Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[#2692199] 11.01.18 08:22
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-178149 11.01.2018 08:22
Train Hungary Maganvasut Kft ima sedež na Madžarskem, www.trainhungary.hu/...tok_en.php Kako je to torej romunsko podjetje. Sicer deluje tudi v Romuniji, kakor pišete

Train Hungary Maganvasut je železniški operater, ki deluje v Avstriji, na Hrvaškem, Madžarskem, v Bolgariji in tudi v Romuniji.

A po novem novinarji FINANC še zemljepisa niso več poslušali v OŠ?
THM je težko še princ med Jadranom in Kitajsko, kaj šele kralj. Imajo celih 25 lokomotiv. Če bi človekl ocenil razdaljo med Evropo in Kitajsko na kakšnih 7500 km bi imeli po 1 lokomotivo na 300 km. Recimo vsak 2. do 3. dan bi peljali en vlak, računajoč obrt lokomotiv. Kontejnerski vlaki vozijo med Evropi in Kitajsko na dnevni osnovi. Sicer niso majhni, toda kralji resda niso. Po zadnjih dostopnih podatkih na njihovi spletni strani so leta 2014 prepeljali celi 3,4 Mton.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2692228] 11.01.18 11:24 · odgovor na: anon-178149 (#2692199)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: kzupanc 11.01.2018 11:24
[MarijanMacek]
Train Hungary Maganvasut Kft ima sedež na Madžarskem, www.trainhungary.hu/...tok_en.php Kako je to torej romunsko podjetje. Sicer deluje tudi v Romuniji, kakor pišete

Train Hungary Maganvasut je železniški operater, ki deluje v Avstriji, na Hrvaškem, Madžarskem, v Bolgariji in tudi v Romuniji.

A po novem novinarji FINANC še zemljepisa niso več poslušali v OŠ?
THM je težko še princ med Jadranom in Kitajsko, kaj šele kralj. Imajo celih 25 lokomotiv. Če bi človekl ocenil razdaljo med Evropo in Kitajsko na kakšnih 7500 km bi imeli po 1 lokomotivo na 300 km. Recimo vsak 2. do 3. dan bi peljali en vlak, računajoč obrt lokomotiv. Kontejnerski vlaki vozijo med Evropi in Kitajsko na dnevni osnovi. Sicer niso majhni, toda kralji resda niso. Po zadnjih dostopnih podatkih na njihovi spletni strani so leta 2014 prepeljali celi 3,4 Mton.
Razberem, da je to del Grampet Group, ki pa je romunski in mogoče tudi malo bolj kralj.
www.grampet.ro/about
Korazijan sporočil: 384
[#2692285] 11.01.18 14:36 · odgovor na: kzupanc (#2692228)
Odgovori   +    0
Da, to se nanaša na Grumpet Group in lastnika Stoico
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2692353] 11.01.18 18:22 · odgovor na: Korazijan (#2692285)
Odgovori   +    0
[Korazijan]
Da, to se nanaša na Grumpet Group in lastnika Stoico
Sem spregledal, na kaj se nanaša ta kraljevski naziv. Vsaj romunski del GGropu, to je Grup Feroviar Roman, GFR, je kar obsežen. Ampak ta trenutek nima nobene lokomotive sposobne vožnje na JŽI RS. Nedvomno so pa vsaj z električnimi lokomotivamai konkurenčni na Hrvaškem, imaj pač enake škatle, narejene nekoč po licenci ASEA. Dizelske lokomotive pa kvečjemu za vzhod....
anon-394991 sporočil: 252
[#2693037] 16.01.18 09:52 · odgovor na: anon-178149 (#2692353)
Odgovori   +    1
[MarijanMacek]
> [Korazijan]
> Da, to se nanaša na Grumpet Group in lastnika Stoico

Sem spregledal, na kaj se nanaša ta kraljevski naziv. Vsaj romunski del GGropu, to je Grup Feroviar Roman, GFR, je kar obsežen. Ampak ta trenutek nima nobene lokomotive sposobne vožnje na JŽI RS. Nedvomno so pa vsaj z električnimi lokomotivamai konkurenčni na Hrvaškem, imaj pač enake škatle, narejene nekoč po licenci ASEA. Dizelske lokomotive pa kvečjemu za vzhod....
Zelo zanimivo je grati tvoje ocene. Sočasno pa nikoli ne poveš, kaj o stanju lokomotiv na Slovenskih železnicah, kjer 85% vznega parka sploh ni primerno za vožnjo zunaj meja Slovenije zaradi ekoloških standardov. Samo poglej kako se ljudje pritožujejo nad hrupom ko vozi sama lokomotiva, katera povzroča hrup prek 140 decibelov.

