Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Avto, ki bo demokratiziral elektriko na naših cestah

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 1.046
Zadnja sprememba: milos9 18.01.2018 15:01
Pa greva DrugMirko, lepo po vrsti

khhhm... szi obligatornim spoštovanjem in razumevanjem "nujnosti PR-ovstva" člankov prvih voženj, ampak... to kar pišete so vseeno rahle buče.

MM: Ne čutim nobene nujnosti PR-ovstva

najprej... avto bi si prej kot "novi" zalužil naziv "orenk fejsliftani"! saj, če pogledaš njegovo silhueto ta, z linijo strehe in vsem med obema osema, ZELOOO spominja na prejšnjega Leafa. če si vzameš pišive tri in pol sekunde več, opaziš, da ima karoserija identčen izrez bočnih vrat oziroma, da so vrata kar enaka prejšnjim! in to celo Z NOTRANJO OBLOGO VRED! kar običajno pomeni, da se školjljke (čitaj: bistva) avtomobila niso dotikali, ampak so spremenili tisto, kar se na na njo lahko "natakne"... odbijači, maska, luči, hauba... in to je "z aviona" videt že na fotkah!!
če greš, v dvomu o opaženem, primerjat tehnične podatke s prejšnjim vidiš, da ima avto ENAKE dimenzije oziroma, da se razlikujejta samo dolžina (za par cm, kar gre pripisati drugače "buhtlastim" odbijačem) in masa (za ene 100 kil, kar gre pripisati za 10kWh zmogljivejši bateriji)! zaključek je torej jasen... avto je veliko bolj "spimpan", kot pa "nov"!

MM: Avtov popolnoma nove zasnove skoraj ni več, tu tale leaf ni nkakršn izjema. Vseeno je dodelan do te mere, z ojačitvami, izolacijo, karoserijskimi deli, kabino, baterijo, motorjem.... da ga lahko označimo za nov avto.

tudi pri ostalem "sajnju rožic" vam žal hitro "poide sapa"... Leaf letnik 2011, katerega omenjate v primerjavi realnega dosega (175km vs. 270km), je imel 24kWh baterijo! si mor'š mislit "dosežek"... 100km več z "duplo večjo" baterijo! pa še s tem bi, če si dovolim bit res žleht, "Đekna putovala za Minken nedelju dana"! :P :))

MM: Ja doseg je mnogo večji, po WLTP je zrasel iz 112 (to je WLTP podatek, 175 je NEDC!!!) na 270 km, kapaciteta baterije pa le iz 24 na 40 kwh. Cena je ostala na ravni prejšnjega, kar je dober, kaj dober, odličen dosežek in dokaz, da gre razvoj v pravo smer.

in ne nazadnje, "fosilna" 100-110kW C segmentna konkurenca -katere "realni" doseg z enim polnenjem je ene 3 do 5x daljši- je že po ceniku za približno 25% cenejša od debelo subvencinirane cene "novega" Leafa! razen seveda "njegovega veličanstva" Golfa... ta je po ceniku cenejši samo za "par jurjev" :/. koliko avtomobilov se proda po cenah z uradnega cenika je pa tudi vsem jasno...

MM: Jasno je, da je doseg dizlov in bencinarjev daljši, a tudi doseg električarjev se hitro povečuje, mreža polnilnic raste, danes je precej ceneje imeti in lažje uporabljati e-avto kot pred nekaj leti. Ko golfa opremimo s pritiklinami leafa, ta ima serijskih kar nekaj varnostnih pomagal, pridemo blizu te cene.

entuziazem je sicer lepo in hvalevredno čustvo... ampak, pri testiranjih in opisih avtomobilov bi poleg entuziazma pričakoval tudi kanček trezne objektivnosti... še posebej od profesionalcev ;) :).

MM: Avto prinaša velik napredek, zato je entuziazem na mestu, pa tudi treznosti je dovolj, saj so opisane tudi napake, ki jih ima, brez olajševalnih okoliščin za novo tehniko.

a, ja.... a ste jih vprašali kolko bo stala zamenjava te nove, 40kWh baterije? če je vrjeti forumom, so za zamnjavo prve, 24kWh baterije zahtevali ene 5.000 evrov... pa še staro baterijo si jim moral pustit...

