1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
3 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 3
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
5 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
6 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
7 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
7 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
8 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
9 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
10 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [bacco979]
> Ja, samo če pogledaš številke, je Koper pretovoril za polovico več kontejnerjev kot Trst. Če si bil prej v nečem slab, imaš v % lahko hitro visoko rast...
>
> Sicer pa ne vem kaj pričakuješ, da bi naredil zasebni lastnik v Kopru... sam zgradil boljšo cestno in železniško povezavo? Ya right...

Pogodbe s pristanišči enkrat potečejo in je potrebno sklepati nove. Kaj za razliko od Kopra imajo v Trstu? Mir in delo poteka v miru. V Kopru že nekaj let, pravzaprav od prihoda (in na srečo še hitrejšega odhoda) Gašperja Gašperja imajo krizo upravljanja in vodenja, vsake toliko časa se slišijo grožnje, prav zdaj zaposleni nekaj grozijo. Misliš, da to ne bo vplivalo na posel?
Vse peripetije okoli vodstva nedvomno škodijo poslu. In prejšna uprava (Matič) je znala voditi posel v Luki, šepala pa v "poslu" z državo in občinama. No nova uprava je v mesecu dni, delo v luki uspela precej upočasnit. In se direktor, ki prvič vidi luko od znotraj čudi, le kako so delali prej, da je šlo enkrat hitreje.

Po tvoje je sicer Trst izvrstno upravljan, LKP je pa državna in posledično neučinkovita. Le kaj so delali desetletja privatni upravljalci v Trstu, da jih je Koper prehitel na celi črti, izvzemši nafte, ki pa se v Trstu pretovarja zaradi naftovoda in ne po zaslugi uprave. In sedaj se hvalijo, da pelje iz Trsta letno 8600 vlakov. Skromno, kakšnih 25 na dan. Iz Kopra približno enkrat več.
Res pa je, da italijanska država skrbi za infrastrukturo, tudi železniško, naši navdušni neoliberalci pa hočejo, da si še v drugo LKP zgradi industrijski tir, kakor da obala ne bi potrebovala železniške povezave z notranjostjo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2695990

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [bacco979]
> > Ja, samo če pogledaš številke, je Koper pretovoril za polovico več kontejnerjev kot Trst. Če si bil prej v nečem slab, imaš v % lahko hitro visoko rast...
> >
> > Sicer pa ne vem kaj pričakuješ, da bi naredil zasebni lastnik v Kopru... sam zgradil boljšo cestno in železniško povezavo? Ya right...
>
> Pogodbe s pristanišči enkrat potečejo in je potrebno sklepati nove. Kaj za razliko od Kopra imajo v Trstu? Mir in delo poteka v miru. V Kopru že nekaj let, pravzaprav od prihoda (in na srečo še hitrejšega odhoda) Gašperja Gašperja imajo krizo upravljanja in vodenja, vsake toliko časa se slišijo grožnje, prav zdaj zaposleni nekaj grozijo. Misliš, da to ne bo vplivalo na posel?

Vse peripetije okoli vodstva nedvomno škodijo poslu. In prejšna uprava (Matič) je znala voditi posel v Luki, šepala pa v "poslu" z državo in občinama. No nova uprava je v mesecu dni, delo v luki uspela precej upočasnit. In se direktor, ki prvič vidi luko od znotraj čudi, le kako so delali prej, da je šlo enkrat hitreje.

Po tvoje je sicer Trst izvrstno upravljan, LKP je pa državna in posledično neučinkovita. Le kaj so delali desetletja privatni upravljalci v Trstu, da jih je Koper prehitel na celi črti, izvzemši nafte, ki pa se v Trstu pretovarja zaradi naftovoda in ne po zaslugi uprave. In sedaj se hvalijo, da pelje iz Trsta letno 8600 vlakov. Skromno, kakšnih 25 na dan. Iz Kopra približno enkrat več.
Res pa je, da italijanska država skrbi za infrastrukturo, tudi železniško, naši navdušni neoliberalci pa hočejo, da si še v drugo LKP zgradi industrijski tir, kakor da obala ne bi potrebovala železniške povezave z notranjostjo.
Za posel v Kopru latentni konfliktni položaj ni ustrezen. Zadnja leta je nekakšna napetost, kajti na površje so priplavali razni drobni interesi. O vodenju pomolov v Trstu vem malo, vem pa, da je za dober posel potrebno mirno vzdušje. Zakaj je politika zamenjala uspešnega Matiča ni jasno. Postal je žrtev kadrovske križanke Cerarjeve vlade.

Strani: 1