Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Še en volkswagen, ki bo povzročil vihar na slovenskem trgu
Strani: 1 2
sporočil: 29
A pride gor nalepka: preizkuseno na zivalih in ljudeh? Sam
fprasam...
www.npr.org/sections...nd-monkeys
www.npr.org/sections...nd-monkeys
sporočil: 1.227
Vihar je že sprožil, ker so izpuhe testirali na ljudeh in
živalih!!! Kot v nacistični Nemčiji! Pa ne bi kdo rekel slučajno,
da tega VW res ni vedel! Saj je za projekt dal svoja sredstva,
torej odobril na podlagi predstavitve testov!!! Podobno kot sedaj
Nemci trdijo, da je bil Hitler Avstrijec, Nemci pa da za grozote
tega sveta niso nič krivi!!!
Vse preveč pozabljamo, F pa hvalijo VW kot zlata bikova jajca (najbrž za dobro plačilo!), namesto da bi se oglaševanju tega proizvajalca odrekli!
Zelo nenačelno in brez jajc!
Vse preveč pozabljamo, F pa hvalijo VW kot zlata bikova jajca (najbrž za dobro plačilo!), namesto da bi se oglaševanju tega proizvajalca odrekli!
Zelo nenačelno in brez jajc!
sporočil: 124
Zadnja sprememba: anon-109659 30.01.2018 08:02
Avto te znamke oz. katerikoli druge nemškega proizvajalca jaz ne
kupim tudi za pol cene ne. Ne vem kdo danes kupuje te precenjene in
osovražene avte. Tapravi gospodje se vozijo v Volvotu in japoncih.
sporočil: 4.602
Zadnja sprememba: dronyx 30.01.2018 08:14
Take mestne krave bi morali preprosto prepovedat! To se samo škoda
za okolje dela.
sporočil: 3.600
Dobro vprašanje. Seveda mora biti preizkušeno, je pravilen odgovor.
Preizkusi na živalih in ljudeh so recimo v farmacevtski ter
kozmetični industriji običajna praksa. Mar želite, da vašemu otroku
predpišejo zdravila brez preizkusa na živalih? Ali da se vaša žena
zjutraj namaže s kremo, katere sestavine niso preizkusili na
ljudeh? Verjetno ne. Zakaj torej takšen vik in krik zaradi
preizkusov v avtomobilski industriji?
sporočil: 603
Torej ti primerjaš farmacevtske izdelke, ki rešujejo življenja in
se testira reakcije na zdravilo z testiranjem avtomobilskih
izpuhov???? Ma je sz teboj vse ok??
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 30.01.2018 08:24
[mare80]A res? Si ti plačan da trolaš ali samo zaposlen pri konkurenci?
Avto te znamke oz. katerikoli druge nemškega proizvajalca jaz ne kupim tudi za pol cene ne. Ne vem kdo danes kupuje te precenjene in osovražene avte. Tapravi gospodje se vozijo v Volvotu in japoncih.
sporočil: 1.741
[berneticd]No, pa recimo, da gre za kozmetične izdelke.
Torej ti primerjaš farmacevtske izdelke, ki rešujejo življenja in se testira reakcije na zdravilo z testiranjem avtomobilskih izpuhov???? Ma je sz teboj vse ok??
Zdaj pa dihaj, dihaj...
...vdih - izdih - vdih - izdih, počasi, počasi, saj bo...
sporočil: 1.628
Sam' da je VW, pol je pa u redu, kaj ne de?
Falšvagen je avto za vernike. In teh je Slovenija polna.
