Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-304487 sporočil: 967
čas vnosa: 10.02.18 22:08
He he, lepo je videti, da še nekdo opazi, kakšne velike ovce so evropski kupci.

Ko že omenjamo 50.000 EUR - toliko bo bojda stal npr. eden od novih kvazi super-duper malih BMW terenčkov...

Saj če bi evropskim ovcam rekli, da pa je npr. tanov Audi A1 ali pa BMW X1 sedaj pa res tako premium in tako luksuzno fensi-šmensi izdelan ino opremljen z sedaj pa res ful veliko tablico na armaturki, da je cena 80.000 zaradi tega pravzaprav še majhna, bi ovce sigurno takoj tekle v salon in v hipu skeširale 80.000 EUR.

Saj so jim marketinški guruju to zagotovili... in to bo potem pa ja držalo ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2697278

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 5.775
čas vnosa: 11.02.18 15:02
1.)V EU je prepovedan, ker je "nevaren pescem" zaradi oblike karoserije.
The 2017 Chevy Camaro ZL1, with 650 horsepower and 650 pound-feet of torque, just set a time of 7:29.6 on the Nürburgring. It sounds damn good, but to most people who don’t care about some random track in Germany, that’s sort of meaningless. So here’s a list of cars it just beat:
Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
Koenigsegg CCX
Ford Shelby GT350R
Porsche 911 GT2
Mercedes-AMG GT S
McLaren 650S Spider
Jaguar XJ220
Caterham R500 Superlight
2.)EU avtomobili so pojem kvalitete samo se v kaksni reviji. Na forumih pa povejo pravo mnenje: predrage, pokvarljive skatle. Zena poslovneg partnerja je kupila Minija (lastnik BMW): 6x v enem letu pri mehaniku. Pravi da je sedaj ozdravljena.
3.) Veliki pickupi so DELAVCKI ki lahko vlecejo prikolico podobno kot pri nas tovornjak, so nalozeni z materialom in poleg tega peljejo se celo ekipo delavcev na gradbisce -verzija crewcab.
The towing capacity of the 2018 Ford F-150 ranges from 5,000 lbs. to 13,200 lbs.

Torej klasicno zanicljivo posmehljiv clanek iz EU stalisca. Zakaj se ne vtakne v ceno bencina, ki v EU financira VSE in je zato posledicno voznja 2x drazja kot tam.
Poleg tega bodo kmalu najvecji proizvajalci nafte in jih poraba NE zanima ravno prevec.
EU orientacija: sparanje, stiskanje,miljarda predpisov, "zeleno", davki do belih kosti, proti ekspanziji, razvoju, deregulaciji.

Strani: 1