MM: Stroška menjave ne poznam. Ni veliko primerov, ko je bilo bateriji potrebno zamenjat. Po šestih letih so te ohranile 85 % kapacitete, kar ni slab podatek glede na črne napovedi, da bodo v tem času popolnoma iztrošene.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2693533

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Avto, ki bo demokratiziral elektriko na naših cestah
[#2693583] 18.01.18 19:21 · odgovor na: milos9 (#2693533)
Odgovori   +    0
[milos9]
Pa greva DrugMirko, lepo po vrsti
MM: Ne čutim nobene nujnosti PR-ovstva
:) me veseli...
[milos9] Avtov popolnoma nove zasnove skoraj ni več, tu tale leaf ni nkakršn izjema. Vseeno je dodelan do te mere, z ojačitvami, izolacijo, karoserijskimi deli, kabino, baterijo, motorjem.... da ga lahko označimo za nov avto.
ok... pogojno kupim. ampak res pogojno! ker ta avto je približno tako "nov" kot sta bila nova Corsa E leta 2014 in Passat B7 leta 2010... in po tej logiki je enako "nov" tudi "kitajski" C5... tudi njemu so dali drugačne luči, odbijače, haubo, masko, armaturo in celo motorje. ampak začuda, nikomur ni padlo na pamet razglašat ga za "nov model"!
zame je avto nov takrat, ko razen gole in vsaj malo dodelane platforme ter pogonskega sklopa (kar se menja na kakšno desetletje in pol) nima enakih sestavnih delov s prejšnjo genreacijo... karoserijsko in v notranjosti (no, če zanemarimo kakšno stikalo ali ročico)! če pa je med obema osema identintičen, ima identične dimenzije in ima celo iste obloge notranjosti vrat, si pa "mislim svoje"... o avtomobilu in tudi o tistemu, ki to razglaša :(.
[milos9] Ja doseg je mnogo večji, po WLTP je zrasel iz 112 (to je WLTP podatek, 175 je NEDC!!!) na 270 km, kapaciteta baterije pa le iz 24 na 40 kwh. Cena je ostala na ravni prejšnjega, kar je dober, kaj dober, odličen dosežek in dokaz, da gre razvoj v pravo smer.
ok, "pol" vzamem nazaj. ampak samo pol... sem šel prebrat še enkrat in vidim, da mi je v spominu ostala NEDC cifra zapisana v oklepaju... pa vseeno! neke drastične razlike -da bi recimo trditev "dvakrat več baterij, dvakrat daljši doseg" bila kej drastično večje zavajanje od trditve "Nissanov Leaf je nov model" - pa vseeno ni! :P
poleg tega pa... nisem prepričan, da so "baterijski elektirčarji" res pot v pravo smer... vsej taki, kot so danes. si bo treba zmislit kakšen drug tip baterije, z veliko manjšo maso, neprimerno hitrejšim polnenjem in še čim (da cene in ekologije proizvodnje in razgradnje niti ne omenjamo)
[milos9] Jasno je, da je doseg dizlov in bencinarjev daljši, a tudi doseg električarjev se hitro povečuje, mreža polnilnic raste, danes je precej ceneje imeti in lažje uporabljati e-avto kot pred nekaj leti. Ko golfa opremimo s pritiklinami leafa, ta ima serijskih kar nekaj varnostnih pomagal, pridemo blizu te cene.
vrjetno res... ampak enako vrjetno je tudi, da (če zaradi slikovitosti malo pretiravam) na uradno ceno primerljivga avta C segmenta dobimo "Leafovi subvenciji" primerljiv popust... in pol Leaf kljub prijazno subvencionirani ceni ne zgleda več kej posebej "ugodno"... sej se za 26k eur dobi že kar korektno opremljen avto D segmenta.
[milos9] Avto prinaša velik napredek, zato je entuziazem na mestu, pa tudi treznosti je dovolj, saj so opisane tudi napake, ki jih ima, brez olajševalnih okoliščin za novo tehniko.
no, ta očitek je letel predvsem na to, da bi kot profesionalci, dejstvo, da je avto kot ste rekli "dodelan, z ojačitvami, izolacijo, karoserijskimi deli, kabino, baterijo, motorjem", lahko napisali brez slabe vesti... bi mi bralci vsaj vedeli, vam je to jasno. pa tudi trditev o "novem" Nissanu Leafu bi postavilo v drugačno, veliko bolj pravilno luč.
[milos9]Stroška menjave ne poznam. Ni veliko primerov, ko je bilo bateriji potrebno zamenjat. Po šestih letih so te ohranile 85 % kapacitete, kar ni slab podatek glede na črne napovedi, da bodo v tem času popolnoma iztrošene.
heh, kaj pa vem... sej tudi jaz sem imel isto baterijo 8 ali 9 let v stari nokii, moja je jih je pa v tem času "skurla" ene par (in telefonov tudi). pa še takrat je "držala" ene 5 dni... če se sme potegnit analogija, bi lahko rekli, da je mogoče tudi pri avtu to odvisno od načina upor...eee.."zlorabe" :P

Strani: 1