1 ura
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
2 uri
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
2 uri
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
2 uri
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
6 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
6 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
6 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Strani: 1

Nikec3 sporočil: 1.203
[#2693680] 19.01.18 12:10
Odgovori   +    2
"Kaj vse bo električno"

Vse razen raket.
bambino sporočil: 1.028
[#2693687] 19.01.18 12:56 · odgovor na: Nikec3 (#2693680)
Odgovori   +    4
Tudi za raketo je predstavitev zagotov že v izdelavi :)
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2693700] 19.01.18 13:36
Odgovori   +    4
He, he, dober naslov! Norvežani hočejo... Je pa letalo zelo primerna aplikacija za električni pogon, ker je tam teža pogonskega sklopa precej nepomembna, režim delovanja pogonskega sklopa je pa zelo dinamičen. Samo aerodinamiki morajo rešiti dva manjša tehnična problema: (1) kako zračni upor letala zmanjšati za en velikostni red in (2) kako dinamični vzgon krila povečati za en velikostni red.
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2693703] 19.01.18 13:40 · odgovor na: anon-116402 (#2693700)
Odgovori   +    0
Ali pač počakamo dovolj časa, da bodo baterije s svojim povprečnim 7% povečanjem energijske gostote na leto, dovolj dobre.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2693710] 19.01.18 14:10 · odgovor na: Nikec3 (#2693703)
Odgovori   +    0
[Nikec3]
Ali pač počakamo dovolj časa, da bodo baterije s svojim povprečnim 7% povečanjem energijske gostote na leto, dovolj dobre.
Izgleda da verjameš, da je kapaciteta baterij fizikalno neomejena. Mogoče so ti pa znani elektroni z več kot enim osnovnim nabojem?
kzupanc sporočil: 10.519
[#2693714] 19.01.18 14:26 · odgovor na: anon-178149 (#2693710)
Odgovori   +    1
[MarijanMacek]
> [Nikec3]
> Ali pač počakamo dovolj časa, da bodo baterije s svojim povprečnim 7% povečanjem energijske gostote na leto, dovolj dobre.

Izgleda da verjameš, da je kapaciteta baterij fizikalno neomejena. Mogoče so ti pa znani elektroni z več kot enim osnovnim nabojem?
bitroni mogoče? :)
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2693715] 19.01.18 14:35 · odgovor na: anon-178149 (#2693710)
Odgovori   +    0
Nič ne kaže, da bi se razvoj tehnologije baterij ustavil. Sploh pa ne sedaj, ko se za raziskave namenja vedno več in več denarja.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2693768] 19.01.18 18:37 · odgovor na: Nikec3 (#2693715)
Odgovori   +    0
[Nikec3]
Nič ne kaže, da bi se razvoj tehnologije baterij ustavil. Sploh pa ne sedaj, ko se za raziskave namenja vedno več in več denarja.
Ravno ni videti, lahko pa verjameš. vendar če se kapaciteta baterij ne bo povečala za velikostni razred, nimajo v komercialnih letalih kakšne bodočnosti. je že razlog, da so resne firme obupale.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2693780] 19.01.18 22:18 · odgovor na: anon-178149 (#2693768)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [Nikec3]
> Nič ne kaže, da bi se razvoj tehnologije baterij ustavil. Sploh pa ne sedaj, ko se za raziskave namenja vedno več in več denarja.

Ravno ni videti, lahko pa verjameš. vendar če se kapaciteta baterij ne bo povečala za velikostni razred, nimajo v komercialnih letalih kakšne bodočnosti. je že razlog, da so resne firme obupale.
Točno tako! Energijska gostota kerozina je 12kWh/kg, najboljše baterije pa mogoče dosežejo 400Wh/kg. Pa recimo, da je še električni pogon trikrat učinkovitejši, pa smo na faktorju 10. Pa še to je zelo dobrohotna ocena. Prostora za večanje deleža teže za "gorivo" pa pri letalih ni, ker že sedaj gorivo marsikdaj dosega blizu polovice celotne vzletne teže.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2693807] 20.01.18 08:16
Odgovori   +    0
vsi ki sanjajo o komercialnih električnih letalih. najprej, omejena bodo na majhna letala. primerljiva recimo z ATR72, ki pelje 70 potnikov s hitrostjo okoli 500 km/h. pri tem pokurijo 810 l/h goriva, aviation.stackexchan...rop-vs-jet oziroma 608 kg/h (gostota 0,75). Pri 1/3 izkoristku pokurijo v eni uri efektivno 2430 kWh energije, kar pomeni težo baterij okoli 6000 kg pri doseženi visoki gostoti 400Wh/kg. letalo za 1,5 ure dolg polet mora imeti še rezervo, recimo vsaj za 172 ure. Potemtakem potrebuje 12 ton baterij, pri čemer nismo upoštevali, da je vzlet in dvigovanje energijsko mnogo bolj potarteno kot križarjenje na optimalni višini.
Torej letalo bo vozilo 12 ton baterij, pri čemer je največja masa 23 ton, prazno pa tehta 13 ton. Očevidno se račun ne izide., en.wikipedia.org/wiki/ATR_72

Strani: 1