Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[tone30]
Kot vidiš dizelske lokomotive niso več primerne za vožnjo potniških vlkov in so tudi ekološko sporne tudi v tovornem prometu.
Dizelske lokomotive lahko vozijo potniške vlake, en del (664 serija) imajo tudi električne generatorje za gretje, vprašanje je, če potniki dobro prenašajo njihov hrup. Nekaterim je to celo všeč, večini verjetno ne. Sicer pa trenutno menda noben redni potniški vlak ne vozi dizelska lokomotiva. V tovornem prometu so pa zaposlene v glavnem na nekih vlakih s premikanjem na postajah v primeru elektrificiranih prog in tovronim prometom na stranskih progah, kolikor ga sploh je.
Prav tako 85% elektro lokomotiv na Slovenskih železnicah.
Tu pa nimaš prav, od če se ne motim 74 delujočih elektro lokomotiv jih je 32 dokaj novih, večsistemskih, najmodernejša možna tehnologija z digitalnim krmiljenjem etc... V bistvu predobre za JŽI v RS, vsaj glede končne hitrosti. Ampak hitre športne limuzine so ljudem bolj všeč kot delovni kombiji. 38 lokomotiv je nekoliko starejših, vendar ne zastarelih, in so hrbtenica tovornega prometa na Štajerskem koncu, so pa še menda 4 (6?) stare 4-osne lokomotive serije 362, imenovane mopedi, ki pa v glavnem služijo potniškemu prometu ob pomanjkanju EM vlakov.
Če gledamo kako ropotajo tuje dizelske lokomotive in naše dizelske lokomotive vidimo, da je kot noč in dan. Tuje ne slišiš in naše pa ropotajo kot tanki, ko strelajo. Zato bi jaz se izognil ocenjevanja kar čez palec in raje pristopil k reševanje dejanskega stanja in ne friziral poročil.
A si ti že kdaj slišal in videl kako speljuje Ljudmila, www.youtube.com/watc...8Q4ZgzpTOo (dizelska lokomotiva vzhodnega bloka, še vedno v rabi v (V) Nemčiji in drugih državah in tudi nekaterih privatnih prevoznikih na zahodu).

O politiki SŽ, tovornega prometa, glede nabave lokomotiv se da debatirat. Po mojem skromnem mnenju, delajo precej narobe. Potrebovali bi 6 osne elektro lokomotive, in glej čudo, taka bi iz Kopra prepeljala pol težji vlak (1200 ton namesto 800 ton) kakor današnje lokomotive serij 541 ali 363 in bi do konca izkoristila možnosti sedanjh spenjač na vagonih. Pa ne, mi rabimo hitre lokomotive, ki sicer nikoli ne vozijo prav hitro, saj 95% prometa opravijo na tovornih vlakih....... In tudi na potniških nikoli ne dosežejo kaj več kot 55% najvišje dovoljene hitrosti.