Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[Troublemaker]
Zanimivo bi bilo res napraviti cenovno analizo, koliko stane proizvodnja avtomobila, elementarno ceno brez kazni za namerno zavajanje potrošnikov. Pred mnogimi leti sem prebral, da je proizvodnja kuhinjskih loncev (po kg!) bila celo dražja od proizvodnje RR, ki sodi med najdražje. Zato res ne vem, zakaj si naš premier ne omisli kar kakšnega RR, ki je cenejši od loncev, namesto nemških bemflnov in audijev! Ali pač, premier je tipičen "slovenc" glede avta.
Odvisno od loncev najbrž.
Narediti običajen avto sicer stane 20-30% od končne cene, ki jo plača kupec.
Lep kupček potem za vse ostale potrebe in nepotrebe porabi že sama tovarna, dealerji in država pa si razdelijo preostalih plusminus 50%.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2697283

Strani: 1

anon-207617 sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 11.02.2018 14:04
[jani1974]
> [Troublemaker]
> Zanimivo bi bilo res napraviti cenovno analizo, koliko stane proizvodnja avtomobila, elementarno ceno brez kazni za namerno zavajanje potrošnikov. Pred mnogimi leti sem prebral, da je proizvodnja kuhinjskih loncev (po kg!) bila celo dražja od proizvodnje RR, ki sodi med najdražje. Zato res ne vem, zakaj si naš premier ne omisli kar kakšnega RR, ki je cenejši od loncev, namesto nemških bemflnov in audijev! Ali pač, premier je tipičen "slovenc" glede avta.

Odvisno od loncev najbrž.
Narediti običajen avto sicer stane 20-30% od končne cene, ki jo plača kupec.
Lep kupček potem za vse ostale potrebe in nepotrebe porabi že sama tovarna, dealerji in država pa si razdelijo preostalih plusminus 50%.
Ves to je tko... enostavno.

Pol pa ma drzava vsako leto minus. Dealerji ze 15 let dihajo na skrge razen kadar je full gospodarski boom in se raja masti s krediti, avto proizvajalci pa so od 2008 z eno nogo v grobu z drugo pa med subvencijsko zascitenimi panogami nacionalnih pomenov, da nikar komplet avta naredijo v tunguziji in potem v nemciji ali franciji samo znacke gor nalimajo.

Edini ki dela nekaj res novega, ne zgolj vsako leto touchscreena z visjo locljivostjo na armaturki, pa svoj avto bolj uspesno z milijardnimi minusi izvaza na mars, kot pa med obicajne potrosnike.

Tak da morda poziranje onih 70% cene od proizvodne fabrike pa do garaze uporabnika ima svoje razloge, brez katerih avta pac ne bi bilo. Skupaj z drzavo in njenimi davki, ki omogocajo ceste na katerih jih vozimo.

P.s.: nekje tukaj se skriva pregovirna skrb ZPS, ko ugotavljajo koliko je cena kile psenice in koliko kile kruha v trgovini.

Pa kupte piskre in si sestavite avto iz njih ane :-)))
vrac sporočil: 11.068
[jani1974]
> [Troublemaker]
> Zanimivo bi bilo res napraviti cenovno analizo, koliko stane proizvodnja avtomobila, elementarno ceno brez kazni za namerno zavajanje potrošnikov. Pred mnogimi leti sem prebral, da je proizvodnja kuhinjskih loncev (po kg!) bila celo dražja od proizvodnje RR, ki sodi med najdražje. Zato res ne vem, zakaj si naš premier ne omisli kar kakšnega RR, ki je cenejši od loncev, namesto nemških bemflnov in audijev! Ali pač, premier je tipičen "slovenc" glede avta.

Odvisno od loncev najbrž.
Narediti običajen avto sicer stane 20-30% od končne cene, ki jo plača kupec.
Lep kupček potem za vse ostale potrebe in nepotrebe porabi že sama tovarna, dealerji in država pa si razdelijo preostalih plusminus 50%.
Zato pa avtomobilski proizvajalci razmišljajo o internetni prodaji. Super razkošni avtosaloni stanejo. Pa še v teh prodajajo največkrat samo eno znamko. Kupci smo sicer navajeni nanje, za kakšnih 20% nižjo končno ceno bi pa marsikdo tudi takšno spremembo sprejel z odprtimi rokami.

Strani: 1