Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako Belgija uspešno preganja goljufije s kilometri, Slovenija predloge ignorira
Strani: 1
sporočil: 10.796
Popolnoma pretirano vtikanje v privatno lastnino. Koliko kilometrov
ima moj avto čisto nikogar ne briga.
Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
sporočil: 30.415
[0513ANITO]Kupci rabljenih vozil so posebna sorta ljubiteljev starejših vozil in jih nekaj preprosto vleče k nakupu, tudi, če bi za ceno rabljenega vozila lahko kupili novo podobno vozilo. Namesto represije je rešitev v popolnem delovanju trga, torej, kupec rabljenega vozila pove prodajalcu, da želi, da izbrano vozilo ima npr. točno 153.289 kilometrov, prodajalec namesti želene kilometre, kupec podpiše in so vsi zadovoljni.
Popolnoma pretirano vtikanje v privatno lastnino. Koliko kilometrov ima moj avto čisto nikogar ne briga.
Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
sporočil: 13.528
[0513ANITO]Jaz poznam obratni primer, pred leti mi je sodelavec pravil zgodbo svojega dedka, namreč se je hotel stari lisjak še enkrat oženiti na stara leta in si je v rojstnem listu popravil letnico rojstva (takrat se je to še dalo), tako da je bil videti mlajši.
Popolnoma pretirano vtikanje v privatno lastnino. Koliko kilometrov ima moj avto čisto nikogar ne briga.
Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
Zdaj si pa predstavljaj razočaranje dame v zrelih letih, ki je nasedla na ta trik :)
sporočil: 13.528
[FIN-311684]Đizs, torej trdiš, da so kupci rabljenih vozil notorični kupci mačkov v žaklju.
> [0513ANITO]
> Popolnoma pretirano vtikanje v privatno lastnino. Koliko kilometrov ima moj avto čisto nikogar ne briga.
>
> Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
Kupci rabljenih vozil so posebna sorta ljubiteljev starejših vozil in jih nekaj preprosto vleče k nakupu, tudi, če bi za ceno rabljenega vozila lahko kupili novo podobno vozilo. Namesto represije je rešitev v popolnem delovanju trga, torej, kupec rabljenega vozila pove prodajalcu, da želi, da izbrano vozilo ima npr. točno 153.289 kilometrov, prodajalec namesti želene kilometre, kupec podpiše in so vsi zadovoljni.
sporočil: 30.415
[vickibedi]Tega niti naključno nisem pomislil. Je pa nakup rabljenega vozila resna in malo rizična zadeva. Osebno rabljenih vozil sploh ne kupujem, poznam pa nekaj prodajalcev, ki so tudi tovarniški uradni serviserji vozil, ki so povezani z drugimi evropskimi prodajalci in serviserji, ki se jim da zaupati. Torej, stvar je v zaupanju v prodajalca, po domače dober glas seže v deseto vas, to pa tudi ima svojo ceno.
> [FIN-311684]
> > [0513ANITO]
> > Popolnoma pretirano vtikanje v privatno lastnino. Koliko kilometrov ima moj avto čisto nikogar ne briga.
> >
> > Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
>
> Kupci rabljenih vozil so posebna sorta ljubiteljev starejših vozil in jih nekaj preprosto vleče k nakupu, tudi, če bi za ceno rabljenega vozila lahko kupili novo podobno vozilo. Namesto represije je rešitev v popolnem delovanju trga, torej, kupec rabljenega vozila pove prodajalcu, da želi, da izbrano vozilo ima npr. točno 153.289 kilometrov, prodajalec namesti želene kilometre, kupec podpiše in so vsi zadovoljni.
Đizs, torej trdiš, da so kupci rabljenih vozil notorični kupci mačkov v žaklju.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 17.01.2018 09:32
[vickibedi]Kaj pa če mu je še vedno dobro stal in bil v voznem stanju?
> [0513ANITO]
> Popolnoma pretirano vtikanje v privatno lastnino. Koliko kilometrov ima moj avto čisto nikogar ne briga.
>
> Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
Jaz poznam obratni primer, pred leti mi je sodelavec pravil zgodbo svojega dedka, namreč se je hotel stari lisjak še enkrat oženiti na stara leta in si je v rojstnem listu popravil letnico rojstva (takrat se je to še dalo), tako da je bil videti mlajši.
