25 min
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković?
29 min
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
37 min
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
39 min
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov
47 min
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 1
60 min
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
1 ura
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
1 ura
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
2 uri
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
2 uri
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
2 uri
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
3 ure
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
3 ure
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
3 ure
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
4 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
4 ure
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
4 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
5 ur
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-394991 sporočil: 252
Ponovno si napisal zavajajoče podatke. Namreč lokomotive, katere ti navajaš niso izločene ampak vozijo potniške vlake. Sem namerno šel pogledat malo okrog in se pozanimal ali sem morda udaril mimo. Te lokomotive 342 še danes vozijo.Pojdi malo pogledat okrog in boš videl.
Mar ni bil problem na teh lokomotivah z preveliko količino azbesta.

Zato me čudi, da kot poznavalec udariš mimo pri številkah.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2693373

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[tone30]
Ponovno si napisal zavajajoče podatke. Namreč lokomotive, katere ti navajaš niso izločene ampak vozijo potniške vlake. Sem namerno šel pogledat malo okrog in se pozanimal ali sem morda udaril mimo. Te lokomotive 342 še danes vozijo.Pojdi malo pogledat okrog in boš videl.
Jaz sem skromno napisal:
najprej:.... stare 4-osne lokomotive serije 362 (pozor napaka, pravilno 342), imenovane mopedi, ki pa v glavnem služijo potniškemu prometu ob pomanjkanju EM vlakov.

naslednjič: ... 342 jih je ostalo samo za vzorec in na tovornem vlaku jo je težko videti,

In verjami, po svojih vlečnih sposobnostih lahko ena sama pelje tovorni vlak teže 1000 ali več ton le med Ljubljano in Dobovo. Tako se za tovorni promet uporabljajo le poredko. Iz Kopra lahko namreč potegne cele 4 tovorne vagone. So imele pa zanimivo možnost, vožnje v tandemu, kar so vrle SŽ promptno likvidirale. Še na najmodernejših dolgo niso dovolile takega načina vožnje iz razno raznih bolj ali manj izmišljenih vzrokov.
Mar ni bil problem na teh lokomotivah z preveliko količino azbesta.
Ni problem v količini ampak v prisotnosti azbesta. Če kaj vem, so vse obstoječe v deazbestirane, pred kratkim je pa tudi bil razpis za odkup starih nevoznih...... Jih dobiš tudi za nekaj tisoč €, ampak so jih Romi v Lj-Mostah 100% "razbakrili"
Zato me čudi, da kot poznavalec udariš mimo pri številkah.
Sploh nisem poznavalec, včasih malo iz daljave pogledam kako stoje stvari pri vlakih in si mislim svoje. Na določenem forumu pa kakšno večini nevšečno tudi "naglas" povem.

Strani: 1