Falšvagen je avto za vernike. In teh je Slovenija polna.
sporočil: 3.600
Da, primerjam preizkuse. Če je družbeno sprejemljivo delati
preizkuse na živalih, ki jih financira farmacevtska industrija,
zakaj takšen vik in krik, če jih financira avtomobilska industrija?
sporočil: 5.775
čas vnosa: 30.01.18 08:34
Tested on umans and monkeys, sold to monkeys. Se strinjam kaj so
nemski avtomobili. BMW 525 je bil trikrat pri hisi: prvic, zadnjic
in nikoli vec. 7000e popravil v 4 letih. Gospodje nemci - zataknite
si nekam svoj schrott. Vec kot Ford v 18 letih in pol miljona km.
sporočil: 11.404
[mare80]Nimam najljubše znamke, ampak sorry veliko japancev je res poden kar se tiče dizajna in ergonomije. Sploh Toyota. Volvo po drugi strani je pa top.
Avto te znamke oz. katerikoli druge nemškega proizvajalca jaz ne kupim tudi za pol cene ne. Ne vem kdo danes kupuje te precenjene in osovražene avte. Tapravi gospodje se vozijo v Volvotu in japoncih.
sporočil: 13.528
[abrame]Gotovo bi med Slovenci našli dovolj prostovoljcev, tako da ne bi bilo treba dušit tistih ubogih opic.
Sam' da je VW, pol je pa u redu, kaj ne de?
Falšvagen je avto za vernike. In teh je Slovenija polna.
sporočil: 4.340
[berneticd]Kot prvo, vsa farmacevtska sredstva ne rešujejo življenj, nekatera rešujejo samo travme in komplekse ljudi s prepolno ritjo. Poleg tega se farmacevtska sredstva testira na ljudeh (recimo bioekvivalenčni testi) tudi pri razvoju generikov, kar v nobenem primeru ni reševanje življenj, ampak zgolj in samo biznis.
Torej ti primerjaš farmacevtske izdelke, ki rešujejo življenja in se testira reakcije na zdravilo z testiranjem avtomobilskih izpuhov???? Ma je sz teboj vse ok??
sporočil: 31.918
[COP]... alzo, če jaz zdaj tebe prav razumem, so tudi čistilna sredstva najprej preverili na ljudeh, preden so na nalepko z navodili za uporabo narisali tisti znak s smrtno glavo ... eh, jebiga ...
Dobro vprašanje. Seveda mora biti preizkušeno, je pravilen odgovor. Preizkusi na živalih in ljudeh so recimo v farmacevtski ter kozmetični industriji običajna praksa. Mar želite, da vašemu otroku predpišejo zdravila brez preizkusa na živalih? Ali da se vaša žena zjutraj namaže s kremo, katere sestavine niso preizkusili na ljudeh? Verjetno ne. Zakaj torej takšen vik in krik zaradi preizkusov v avtomobilski industriji?
sporočil: 14.456
so pri slovenskem distributerju namreč napovedali izjemne številke. Kar 1.800 avtomobilov oziroma registracij v prvem, letošnjem, prodajnem letuZato,
In zakaj bi mu uspele visoke napovedi?
lani natanko 9.686. Velik del teh avtomobilov je končne kupce sicer našlo na drugih trgi EU, pri nas so dobili le tablice.ker distributer mogoče že ve, koliko teh avtov lahko proda v reeksport potem, ko jih je za kakšen dan registriral v Moji Deželi.
Tapravi džurnalisti bi po tolikih letih tega šmuglanja poskusili preverit, koliko reeksportiranih avtov sploh vidi prelepo Mojo Deželo, koliko pa jih pride k nam samo virtualno, na uvoznih papirjih. Če si dovolim malo teoretične konspiracije oz. konspirativne teorije...
sporočil: 4.340
[PyotrNovak]Saj ne da bi Nemce ali kogarkoli zagovarjal, ampak pri tvojem postu manjka bistven podatek - če si kupil novega BMW-ja. Če nisi, se nimaš kaj pritoževati, ker pojma nimaš kaj vse je tisti avto že dal čez. Jaz recimo sem kupil novo Kio, ker je to kao največ avta za svoj denar. Pa se je izkazalo, da je v mojem primeru bilo največ težav za svoj denar. In jaz se lahko pizdim, ker točno vem kaj se je dogajalo z avtom.