Zdaj si pa predstavljaj razočaranje dame v zrelih letih, ki je nasedla na ta trik :)
sporočil: 13.528
[FIN-311684]Kaj pa če ne ? Pa nimaveze, ne gre za to, kupec ima pravico vedeti kaj kupuje. Tudi delodajalci preverijo kandidata podolgem in počez. Kdor laže o svojih izkušnjah, izobrazbi ipd lahko računa na neljube posledice, če ga dobijo.
> [vickibedi]
> > [0513ANITO]
> > Popolnoma pretirano vtikanje v privatno lastnino. Koliko kilometrov ima moj avto čisto nikogar ne briga.
> >
> > Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
>
> Jaz poznam obratni primer, pred leti mi je sodelavec pravil zgodbo svojega dedka, namreč se je hotel stari lisjak še enkrat oženiti na stara leta in si je v rojstnem listu popravil letnico rojstva (takrat se je to še dalo), tako da je bil videti mlajši.
> Zdaj si pa predstavljaj razočaranje dame v zrelih letih, ki je nasedla na ta trik :)
Kaj pa če mu je še vedno dobro stal in bil v voznem stanju?
sporočil: 30.415
[vickibedi]Tudi delodajalci, kljub pogovorom in psiho testom ter zdravniškim pregledom, lahko zaposlijo slabega kandidata, ki ga v času poskusnega dela lahko odpustijo pa tudi kasneje mu lahko odpovejo pogodbo o zaposlitvi. Pri nakupu rabljenih vozil, vozila ne moreš kar tako »odpustiti«, sicer, bi kupci želeli bianco menico npr. da avto v enem mesecu vrnejo in dobijo denar nazaj z obrestmi vred...Prodajalec mora le paziti, da on ne ponareja podatkov o vozilu in je to pravzaprav vse, kupljeno – videno in tako kot je napisal gegiZero, vlada (pa tudi prodajalec) res ne more biti kriva za prevrtene kilometre, kajti običajno je tisti, ki je zajlo vrtel ali števec reprogramiral, globoko v ozadju.
> [FIN-311684]
> > [vickibedi]
> > > [0513ANITO]
> > > Popolnoma pretirano vtikanje v privatno lastnino. Koliko kilometrov ima moj avto čisto nikogar ne briga.
> > >
> > > Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
> >
> > Jaz poznam obratni primer, pred leti mi je sodelavec pravil zgodbo svojega dedka, namreč se je hotel stari lisjak še enkrat oženiti na stara leta in si je v rojstnem listu popravil letnico rojstva (takrat se je to še dalo), tako da je bil videti mlajši.
> > Zdaj si pa predstavljaj razočaranje dame v zrelih letih, ki je nasedla na ta trik :)
>
> Kaj pa če mu je še vedno dobro stal in bil v voznem stanju?
Kaj pa če ne ? Pa nimaveze, ne gre za to, kupec ima pravico vedeti kaj kupuje. Tudi delodajalci preverijo kandidata podolgem in počez. Kdor laže o svojih izkušnjah, izobrazbi ipd lahko računa na neljube posledice, če ga dobijo.
sporočil: 14.456
[GegiZERO]Pomembno: naša vlada! Ker noče slišati trgovskih pozivov k večjemu nadzoru in represiji! Toliko o dvojnem rezilu liberalnih svobodnjaških tržnih Financ! Tudi "psi čuvaji" morajo jesti, piti in se malo veseliti!
Torej tudi za prevrtene kilometre je sedaj po vašem kriva vlada?!? LOL :p
sporočil: 13.528
[FIN-311684]Lažiranje števcev je velik biznis in kot piše v članku ima mafijske razsežnosti.
> [vickibedi]
> > [FIN-311684]
> > > [vickibedi]
> > > > [0513ANITO]
> > > > Popolnoma pretirano vtikanje v privatno lastnino. Koliko kilometrov ima moj avto čisto nikogar ne briga.
> > > >
> > > > Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
> > >
> > > Jaz poznam obratni primer, pred leti mi je sodelavec pravil zgodbo svojega dedka, namreč se je hotel stari lisjak še enkrat oženiti na stara leta in si je v rojstnem listu popravil letnico rojstva (takrat se je to še dalo), tako da je bil videti mlajši.
