Strani: 1

anon-299030 sporočil: 1.227
[#2697277] 11.02.18 08:13
Odgovori   +    5
Cene ameriških avtomobilov so bistveno nižje, same po sebi in seveda po davčnih obremenitvah, ki so v EU postale idealen vir vseh vlad, sedaj še Brukseljske guvernante vseh vlad. Kaj sledi še po brexitu, ne vemo, EU parlament bo zahteval povišico zaradi manjka v njihovi blagajni, ker se ne nameravajp odreči zmanjšanju itd. Tamkajšnji b(r)ukseljni bodo popolnoma uničili avtomobilsko industrijo, po eni strani s predpisi o vožnji, po drugi z davki, po tretji s samovozečimi itd...
Zanimivo bi bilo res napraviti cenovno analizo, koliko stane proizvodnja avtomobila, elementarno ceno brez kazni za namerno zavajanje potrošnikov. Pred mnogimi leti sem prebral, da je proizvodnja kuhinjskih loncev (po kg!) bila celo dražja od proizvodnje RR, ki sodi med najdražje. Zato res ne vem, zakaj si naš premier ne omisli kar kakšnega RR, ki je cenejši od loncev, namesto nemških bemflnov in audijev! Ali pač, premier je tipičen "slovenc" glede avta.
anon-304487 sporočil: 967
[#2697278] 11.02.18 08:17
Odgovori   +    3
čas vnosa: 10.02.18 22:08
He he, lepo je videti, da še nekdo opazi, kakšne velike ovce so evropski kupci.

Ko že omenjamo 50.000 EUR - toliko bo bojda stal npr. eden od novih kvazi super-duper malih BMW terenčkov...

Saj če bi evropskim ovcam rekli, da pa je npr. tanov Audi A1 ali pa BMW X1 sedaj pa res tako premium in tako luksuzno fensi-šmensi izdelan ino opremljen z sedaj pa res ful veliko tablico na armaturki, da je cena 80.000 zaradi tega pravzaprav še majhna, bi ovce sigurno takoj tekle v salon in v hipu skeširale 80.000 EUR.

Saj so jim marketinški guruju to zagotovili... in to bo potem pa ja držalo ...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2697282] 11.02.18 08:53
Odgovori   +    1
Za volanom Navigatorja je Angela Merkel?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2697283] 11.02.18 09:03 · odgovor na: anon-299030 (#2697277)
Odgovori   +    3
[Troublemaker]
Zanimivo bi bilo res napraviti cenovno analizo, koliko stane proizvodnja avtomobila, elementarno ceno brez kazni za namerno zavajanje potrošnikov. Pred mnogimi leti sem prebral, da je proizvodnja kuhinjskih loncev (po kg!) bila celo dražja od proizvodnje RR, ki sodi med najdražje. Zato res ne vem, zakaj si naš premier ne omisli kar kakšnega RR, ki je cenejši od loncev, namesto nemških bemflnov in audijev! Ali pač, premier je tipičen "slovenc" glede avta.
Odvisno od loncev najbrž.
Narediti običajen avto sicer stane 20-30% od končne cene, ki jo plača kupec.
Lep kupček potem za vse ostale potrebe in nepotrebe porabi že sama tovarna, dealerji in država pa si razdelijo preostalih plusminus 50%.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2697300] 11.02.18 13:59 · odgovor na: anon-154083 (#2697283)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-207617 11.02.2018 14:04
[jani1974]
> [Troublemaker]
> Zanimivo bi bilo res napraviti cenovno analizo, koliko stane proizvodnja avtomobila, elementarno ceno brez kazni za namerno zavajanje potrošnikov. Pred mnogimi leti sem prebral, da je proizvodnja kuhinjskih loncev (po kg!) bila celo dražja od proizvodnje RR, ki sodi med najdražje. Zato res ne vem, zakaj si naš premier ne omisli kar kakšnega RR, ki je cenejši od loncev, namesto nemških bemflnov in audijev! Ali pač, premier je tipičen "slovenc" glede avta.

Odvisno od loncev najbrž.
Narediti običajen avto sicer stane 20-30% od končne cene, ki jo plača kupec.
Lep kupček potem za vse ostale potrebe in nepotrebe porabi že sama tovarna, dealerji in država pa si razdelijo preostalih plusminus 50%.
Ves to je tko... enostavno.

Pol pa ma drzava vsako leto minus. Dealerji ze 15 let dihajo na skrge razen kadar je full gospodarski boom in se raja masti s krediti, avto proizvajalci pa so od 2008 z eno nogo v grobu z drugo pa med subvencijsko zascitenimi panogami nacionalnih pomenov, da nikar komplet avta naredijo v tunguziji in potem v nemciji ali franciji samo znacke gor nalimajo.

Edini ki dela nekaj res novega, ne zgolj vsako leto touchscreena z visjo locljivostjo na armaturki, pa svoj avto bolj uspesno z milijardnimi minusi izvaza na mars, kot pa med obicajne potrosnike.

Tak da morda poziranje onih 70% cene od proizvodne fabrike pa do garaze uporabnika ima svoje razloge, brez katerih avta pac ne bi bilo. Skupaj z drzavo in njenimi davki, ki omogocajo ceste na katerih jih vozimo.

