Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Dvignimo plače, dvignimo cene, znižajmo DDV!

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[Glavni forum] Tema: Dvignimo plače, dvignimo cene, znižajmo DDV!
[#2693905] 20.01.18 16:20 · odgovor na: Gustl (#2693895)
Odgovori   +    6
[Gustl]
> [sopranos]
> > [rename]
> > In koliko boste dvignili plače na Financah?
> >
> > #put your money where your mouth is :-P
>
> Glede na to, da število zaposlenih stalno zmanjšujejo, prav tako tudi prihodke, kar malo dvomim v to.
>
> Sploh pa me zanima kako lahko nek časopis poveča produktivnost?

Na precej načinov...

- digitalna prodaja narocnin namesto telefonske
- multi-channel uporaba vsebine
- izgradnja in uporaba novih distribucijskih kanalov za vsebino
- opustitev nerentabilnih projektov in fokus na rentabilne
- uporaba novih tehnologij v procesih
- organizacijske spremembeme
- in ja, manjsi prostori tudi, tudi to povecuje produktivnost...

Zakaj bi bil medij kakorkoli drugačen od ostalih firm?

OK, razen tega, da je v medijih proizvodni obrat obicajno relativno mocejsi v organizaciji kot v kaksnih drugih firmah, poleg tega pa pogosto se precej konservativen in nepripravljen na spremembe :) Ampak mi smo glavni del te poti ze kar nekaj casa nazaj prehodili.

Ne poznam razmerja med novinarji in podporo. Ampak to kar si opisal je pač ta podporni del. In verjetno novinarjem prihrani tudi veliko dela, tako da se lahko posvetijo zgolj ustvarjanju vsebine.

Ampak poglejva vaš primer. Od leta 2012 do 2016 so vam prihodki upadli za 30+%, število zaposlenih pa ste zmanjšali zgolj za 25%. Kljub temu, da ste najboljši v Sloveniji na področju digitalizacije medijev, se vam strošek dela glede na prihodke povečuje. Z digitalizacijo so se vam verjetno drugi stroški pomembno znižali. In ko boste enkrat ukinili dnevni tisk in imeli samo še morda posebne tiskane izdaje revij, bodo ti stroški še manjši. Boste imeli praktično samo še stroške plač. Ampak kot sva imela že večkrat debate na to temo, vi ste že ogromno naredili in si zato lahko privoščite višje stroške plač. Ampak vseeno boste morali še naprej zniževati število zaposlenih. Pa čeprav ne s tako močnim tempom.

Ampak dokler se padanje panoge ne ustavi, toliko časa je tudi za vas težko višati cene. In če se vam bodo na drugi strani tudi plače stalno dvigovale bo tudi za vas to čez čas težava. Ali pa tudi ne, samo vas bo pa zagotovo manj. Morda 50 zaposlenih?

In to jaz stalno opozarjam, da se pač folk ne zaveda tega, kaj se potegne za sabo prehitro višanje plač. Ko je bil referendum za samostojnost, folk ni razumel, da se glasuje tudi za tržno ekonomijo.

Ko danes ljudje podpirajo enormen dvig minimalne plače in plač na splošno, se pač ne zavedajo, da je treba na enoto ustvariti toliko več. Da to morda pomeni, da bo trgovina, ki so jo imeli 100 metrov od hiše, zaprla vrata. Da jim bo morda poštar dostavljal pošto samo še 2-3x tedensko in ne več 5x tedensko. Da bo morda transportno podjetje ukinilo nerentabilno avtobusno linijo. Da Telekom v tisto vas ne bo pripravljen vložiti niti evra za nadgradnjo. Da bodo morda tudi javne službe kje okrnjene itd.
Da bo za tiste, ki bodo izgubili službo težko najti novo, če ne bodo imeli ustreznih znanj.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2693905

Strani: 1

Gustl sporočil: 13.629
Zadnja sprememba: Gustl 21.01.2018 10:10
[sopranos]
Ne poznam razmerja med novinarji in podporo. Ampak to kar si opisal je pač ta podporni del.

Ja. Kaj je narobe s tem? Novinarstvo je obrt. Kot polaganje ploscic. Kako izboljsat produktivnost keramicarja? Organizacija dela in tehnologija. Keramicar je se vedno keramicar, ima pa boljše lepilo in pride na pripravljeno gradbisce, torej vecja produktivnost.
Pri novinarstvu je enako.


Ampak poglejva vaš primer. Od leta 2012 do 2016 so vam prihodki upadli za 30+%, število zaposlenih pa ste zmanjšali zgolj za 25%.
No, to ne pove kaj dosti v tej debati. Niso vsi prihodki "enako dobri".
Jaz rad uporabljam kategorijo "strošek prihodka". Predvsem sales people to radi spregledajo, logicno, KPI imajo na revenue.
Opustili smo kar nekaj projektov, ki so bili poslovno gledano sami sebi namen oz so zaradi premika oglasov drugam postali poslovno nesmiselni.
Kljub temu, da ste najboljši v Sloveniji na področju digitalizacije medijev, se vam strošek dela glede na prihodke povečuje.
Da, to je normalno. Nasa branza je zelo delovno intenzivna in z digitalizacijo se to se povecuje.
Z digitalizacijo so se vam verjetno drugi stroški pomembno znižali. In ko boste enkrat ukinili dnevni tisk in imeli samo še morda posebne tiskane izdaje revij, bodo ti stroški še manjši. Boste imeli praktično samo še stroške plač.
Res je. Place, prostor in nekaj tehnologije.


Ampak kot sva imela že večkrat debate na to temo, vi ste že ogromno naredili in si zato lahko privoščite višje stroške plač. Ampak vseeno boste morali še naprej zniževati število zaposlenih. Pa čeprav ne s tako močnim tempom.
Da, ko ne bo vec papirja, bo nekaj delovnih mest izginilo.
Ampak dokler se padanje panoge ne ustavi, toliko časa je tudi za vas težko višati cene.
Padanje panoge se ne bo ustavilo. To je lost case as it is. Zato je nujna preobrazba, razširitev portfelja. To, kar ti vidiš kot nas produkt, je 60% prihodkov in 0% profita oz contribution margina. Torej je se marsikaj poleg "novinarstva".

In če se vam bodo na drugi strani tudi plače stalno dvigovale bo tudi za vas to čez čas težava. Ali pa tudi ne, samo vas bo pa zagotovo manj. Morda 50 zaposlenih?

Da, pri "news biznisu". Kot receno, je se kaj drugega.

Strani: 1