6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#2693761] 19.01.18 16:36
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bigl 19.01.2018 16:37
Včeraj zvečer je v satirični oddaji na "Das Erste (ARD) Extra 3 - Der Irrsinn der Woche, lepa enostavna prestavitev bitkojna, vsem razumljiva:-). Sledi še pogovor s finančnim, recimo, strokovnjakom. Sicer pa priporočam ogled cele oddaje (časovni zamik). Haha. Lep dan.
anon-198668 sporočil: 2.998
[#2693812] 20.01.18 09:03
Odgovori   +    4
Precej nerealna pričakovanja za startup. Eno je prehiteti velike z novo tehnologijo, povsem drugo pa izriniti velike iz poslovanja z velikimi podjetji. Vsi poznamo rek "No one was ever fired for buying from IBM" ... ČargoX lahko z 12 ljudi naredi lepo platformo, ampak ta sistem bo potrebno integrirati z vrste ERP sistemov pri logistih, ki bodo raje plačala 10 mio eur IBMu, kot pa 10 tisoč eurov podjetju, kot je CargoX. Razlog je enostaven, če rešitev ne bo delala, bodo izgubili goro denarja, IBM pa lahko tožiš, CargoX pa nima nič. Nadalje, potrebno je veliko ljudi, različnih znanj in mednarodnih izkušenj, da lahko hkrati integriraš ta sistem z logisti celega sveta.

Če bo CargoX tehnično boljši od IBMa, kar je težko verjeti, jih bodo preprosto kupili ... ali najeli kakšno drugo ekipo.

Strani: 1