preloma pri BEV bo trakrat, ko bodo FCV/FCBEV.

Ne vem kje je smisel vozil na gorivne celice, če ima enak izkoristek in vpliv na okolje vozilo na zemeljski plin? Pa še bistveno ceneje se voziš. Če bi imela vozila na gorivne celice res prihodnost, bi jih bilo na cesti enako število kot električnih vozil, jih pa le za vzorec. Pa še to gre le za par avtobusov v Nemčiji in osebnih avtov na Japonskem. Očitno je to slepa ulica. Nemški proizvajalci so v gorivne celice vložili milijarde, rezultata pa ni nobenega in ga tudi ne bo. Vožnja in tudi sama vozila so predraga in tu se vse neha. Japonci so stavili na električni pogon vozil in so zmagali.

Sicer pa električna vozila vsekakr imajo prihodost. Ne samo osebna vozila, tudi dostavna vozila in tovornjaki. Že zaradi same cene vožnje. Najbolj pa zaradi okoljskih razlogov. Najprej bodo prevladovali hibridi, čez nekaj let pa seveda popolnoma električna vozila. Tega trenda ne bo mogel nihče zaustaviti.
... ja, sploh ker bo za vse nove električne avtomobile dovolj nekaj novih elektrarn na sonce in veter, ker so vse druge okolju škodljive ...

P.S.: zanimivo bo videti, kako bodo zgledala z daljnovodi prepredena mesta, če zdaj pozabim, kako bodo zgledali obsevani okoljevarstveniki ...

Strani: 1