> > > Zdaj si pa predstavljaj razočaranje dame v zrelih letih, ki je nasedla na ta trik :)
> >
> > Kaj pa če mu je še vedno dobro stal in bil v voznem stanju?
>
> Kaj pa če ne ? Pa nimaveze, ne gre za to, kupec ima pravico vedeti kaj kupuje. Tudi delodajalci preverijo kandidata podolgem in počez. Kdor laže o svojih izkušnjah, izobrazbi ipd lahko računa na neljube posledice, če ga dobijo.
Tudi delodajalci, kljub pogovorom in psiho testom ter zdravniškim pregledom, lahko zaposlijo slabega kandidata, ki ga v času poskusnega dela lahko odpustijo pa tudi kasneje mu lahko odpovejo pogodbo o zaposlitvi. Pri nakupu rabljenih vozil, vozila ne moreš kar tako »odpustiti«, sicer, bi kupci želeli bianco menico npr. da avto v enem mesecu vrnejo in dobijo denar nazaj z obrestmi vred...Prodajalec mora le paziti, da on ne ponareja podatkov o vozilu in je to pravzaprav vse, kupljeno – videno in tako kot je napisal gegiZero, vlada (pa tudi prodajalec) res ne more biti kriva za prevrtene kilometre, kajti običajno je tisti, ki je zajlo vrtel ali števec reprogramiral, globoko v ozadju.
Gotovo so vpleteni tudi uvozniki rabljenih vozil, saj se večina avtov prevrti ko pridejo v SLO. Zadnja leta namreč tudi na naših tehničnih pregledih beležijo stanje kilometrov, kar sicer zmanjšuje možnost goljufij, ni pa buletproof.
sporočil: 957
... prevrtavanje (je) mogoče izvesti brez, da bi kupci to opazili.... prevrtavanje (je) mogoče izvesti, NE da bi kupci to opazili.
sporočil: 31.871
[vickibedi]
> [FIN-311684]
> > [vickibedi]
> > > [0513ANITO]
> > > Popolnoma pretirano vtikanje v privatno lastnino. Koliko kilometrov ima moj avto čisto nikogar ne briga.
> > >
> > > Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
> > Jaz poznam obratni primer, pred leti mi je sodelavec pravil zgodbo svojega dedka, namreč se je hotel stari lisjak še enkrat oženiti na stara leta in si je v rojstnem listu popravil letnico rojstva (takrat se je to še dalo), tako da je bil videti mlajši.
> > Zdaj si pa predstavljaj razočaranje dame v zrelih letih, ki je nasedla na ta trik :)
>
> Kaj pa če mu je še vedno dobro stal in bil v voznem stanju?
Kaj pa če ne ? Pa nimaveze, ne gre za to, kupec ima pravico vedeti kaj kupuje. Tudi delodajalci preverijo kandidata podolgem in počez. Kdor laže o svojih izkušnjah, izobrazbi ipd lahko računa na neljube posledice, če ga dobijo.... eh, pa saj kupec dobro ve, kaj kupuje, ko kupuje stari krš ... no, če pa je stanje števca prevoženih kilometrov edina stvar, ki ga zanima in na osnovi katere se odloči za nakup, pa je itak kompletno budalo in ni nič narobe, če mu prodajo muda za bubrege ...
P.S.: niti kupec novega avtomobila ne ve, kaj kupuje, ker se mu lahko pokvari prvi dan, ko ga odpelje iz trgovine ...
sporočil: 13.528
[najobj]Samo šenkanemu konju se ne gleda na zobe. Če konja kupuješ ga pregledaš in prešlataš čim več. Če prodajalec staro kljuse opremi z novo zobno protezo, temu se pa temu po domače reče nateg, ane ?
> [vickibedi]
> > [FIN-311684]
> > > [vickibedi]
> > > > [0513ANITO]
> > > > Popolnoma pretirano vtikanje v privatno lastnino. Koliko kilometrov ima moj avto čisto nikogar ne briga.
> > > >
> > > > Za primer dam sledečo primerjavo: Kaj če bi še gospe morale objaviti svoje število kilometrov, ko menjajo "lastnika".