Pustiva to sedaj za drugo temo. Če gledamo vožnjo vlakov med Kitajsko in EU je dovolj ena lokomotiva in sedanje lokomotive seveda ne naše omogočajo premagovanje takšnih razdalj.
Sam pravim, da bi lahko Slovenski prostor bil vključen v te transportne poti. ŽAl pa posamezni brihtoti to vedno minirajo.
Vsak dober gospodar bo preračunal kaj se mu izplača in kaj ne. Tako lahko z določenim številom lokomotiv, če imaš relacijo prepelješ več tovora, saj imaš večjo potovalno hitrost. Prav to ciljajo vsi operaterji, kateri pridejo v Slovenijo. Posledično pobirajo enak tovor, katerega prepeljejo z enim vlakom. Tako se znebijo razdeljevanju vagonov po vlaku in izgubi časa. ZAto ti nič ne pomaga, če imaš 3 krat več lokomotiv z katerimi pa prepelješ isto kolikočino tovora.

Zato nebi kar čez palec ocenjeval kdo ima boljše lokomotive.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2693074] 16.01.18 12:23 · odgovor na: anon-394991 (#2693037)
Odgovori   +    0
[tone30]
> [MarijanMacek]
> >
Zelo zanimivo je grati tvoje ocene. Sočasno pa nikoli ne poveš, kaj o stanju lokomotiv na Slovenskih železnicah, kjer 85% vznega parka sploh ni primerno za vožnjo zunaj meja Slovenije zaradi ekoloških standardov. Samo poglej kako se ljudje pritožujejo nad hrupom ko vozi sama lokomotiva, katera povzroča hrup prek 140 decibelov.
Večji problem so dizelske lokomotive, vse so bolj ali manj zastarele in odločno preglasne. Toda z njimi se izvaja bolj malo tovornega prometa, potniškega pa skorajda ne.
Pustiva to sedaj za drugo temo. Če gledamo vožnjo vlakov med Kitajsko in EU je dovolj ena lokomotiva in sedanje lokomotive seveda ne naše omogočajo premagovanje takšnih razdalj.
Pozabljaš na problematiko različne tirne širine na ozemlju držav CIS. Tako se kontejnerji prekladajo na različne kompozicije na zahodni in vzhodni meji bivše SZ. Seveda se menjavajo tudi lokomotive. Izgleda, da je to ceneje kot nabaviti vagone s spremenljivo kolotekom, kar tudi obstaja in se vedno več uporablja. Da bi se pa ena lokomotiva, ali mogoče celo ena posadka, uporabljala na celi poti, pa skorajda ni pričakovati. Končno traja pot kakšnih 15 dni.
Sam pravim, da bi lahko Slovenski prostor bil vključen v te transportne poti. ŽAl pa posamezni brihtoti to vedno minirajo.
Vsak dober gospodar bo preračunal kaj se mu izplača in kaj ne. Tako lahko z določenim številom lokomotiv, če imaš relacijo prepelješ več tovora, saj imaš večjo potovalno hitrost. Prav to ciljajo vsi operaterji, kateri pridejo v Slovenijo. Posledično pobirajo enak tovor, katerega prepeljejo z enim vlakom. Tako se znebijo razdeljevanju vagonov po vlaku in izgubi časa. ZAto ti nič ne pomaga, če imaš 3 krat več lokomotiv z katerimi pa prepelješ isto kolikočino tovora.
Tuji operaterji pač poberejo smetano. Vozijo predvsem kontejnerske vlake od vrat do vrat. Količinsko pa SŽ v teh prevozih ne zaostajajo kaj dosti, prevoz Fe rude in premoga iz LKP v Avstrijo. Sicer ne vem, zakaj ne peljejo teh vlakov po Avstriji, saj so menda že davno dobili varnostno spričevalo. Nacionalnemu prevozniko pa ostaja tudi razdeljevanje vagonskih pošiljk znotraj lokalnega omrežja. Tujci za delo z zgubo seveda niso zainteresirani. Res pa tega prometa relativno vedno manj, kar povedo tudi številke o opaznem dobičku tovornega prometa.
Zato nebi kar čez palec ocenjeval kdo ima boljše lokomotive.
Lokomotive te madžarske izpostave romunskega kralja železnic med Evropo in Kitajsko (še nikoli prebral, da vozi vlake na Kitajsko) so starine. Dizli so prvovrstne smrdulje in ropotulje, električne lokomotive, ki jih kažejo pa na slovenska tla ne morejo, saj so enosistemske, 25 kVAC. So iz iste štale kot izmenične serije 4XX bivših JŽ. tako, da so vsaj glede večine lokomotive SŽ vsaj en razred boljše.
anon-394991 sporočil: 252
[#2693245] 17.01.18 10:27 · odgovor na: anon-178149 (#2693074)
Odgovori   +    1
Poglej enako so govorili na SLovenskih železnicah že v letu 2006 in so se delali norca iz operaterjev, kateri so pograli smetano. Naši veleumi pa so z svojo kavbojsko politiko povzročili to, kar si sedaj tudi sam priznal. Zato nebi jaz ocenjevl voznega parka kar čez palec.