P.s.: nekje tukaj se skriva pregovirna skrb ZPS, ko ugotavljajo koliko je cena kile psenice in koliko kile kruha v trgovini.

Pa kupte piskre in si sestavite avto iz njih ane :-)))
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2697301] 11.02.18 14:13
Odgovori   +    1
Veliko ljudi z globokimi denarnicami služi s posli z zvezno vlado, s tem bogastvom pa se v prestolnici raje ne izpostavljajo.
Itak. Zagotovo tudi na glas razmišljajo, da se mora država umakniti in vse javne storitve prepustiti zasebnemu sektorju. Ker nič ni lepšega kot posel z državo.
vrac sporočil: 11.068
[#2697324] 11.02.18 18:15 · odgovor na: anon-154083 (#2697283)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [Troublemaker]
> Zanimivo bi bilo res napraviti cenovno analizo, koliko stane proizvodnja avtomobila, elementarno ceno brez kazni za namerno zavajanje potrošnikov. Pred mnogimi leti sem prebral, da je proizvodnja kuhinjskih loncev (po kg!) bila celo dražja od proizvodnje RR, ki sodi med najdražje. Zato res ne vem, zakaj si naš premier ne omisli kar kakšnega RR, ki je cenejši od loncev, namesto nemških bemflnov in audijev! Ali pač, premier je tipičen "slovenc" glede avta.

Odvisno od loncev najbrž.
Narediti običajen avto sicer stane 20-30% od končne cene, ki jo plača kupec.
Lep kupček potem za vse ostale potrebe in nepotrebe porabi že sama tovarna, dealerji in država pa si razdelijo preostalih plusminus 50%.
Zato pa avtomobilski proizvajalci razmišljajo o internetni prodaji. Super razkošni avtosaloni stanejo. Pa še v teh prodajajo največkrat samo eno znamko. Kupci smo sicer navajeni nanje, za kakšnih 20% nižjo končno ceno bi pa marsikdo tudi takšno spremembo sprejel z odprtimi rokami.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2697329] 11.02.18 19:35 · odgovor na: anon-304487 (#2697278)
Odgovori   +    6
čas vnosa: 11.02.18 15:02
1.)V EU je prepovedan, ker je "nevaren pescem" zaradi oblike karoserije.
The 2017 Chevy Camaro ZL1, with 650 horsepower and 650 pound-feet of torque, just set a time of 7:29.6 on the Nürburgring. It sounds damn good, but to most people who don’t care about some random track in Germany, that’s sort of meaningless. So here’s a list of cars it just beat:
Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
Koenigsegg CCX
Ford Shelby GT350R
Porsche 911 GT2
Mercedes-AMG GT S
McLaren 650S Spider
Jaguar XJ220
Caterham R500 Superlight
2.)EU avtomobili so pojem kvalitete samo se v kaksni reviji. Na forumih pa povejo pravo mnenje: predrage, pokvarljive skatle. Zena poslovneg partnerja je kupila Minija (lastnik BMW): 6x v enem letu pri mehaniku. Pravi da je sedaj ozdravljena.
3.) Veliki pickupi so DELAVCKI ki lahko vlecejo prikolico podobno kot pri nas tovornjak, so nalozeni z materialom in poleg tega peljejo se celo ekipo delavcev na gradbisce -verzija crewcab.
The towing capacity of the 2018 Ford F-150 ranges from 5,000 lbs. to 13,200 lbs.

Torej klasicno zanicljivo posmehljiv clanek iz EU stalisca. Zakaj se ne vtakne v ceno bencina, ki v EU financira VSE in je zato posledicno voznja 2x drazja kot tam.
Poleg tega bodo kmalu najvecji proizvajalci nafte in jih poraba NE zanima ravno prevec.
EU orientacija: sparanje, stiskanje,miljarda predpisov, "zeleno", davki do belih kosti, proti ekspanziji, razvoju, deregulaciji.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2697378] 12.02.18 10:39 · odgovor na: PyotrNovak (#2697329)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
2.)EU avtomobili so pojem kvalitete samo se v kaksni reviji. Na forumih pa povejo pravo mnenje: predrage, pokvarljive skatle. Zena poslovneg partnerja je kupila Minija (lastnik BMW): 6x v enem letu pri mehaniku. Pravi da je sedaj ozdravljena.
3.) Veliki pickupi so DELAVCKI ki lahko vlecejo prikolico podobno kot pri nas tovornjak, so nalozeni z materialom in poleg tega peljejo se celo ekipo delavcev na gradbisce -verzija crewcab.
The towing capacity of the 2018 Ford F-150 ranges from 5,000 lbs. to 13,200 lbs.

Torej klasicno zanicljivo posmehljiv clanek iz EU stalisca. Zakaj se ne vtakne v ceno bencina, ki v EU financira VSE in je zato posledicno voznja 2x drazja kot tam.
Poleg tega bodo kmalu najvecji proizvajalci nafte in jih poraba NE zanima ravno prevec.
EU orientacija: sparanje, stiskanje,miljarda predpisov, "zeleno", davki do belih kosti, proti ekspanziji, razvoju, deregulaciji.
Preach it, brother!
Milijon zvezdic za tale zapis.

Strani: 1