Tested on umans and monkeys, sold to monkeys. Se strinjam kaj so nemski avtomobili. BMW 525 je bil trikrat pri hisi: prvic, zadnjic in nikoli vec. 7000e popravil v 4 letih. Gospodje nemci - zataknite si nekam svoj schrott. Vec kot Ford v 18 letih in pol miljona km.
Kolikor vem, imajo težave s kvaliteto vse znamke, tako da nimaš kaj izbirati. Je pa razlika v tem, da premijske znamke malo drugače obravnavajo napake. Vem za primere lastnikov BMW-jev in Mercedesov, ki so doživeli hujšo okvaro precej prej, kot bi se smela zgoditi, pa jim je proizvajalec bil pripravljen pomagati (enemu je dal zastonj dele, drugemu je pondil znižano ceno servisa). Ko je pa moj Ceed po šestih letih začel puščati bencin, so mi lepo povedali, da avto pač ni v garanciji. Zastopnik mi je povedal celo to, da recimo Volvo ima "goodwill policy" in bi v takem primeri verjetno našli kakšno rešitev, Kia pa tega nima.
sporočil: 14.456
[COP]Koliko si pa sploh prebral o teh testih in kje, da tako vehementno komentiraš? Samo vprašam!
Dobro vprašanje. Seveda mora biti preizkušeno, je pravilen odgovor. Preizkusi na živalih in ljudeh so recimo v farmacevtski ter kozmetični industriji običajna praksa. Mar želite, da vašemu otroku predpišejo zdravila brez preizkusa na živalih? Ali da se vaša žena zjutraj namaže s kremo, katere sestavine niso preizkusili na ljudeh? Verjetno ne. Zakaj torej takšen vik in krik zaradi preizkusov v avtomobilski industriji?
sporočil: 4.340
[COP]Da se razumemo - vsako tako testiranje mora odobriti etična komisija. In etična komisija tehta javno korist zaradi novih spoznanj in (potencialno) škodo za tiste, na katerih se delajo poskusi. Če je pristojna etična komisija omenjene preizkuse dovolila, jih je pač dovolila in so tisti, ki so jih naročili in izvajali, so načeloma prosti vsake krivde. Lahko se seveda preveri, če se je etična komisija pravilno odločila in če se ni, je potrebno za jajca stisniti etično komisijo. Lahko se tudi razišče, če so bili posredi kakšni pritiski, podkupnine, ... Marsikaj je možno. Če pa so se poskusi izvajali brez odobritve etične komisije, je potrebno izvajalce študije in naročnike najprej stisniti za jajca, ker so grobo prekršili protokol za izvajanje takih študij. Potem pa še zaradi vsebine.
Da, primerjam preizkuse. Če je družbeno sprejemljivo delati preizkuse na živalih, ki jih financira farmacevtska industrija, zakaj takšen vik in krik, če jih financira avtomobilska industrija?
sporočil: 474
Tudi ta me ne prepriča. VW je nategun, tako na kvaliteti, kot
predvsem na ceni. Slovenčki pa seveda padajo, sam da je nemec. Čez
francoze jih ni. Niso tako slabi, kot se je v zadnjih destletjih
poslabšal VW posledično tudi popdražil
sporočil: 967
čas vnosa: 30.01.18 09:30
Za zadnji stavek vsekakor čista 5-ka! Sam sicer nimam toliko km,
ampak po letih lastništva enega in istega pa vas šišam za kar nekaj
let! In še vedno brez kakršnihkoli problemov :) Mogoče zato, ker je
Ford, ne pa kakšen premium krš...
sporočil: 1.046
Bilo je večkrat in predvsem pri nas zapisano, kako je z izvozi,
zakaj in koliko je tega. Lanska številka je cca 30 %
sporočil: 1.628
Saj tu je velik del problema, ker korumpirani slovenski trgovčiči
padajo na VW massti.
Strani: 1 2