Kot vidiš dizelske lokomotive niso več primerne za vožnjo potniških vlkov in so tudi ekološko sporne tudi v tovornem prometu. Prav tako 85% elektro lokomotiv na Slovenskih železnicah.

Zato bi bilo bolje, da se realno oceni stanje in pristopi k ukrepanju. Če pride do ukrepanja je lahko kaj hitro v avto golu nekaj lokomotiv, katere ne smejo več voziti. Posledično pa dobimo pogrom in hitro ukrepanje tujih operaterjev in še večji delež tovora za druge. Žal dokler bodo politiko vodili po politični liniji in čakali na subvencije nebo nič bolje.

Če gledamo kako ropotajo tuje dizelske lokomotive in naše dizelske lokomotive vidimo, da je kot noč in dan. Tuje ne slišiš in naše pa ropotajo kot tanki, ko strelajo. Zato bi jaz se izognil ocenjevanja kar čez palec in raje pristopil k reševanje dejanskega stanja in ne friziral poročil.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2693263] 17.01.18 11:22 · odgovor na: anon-394991 (#2693245)
Odgovori   +    1
[tone30]
Kot vidiš dizelske lokomotive niso več primerne za vožnjo potniških vlkov in so tudi ekološko sporne tudi v tovornem prometu.
Dizelske lokomotive lahko vozijo potniške vlake, en del (664 serija) imajo tudi električne generatorje za gretje, vprašanje je, če potniki dobro prenašajo njihov hrup. Nekaterim je to celo všeč, večini verjetno ne. Sicer pa trenutno menda noben redni potniški vlak ne vozi dizelska lokomotiva. V tovornem prometu so pa zaposlene v glavnem na nekih vlakih s premikanjem na postajah v primeru elektrificiranih prog in tovronim prometom na stranskih progah, kolikor ga sploh je.
Prav tako 85% elektro lokomotiv na Slovenskih železnicah.
Tu pa nimaš prav, od če se ne motim 74 delujočih elektro lokomotiv jih je 32 dokaj novih, večsistemskih, najmodernejša možna tehnologija z digitalnim krmiljenjem etc... V bistvu predobre za JŽI v RS, vsaj glede končne hitrosti. Ampak hitre športne limuzine so ljudem bolj všeč kot delovni kombiji. 38 lokomotiv je nekoliko starejših, vendar ne zastarelih, in so hrbtenica tovornega prometa na Štajerskem koncu, so pa še menda 4 (6?) stare 4-osne lokomotive serije 362, imenovane mopedi, ki pa v glavnem služijo potniškemu prometu ob pomanjkanju EM vlakov.
Če gledamo kako ropotajo tuje dizelske lokomotive in naše dizelske lokomotive vidimo, da je kot noč in dan. Tuje ne slišiš in naše pa ropotajo kot tanki, ko strelajo. Zato bi jaz se izognil ocenjevanja kar čez palec in raje pristopil k reševanje dejanskega stanja in ne friziral poročil.
A si ti že kdaj slišal in videl kako speljuje Ljudmila, www.youtube.com/watc...8Q4ZgzpTOo (dizelska lokomotiva vzhodnega bloka, še vedno v rabi v (V) Nemčiji in drugih državah in tudi nekaterih privatnih prevoznikih na zahodu).

