Strani: 1 2

Froc sporočil: 299
[#2695433] 30.01.18 15:08 · odgovor na: usimoncic (#2695355)
Odgovori   +    1
[usimoncic]
> [PyotrNovak]
> Tested on umans and monkeys, sold to monkeys. Se strinjam kaj so nemski avtomobili. BMW 525 je bil trikrat pri hisi: prvic, zadnjic in nikoli vec. 7000e popravil v 4 letih. Gospodje nemci - zataknite si nekam svoj schrott. Vec kot Ford v 18 letih in pol miljona km.

Saj ne da bi Nemce ali kogarkoli zagovarjal, ampak pri tvojem postu manjka bistven podatek - če si kupil novega BMW-ja. Če nisi, se nimaš kaj pritoževati, ker pojma nimaš kaj vse je tisti avto že dal čez. Jaz recimo sem kupil novo Kio, ker je to kao največ avta za svoj denar. Pa se je izkazalo, da je v mojem primeru bilo največ težav za svoj denar. In jaz se lahko pizdim, ker točno vem kaj se je dogajalo z avtom.

Kolikor vem, imajo težave s kvaliteto vse znamke, tako da nimaš kaj izbirati. Je pa razlika v tem, da premijske znamke malo drugače obravnavajo napake. Vem za primere lastnikov BMW-jev in Mercedesov, ki so doživeli hujšo okvaro precej prej, kot bi se smela zgoditi, pa jim je proizvajalec bil pripravljen pomagati (enemu je dal zastonj dele, drugemu je pondil znižano ceno servisa). Ko je pa moj Ceed po šestih letih začel puščati bencin, so mi lepo povedali, da avto pač ni v garanciji. Zastopnik mi je povedal celo to, da recimo Volvo ima "goodwill policy" in bi v takem primeri verjetno našli kakšno rešitev, Kia pa tega nima.
Kar pozabi na Volvotov goodwill, že prej so imeli problem s servisi, sedaj pa zagotovo ni na bolje, odkar so pod Hrvati. SW updati in SW funkcije na primer, kar probaj posodobiti. In dobiti od njih potem za nezmožnost izvedbe kak odpustek. Veliko sreče. Je bolje da imaš avto z nemškega trga z nemško verzijo SW če želiš, da se kaj zgodi.
usimoncic sporočil: 3.338
[#2695436] 30.01.18 15:18 · odgovor na: Froc (#2695433)
Odgovori   +    1
[Froc]
> [usimoncic]
> > [PyotrNovak]
> > Tested on umans and monkeys, sold to monkeys. Se strinjam kaj so nemski avtomobili. BMW 525 je bil trikrat pri hisi: prvic, zadnjic in nikoli vec. 7000e popravil v 4 letih. Gospodje nemci - zataknite si nekam svoj schrott. Vec kot Ford v 18 letih in pol miljona km.
>
> Saj ne da bi Nemce ali kogarkoli zagovarjal, ampak pri tvojem postu manjka bistven podatek - če si kupil novega BMW-ja. Če nisi, se nimaš kaj pritoževati, ker pojma nimaš kaj vse je tisti avto že dal čez. Jaz recimo sem kupil novo Kio, ker je to kao največ avta za svoj denar. Pa se je izkazalo, da je v mojem primeru bilo največ težav za svoj denar. In jaz se lahko pizdim, ker točno vem kaj se je dogajalo z avtom.
>
> Kolikor vem, imajo težave s kvaliteto vse znamke, tako da nimaš kaj izbirati. Je pa razlika v tem, da premijske znamke malo drugače obravnavajo napake. Vem za primere lastnikov BMW-jev in Mercedesov, ki so doživeli hujšo okvaro precej prej, kot bi se smela zgoditi, pa jim je proizvajalec bil pripravljen pomagati (enemu je dal zastonj dele, drugemu je pondil znižano ceno servisa). Ko je pa moj Ceed po šestih letih začel puščati bencin, so mi lepo povedali, da avto pač ni v garanciji. Zastopnik mi je povedal celo to, da recimo Volvo ima "goodwill policy" in bi v takem primeri verjetno našli kakšno rešitev, Kia pa tega nima.