> > > Jaz poznam obratni primer, pred leti mi je sodelavec pravil zgodbo svojega dedka, namreč se je hotel stari lisjak še enkrat oženiti na stara leta in si je v rojstnem listu popravil letnico rojstva (takrat se je to še dalo), tako da je bil videti mlajši.
> > > Zdaj si pa predstavljaj razočaranje dame v zrelih letih, ki je nasedla na ta trik :)
> >
> > Kaj pa če mu je še vedno dobro stal in bil v voznem stanju?
> Kaj pa če ne ? Pa nimaveze, ne gre za to, kupec ima pravico vedeti kaj kupuje. Tudi delodajalci preverijo kandidata podolgem in počez. Kdor laže o svojih izkušnjah, izobrazbi ipd lahko računa na neljube posledice, če ga dobijo.
... eh, pa saj kupec dobro ve, kaj kupuje, ko kupuje stari krš ... no, če pa je stanje števca prevoženih kilometrov edina stvar, ki ga zanima in na osnovi katere se odloči za nakup, pa je itak kompletno budalo in ni nič narobe, če mu prodajo muda za bubrege ...
P.S.: niti kupec novega avtomobila ne ve, kaj kupuje, ker se mu lahko pokvari prvi dan, ko ga odpelje iz trgovine ...
sporočil: 148
Taka pobuda je lep primer kako in zakaj se veča število zaposlenih
v DU. Taka določila v zakonu je potrebno speljati v življenje,
določiti je potrebno zavezance (npr.: s strani proizvajalca
pooblaščeni servisanti, pooblaščenci za tehnične preglede vozil
(prva štiri leta ni potreben tehnični pregled - problem ?)),
zagotoviti nadzor in sankcije, pa izvedba posebne računalniške
aplikacije, ki bo povezovala različne baze podatkov, zatem
dopolnitev nekaterih že obstoječih baz (inšpekcijski postopek,
prekrškovni postopek, ....)
Skratka, Vlda se zaveda, da ob vsakem novem zakonskem določilu mora zagtoviti tudi njeno izvajanje. To pa zahteva finančne in človeške vire. Koliko teh virov bi ta pobuda stala pa naj zagovorniki pobude in kritiki birokracije ocenijo sami.
Skratka, Vlda se zaveda, da ob vsakem novem zakonskem določilu mora zagtoviti tudi njeno izvajanje. To pa zahteva finančne in človeške vire. Koliko teh virov bi ta pobuda stala pa naj zagovorniki pobude in kritiki birokracije ocenijo sami.
sporočil: 31.871
> > Kaj pa če ne ? Pa nimaveze, ne gre za to, kupec ima pravico vedeti kaj kupuje. Tudi delodajalci preverijo kandidata podolgem in počez. Kdor laže o svojih izkušnjah, izobrazbi ipd lahko računa na neljube posledice, če ga dobijo.
> ... eh, pa saj kupec dobro ve, kaj kupuje, ko kupuje stari krš ... no, če pa je stanje števca prevoženih kilometrov edina stvar, ki ga zanima in na osnovi katere se odloči za nakup, pa je itak kompletno budalo in ni nič narobe, če mu prodajo muda za bubrege ...
>
> P.S.: niti kupec novega avtomobila ne ve, kaj kupuje, ker se mu lahko pokvari prvi dan, ko ga odpelje iz trgovine ...
Samo šenkanemu konju se ne gleda na zobe. Če konja kupuješ ga pregledaš in prešlataš čim več. Če prodajalec staro kljuse opremi z novo zobno protezo, temu se pa temu po domače reče nateg, ane ?... ja, ampak če ima staro kljuse novo zobno protezo, kupec pa tega ne vidi ali pa celo misli, da ima staro kljuse enako zobovje kot mlado žrebe, potem se naj raje ne ukvarja s konjskimi dirkami ... khmm, če ostanem pri tvoji primerjavi konjev z avtomobili in če dirke niso dirke oldtajmerjev, kjer pa novi avtomobili itak nimajo kaj iskati ...
sporočil: 4.080
Meni pa preprosto ni jasno, kako da proizvajalci v 21. stoletju že
končno ne naredijo števcev, ki jih ne bi bilo mogoče prevrteti ali
kako drugače lažirati!?
Strani: 1