6 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
2 uri
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
2 uri
Ko se upokoji vodja gradnje
3 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
4 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
4 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
5 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
5 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
6 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
6 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
7 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
7 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
7 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Pristanišče v Trstu bo raslo še hitreje, ker ima znanega lastnika, ki skrbno gospodari s svojo lastnino, za razliko od Kopra, kje je državni lastnik upravljanje pristanišča prepustil luškim sindikatom in zaposlenim delavcem.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2695970

Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
Ja, samo če pogledaš številke, je Koper pretovoril za polovico več kontejnerjev kot Trst. Če si bil prej v nečem slab, imaš v % lahko hitro visoko rast...

Sicer pa ne vem kaj pričakuješ, da bi naredil zasebni lastnik v Kopru... sam zgradil boljšo cestno in železniško povezavo? Ya right...
1357 sporočil: 7.095
Tu si ustrelil kozla na kubik kvadrat. Lastnik luke Trst je identičen kot v primeru luke Koper; država. Razlika je v organizacijski strukturi; v Kopru je vsa infrastruktura in vsa dejavnost v državni lasti, v Trstu pa dajejo pomole v najem raznim upravljalcem. Vsak model ima svoje slabosti in prednosti. Imata pa obe priostanišči isti problem;za njun prostor ne velja eksteritorjalnost, ki bi bila logična glede na dejavnost, ki jo opravljata, dodatna prednost bi bial tudi zmanjšani stroški dela, samo tu je glavni problem da je lastnik država, ki ji ni najpomembnejša donosnost temveč socialne eksternalije, ki jih ti dve podjetji prinašata v svoje okolje.

Strani: 1