O politiki SŽ, tovornega prometa, glede nabave lokomotiv se da debatirat. Po mojem skromnem mnenju, delajo precej narobe. Potrebovali bi 6 osne elektro lokomotive, in glej čudo, taka bi iz Kopra prepeljala pol težji vlak (1200 ton namesto 800 ton) kakor današnje lokomotive serij 541 ali 363 in bi do konca izkoristila možnosti sedanjh spenjač na vagonih. Pa ne, mi rabimo hitre lokomotive, ki sicer nikoli ne vozijo prav hitro, saj 95% prometa opravijo na tovornih vlakih....... In tudi na potniških nikoli ne dosežejo kaj več kot 55% najvišje dovoljene hitrosti.
anon-394991 sporočil: 252
[#2693286] 17.01.18 12:28 · odgovor na: anon-178149 (#2693263)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [tone30]

> Kot vidiš dizelske lokomotive niso več primerne za vožnjo potniških vlkov in so tudi ekološko sporne tudi v tovornem prometu.
>

Dizelske lokomotive lahko vozijo potniške vlake, en del (664 serija) imajo tudi električne generatorje za gretje, vprašanje je, če potniki dobro prenašajo njihov hrup. Nekaterim je to celo všeč, večini verjetno ne. Sicer pa trenutno menda noben redni potniški vlak ne vozi dizelska lokomotiva. V tovornem prometu so pa zaposlene v glavnem na nekih vlakih s premikanjem na postajah v primeru elektrificiranih prog in tovronim prometom na stranskih progah, kolikor ga sploh je.

>Prav tako 85% elektro lokomotiv na Slovenskih železnicah.
>

Tu pa nimaš prav, od če se ne motim 74 delujočih elektro lokomotiv jih je 32 dokaj novih, večsistemskih, najmodernejša možna tehnologija z digitalnim krmiljenjem etc... V bistvu predobre za JŽI v RS, vsaj glede končne hitrosti. Ampak hitre športne limuzine so ljudem bolj všeč kot delovni kombiji. 38 lokomotiv je nekoliko starejših, vendar ne zastarelih, in so hrbtenica tovornega prometa na Štajerskem koncu, so pa še menda 4 (6?) stare 4-osne lokomotive serije 362, imenovane mopedi, ki pa v glavnem služijo potniškemu prometu ob pomanjkanju EM vlakov.
>

> Če gledamo kako ropotajo tuje dizelske lokomotive in naše dizelske lokomotive vidimo, da je kot noč in dan. Tuje ne slišiš in naše pa ropotajo kot tanki, ko strelajo. Zato bi jaz se izognil ocenjevanja kar čez palec in raje pristopil k reševanje dejanskega stanja in ne friziral poročil.
>

A si ti že kdaj slišal in videl kako speljuje Ljudmila, www.youtube.com/watc...8Q4ZgzpTOo (dizelska lokomotiva vzhodnega bloka, še vedno v rabi v (V) Nemčiji in drugih državah in tudi nekaterih privatnih prevoznikih na zahodu).

