8 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
9 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
11 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
11 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
11 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
11 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
12 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
13 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
13 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
13 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
14 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
14 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
14 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
15 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
15 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
15 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
16 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-394991 sporočil: 252
[MarijanMacek]
> [Korazijan]
> Da, to se nanaša na Grumpet Group in lastnika Stoico

Sem spregledal, na kaj se nanaša ta kraljevski naziv. Vsaj romunski del GGropu, to je Grup Feroviar Roman, GFR, je kar obsežen. Ampak ta trenutek nima nobene lokomotive sposobne vožnje na JŽI RS. Nedvomno so pa vsaj z električnimi lokomotivamai konkurenčni na Hrvaškem, imaj pač enake škatle, narejene nekoč po licenci ASEA. Dizelske lokomotive pa kvečjemu za vzhod....
Zelo zanimivo je grati tvoje ocene. Sočasno pa nikoli ne poveš, kaj o stanju lokomotiv na Slovenskih železnicah, kjer 85% vznega parka sploh ni primerno za vožnjo zunaj meja Slovenije zaradi ekoloških standardov. Samo poglej kako se ljudje pritožujejo nad hrupom ko vozi sama lokomotiva, katera povzroča hrup prek 140 decibelov.

Pustiva to sedaj za drugo temo. Če gledamo vožnjo vlakov med Kitajsko in EU je dovolj ena lokomotiva in sedanje lokomotive seveda ne naše omogočajo premagovanje takšnih razdalj.
Sam pravim, da bi lahko Slovenski prostor bil vključen v te transportne poti. ŽAl pa posamezni brihtoti to vedno minirajo.
Vsak dober gospodar bo preračunal kaj se mu izplača in kaj ne. Tako lahko z določenim številom lokomotiv, če imaš relacijo prepelješ več tovora, saj imaš večjo potovalno hitrost. Prav to ciljajo vsi operaterji, kateri pridejo v Slovenijo. Posledično pobirajo enak tovor, katerega prepeljejo z enim vlakom. Tako se znebijo razdeljevanju vagonov po vlaku in izgubi časa. ZAto ti nič ne pomaga, če imaš 3 krat več lokomotiv z katerimi pa prepelješ isto kolikočino tovora.

Zato nebi kar čez palec ocenjeval kdo ima boljše lokomotive.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2693037

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[tone30]
> [MarijanMacek]
> >
Zelo zanimivo je grati tvoje ocene. Sočasno pa nikoli ne poveš, kaj o stanju lokomotiv na Slovenskih železnicah, kjer 85% vznega parka sploh ni primerno za vožnjo zunaj meja Slovenije zaradi ekoloških standardov. Samo poglej kako se ljudje pritožujejo nad hrupom ko vozi sama lokomotiva, katera povzroča hrup prek 140 decibelov.
Večji problem so dizelske lokomotive, vse so bolj ali manj zastarele in odločno preglasne. Toda z njimi se izvaja bolj malo tovornega prometa, potniškega pa skorajda ne.
Pustiva to sedaj za drugo temo. Če gledamo vožnjo vlakov med Kitajsko in EU je dovolj ena lokomotiva in sedanje lokomotive seveda ne naše omogočajo premagovanje takšnih razdalj.
Pozabljaš na problematiko različne tirne širine na ozemlju držav CIS. Tako se kontejnerji prekladajo na različne kompozicije na zahodni in vzhodni meji bivše SZ. Seveda se menjavajo tudi lokomotive. Izgleda, da je to ceneje kot nabaviti vagone s spremenljivo kolotekom, kar tudi obstaja in se vedno več uporablja. Da bi se pa ena lokomotiva, ali mogoče celo ena posadka, uporabljala na celi poti, pa skorajda ni pričakovati. Končno traja pot kakšnih 15 dni.
Sam pravim, da bi lahko Slovenski prostor bil vključen v te transportne poti. ŽAl pa posamezni brihtoti to vedno minirajo.
Vsak dober gospodar bo preračunal kaj se mu izplača in kaj ne. Tako lahko z določenim številom lokomotiv, če imaš relacijo prepelješ več tovora, saj imaš večjo potovalno hitrost. Prav to ciljajo vsi operaterji, kateri pridejo v Slovenijo. Posledično pobirajo enak tovor, katerega prepeljejo z enim vlakom. Tako se znebijo razdeljevanju vagonov po vlaku in izgubi časa. ZAto ti nič ne pomaga, če imaš 3 krat več lokomotiv z katerimi pa prepelješ isto kolikočino tovora.
Tuji operaterji pač poberejo smetano. Vozijo predvsem kontejnerske vlake od vrat do vrat. Količinsko pa SŽ v teh prevozih ne zaostajajo kaj dosti, prevoz Fe rude in premoga iz LKP v Avstrijo. Sicer ne vem, zakaj ne peljejo teh vlakov po Avstriji, saj so menda že davno dobili varnostno spričevalo. Nacionalnemu prevozniko pa ostaja tudi razdeljevanje vagonskih pošiljk znotraj lokalnega omrežja. Tujci za delo z zgubo seveda niso zainteresirani. Res pa tega prometa relativno vedno manj, kar povedo tudi številke o opaznem dobičku tovornega prometa.
Zato nebi kar čez palec ocenjeval kdo ima boljše lokomotive.
Lokomotive te madžarske izpostave romunskega kralja železnic med Evropo in Kitajsko (še nikoli prebral, da vozi vlake na Kitajsko) so starine. Dizli so prvovrstne smrdulje in ropotulje, električne lokomotive, ki jih kažejo pa na slovenska tla ne morejo, saj so enosistemske, 25 kVAC. So iz iste štale kot izmenične serije 4XX bivših JŽ. tako, da so vsaj glede večine lokomotive SŽ vsaj en razred boljše.

Strani: 1