Kar pozabi na Volvotov goodwill, že prej so imeli problem s servisi, sedaj pa zagotovo ni na bolje, odkar so pod Hrvati. SW updati in SW funkcije na primer, kar probaj posodobiti. In dobiti od njih potem za nezmožnost izvedbe kak odpustek. Veliko sreče. Je bolje da imaš avto z nemškega trga z nemško verzijo SW če želiš, da se kaj zgodi.
Volvota so mi pač omenili na KMAG, a res ne vem za primer, da bi kakemu lastniku Volvota priznali karkoli, kar ni eksplicitno pokrito z garancijo. Kot rečeno, vem pa za lastnika MB in lastnika BMW. Kakorkoli, dejstvo je, da imajo s kakovostjo težave vsi, napake pa obravnavjo precej različno in to je po mojem bistvena razlika med premijskimi in cenenimi proizvajalci.
pobalin sporočil: 12.119
[#2695439] 30.01.18 15:31 · odgovor na: milos9 (#2695403)
Odgovori   +    1
[milos9]
Bilo je večkrat in predvsem pri nas zapisano, kako je z izvozi, zakaj in koliko je tega. Lanska številka je cca 30 %
Ne bom lagal, da sem prebral vse, zato ponižno sprašujem, če je bilo napisano tudi, ali je možen samo virtualen uvoz te množice fantomskih krip? Saj vendar nima nobenega smisla, da uvoznik plačuje jalov prevoz.

Aja, pa naslov bi se lahko glasil: "Najverjetnejši slovenski avto leta 2019". Možno pa je, da za hišno tabloidiranje naslovov obstajajo tudi kakšni tabuji...
najobj sporočil: 26.380
[#2695444] 30.01.18 15:51 · odgovor na: milos9 (#2695326)
Odgovori   +    6
[milos9]
O tej temi več danes, na avto.finance.si :)
... čuj, menda je že izbrano ime za novi model, in sicer VW Mengele ...
abrame sporočil: 1.204
[#2695472] 30.01.18 20:12 · odgovor na: najobj (#2695444)
Odgovori   +    2
geil Affen Gass ....
Skippy sporočil: 3.064
[#2696257] 03.02.18 17:13 · odgovor na: dronyx (#2695331)
Odgovori   +    0
[dronyx]
Take mestne krave bi morali preprosto prepovedat! To se samo škoda za okolje dela.
Za tebe vem, da se norčuješ. Tisti 3, ki so ti dali plus, pa me skrbijo.
Skippy sporočil: 3.064
[#2696258] 03.02.18 17:14 · odgovor na: berneticd (#2695333)
Odgovori   +    1
[berneticd]
Torej ti primerjaš farmacevtske izdelke, ki rešujejo življenja in se testira reakcije na zdravilo z testiranjem avtomobilskih izpuhov???? Ma je sz teboj vse ok??
Uradno so izpuhi odgovorni za 200 smrti letno v Sloveniji. Torej mi je prav tako pomembno, da testirajo avtomobilske izpuhe.
premzb sporočil: 129
[#2697634] 14.02.18 08:31 · odgovor na: Skippy (#2696258)
Odgovori   +    1
[Skippy]
> [berneticd]
> Torej ti primerjaš farmacevtske izdelke, ki rešujejo življenja in se testira reakcije na zdravilo z testiranjem avtomobilskih izpuhov???? Ma je sz teboj vse ok??

Uradno so izpuhi odgovorni za 200 smrti letno v Sloveniji. Torej mi je prav tako pomembno, da testirajo avtomobilske izpuhe.
Ampak tu testirajo povzročitelja, ne zdravilo.

To je tako, kod če bi se avtomobilska industrija namesto z izboljševanjem konstrukcije avtomobila ukvarjala s tem, ali udarec glave v volan pri hitrosti 100km/h človeku res škodi.
jani1974 sporočil: 3.457
[#2698100] 17.02.18 19:22 · odgovor na: premzb (#2697634)
Odgovori   +    0
[premzb]
To je tako, kod če bi se avtomobilska industrija namesto z izboljševanjem konstrukcije avtomobila ukvarjala s tem, ali udarec glave v volan pri hitrosti 100km/h človeku res škodi.
Poškodbe medušesnega prostora v splošnem povečujejo možnost napredovanja v politiki in javnem sektorju.
matjazfinance sporočil: 2.387
[#2698105] 17.02.18 21:02 · odgovor na: dronyx (#2695331)
Odgovori   +    0
[dronyx]
Take mestne krave bi morali preprosto prepovedat! To se samo škoda za okolje dela.
WTF; "krava" pri 4,2 m dolžine? To je bolj miniatura (fashion accessory), ne pa krava...

Strani: 1 2