O politiki SŽ, tovornega prometa, glede nabave lokomotiv se da debatirat. Po mojem skromnem mnenju, delajo precej narobe. Potrebovali bi 6 osne elektro lokomotive, in glej čudo, taka bi iz Kopra prepeljala pol težji vlak (1200 ton namesto 800 ton) kakor današnje lokomotive serij 541 ali 363 in bi do konca izkoristila možnosti sedanjh spenjač na vagonih. Pa ne, mi rabimo hitre lokomotive, ki sicer nikoli ne vozijo prav hitro, saj 95% prometa opravijo na tovornih vlakih....... In tudi na potniških nikoli ne dosežejo kaj več kot 55% najvišje dovoljene hitrosti.
Poglej. Sem pogledal malo po informacijah in poročilih in videl, da so lokomotive 362 izločili iz prometa, ker so zastarele. Potem 342 lokomotive vidim, da vozijo potniške in tovorne vlake. Če sem prav prebral so to mopedi ( v domačem jeziku ali žargonu),kateri vozijo tako tovorne in potniške vlake po Sloveniji in ne smejo v tujino. Če sem te prav razumel je vozni park v čistem razsulu, saj od 160 lokomotiv je sposobnih samo 60 lokomotiv in od teh je 30 novejših. Torej ali lahko takšno podjtje meče polena pod noge drugemu in samo ima vozni park v razsulo.

Sem pogledal neka poročila na katera sem slučajno naletel in videl, da ima SLovenija probleme zaradi prevelikega hrupa, katerega proizvaja železnica celo iz tujine in so zagrožene neke kazni. Me zanima kaj je na tej točki narejeno. Zato bi jaz prvo pred svojim pragom pometal in raje delal v smer, da ne onesnažujem z hrupom in povzročam škodo drugim in sam pobiram dobiček. Drugi pa imajo škodo. Vidiš tukaj je sedaj glavni problem.

Zato vsak operater strmi k temu, da vozi z lokomotivami, katere so prijazne okolju. Pustiva lokalno politiko, katero se frizira.

Če pa gledava svileno pot pa vidimo, da je spet Slovenska politika izolirala razvoj gospdoarstva tako, da je izključila blagovno menjavo na tej poti. Še več razvoju in dostavi določenih sklopov v proizvodnji je onemogočila razvoj globalnih delov in posledično je spet zadan udarec razvoju industrije in proizvodnje. Slučajno sem malo pofirbcal po Sloveniji in videl nekaj čudnih oznak na lokomotivah in to dizelskih. Prav te ne proizvajajo hrupa tako kot naše. Vidiš tukaj pa nas držijo vsi drugi. Tudi z prisilo z spoštovanjem predpisov iz področja hrupa.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2693351] 17.01.18 15:28 · odgovor na: anon-394991 (#2693286)
Odgovori   +    1
[tone30]
> [MarijanMacek]
> > [tone30]
>
> >

Poglej. Sem pogledal malo po informacijah in poročilih in videl, da so lokomotive 362 izločili iz prometa, ker so zastarele.
Lokomotive 342 so že kar nekaj let izločene iz prometa. Muzejski primerek si lahko ogledaš na postaji v Ilirski Bistrici, Lepo urejeno.

Potem 342 lokomotive vidim, da vozijo potniške in tovorne vlake. Če sem prav prebral so to mopedi ( v domačem jeziku ali žargonu),kateri vozijo tako tovorne in potniške vlake po Sloveniji in ne smejo v tujino.
Če kaj vem lahko gredo čez mejo v Avstrijo/Špilje, kako je z Italijo ne vem, ker tja nimajo kaj vozit.

Če sem te prav razumel je vozni park v čistem razsulu, saj od 160 lokomotiv je sposobnih samo 60 lokomotiv in od teh je 30 novejših. Torej ali lahko takšno podjtje meče polena pod noge drugemu in samo ima vozni park v razsulo.
Kje si ti staknil številko 160 in 60 mi ni znano, samo električnih je okoli 74. Sigurno pa kakšna ni vozna in čaka revizijo. Število lokomotiv se hitro spreminja, kot rečeno vse 362 so že izločene, 342 jih je ostalo samo za vzorec in na tovornem vlaku jo je težko videti, nekatere so se odprodale, recimo 644, od dizelskih vozijo vlake predvsem 664 in ena "muzejska" 661 (najstarejša, preko 50 let, že upokojena in ponovno reaktivirana kot pomoč po žledu), ostalo so pa predvsem premikalke 642/643 in 732. In nikakor ne štej med vozni park parnih lokomotiv, so vse vozne muzejske.

Sem pogledal neka poročila na katera sem slučajno naletel in videl, da ima SLovenija probleme zaradi prevelikega hrupa, katerega proizvaja železnica celo iz tujine in so zagrožene neke kazni. Me zanima kaj je na tej točki narejeno. Zato bi jaz prvo pred svojim pragom pometal in raje delal v smer, da ne onesnažujem z hrupom in povzročam škodo drugim in sam pobiram dobiček. Drugi pa imajo škodo. Vidiš tukaj je sedaj glavni problem.
O teh problemih moraš pa povprašati kar lastnike ropotulj in smrdulj, sam nimam s tem nobene zveze. Sem samo opazovalec dogajanj.
Zato vsak operater strmi k temu, da vozi z lokomotivami, katere so prijazne okolju. Pustiva lokalno politiko, katero se frizira.
Vsak operater strmi predsvem k čim nižjim stroškom!
Če pa gledava svileno pot pa vidimo, da je spet Slovenska politika izolirala razvoj gospdoarstva tako, da je izključila blagovno menjavo na tej poti. Še več razvoju in dostavi določenih sklopov v proizvodnji je onemogočila razvoj globalnih delov in posledično je spet zadan udarec razvoju industrije in proizvodnje.
Za svileno pot Slovenija ni kaj dosti primerna. Se bojim, da se prevoz vrši nekoliko severneje v glavne industrijske države SZ Evrope.

Slučajno sem malo pofirbcal po Sloveniji in videl nekaj čudnih oznak na lokomotivah in to dizelskih. Prav te ne proizvajajo hrupa tako kot naše. Vidiš tukaj pa nas držijo vsi drugi. Tudi z prisilo z spoštovanjem predpisov iz področja hrupa.
Lokomotive, ki si jih videl so verjetno Siemensovi Herkulesi, nekaj jih je vozilo najetih in kasneje so bile na Avtovlaku skozi Boh. Tunel, nekaj pa jih ima Adria Transpor in si pomaga po štajerskih progah, ki ne prenesejo modernih električnih lokomotiv iz preprostega razloga, ker država ni investirala v nadgradnjo prog S od ZM. Res so tihe v primerjavi kar vozi po Sloveniji. Ampak problem je, da je glavno omrežje elektrificirano in prav velike potrebe po njih ni, vsaj dokler nekdo ne prepove ropotulj.
anon-394991 sporočil: 252
[#2693373] 17.01.18 16:28 · odgovor na: anon-178149 (#2693351)
Odgovori   +    0
Ponovno si napisal zavajajoče podatke. Namreč lokomotive, katere ti navajaš niso izločene ampak vozijo potniške vlake. Sem namerno šel pogledat malo okrog in se pozanimal ali sem morda udaril mimo. Te lokomotive 342 še danes vozijo.Pojdi malo pogledat okrog in boš videl.
Mar ni bil problem na teh lokomotivah z preveliko količino azbesta.

Zato me čudi, da kot poznavalec udariš mimo pri številkah.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2693430] 17.01.18 21:37 · odgovor na: anon-394991 (#2693373)
Odgovori   +    0
[tone30]
Ponovno si napisal zavajajoče podatke. Namreč lokomotive, katere ti navajaš niso izločene ampak vozijo potniške vlake. Sem namerno šel pogledat malo okrog in se pozanimal ali sem morda udaril mimo. Te lokomotive 342 še danes vozijo.Pojdi malo pogledat okrog in boš videl.
Jaz sem skromno napisal:
najprej:.... stare 4-osne lokomotive serije 362 (pozor napaka, pravilno 342), imenovane mopedi, ki pa v glavnem služijo potniškemu prometu ob pomanjkanju EM vlakov.

naslednjič: ... 342 jih je ostalo samo za vzorec in na tovornem vlaku jo je težko videti,

In verjami, po svojih vlečnih sposobnostih lahko ena sama pelje tovorni vlak teže 1000 ali več ton le med Ljubljano in Dobovo. Tako se za tovorni promet uporabljajo le poredko. Iz Kopra lahko namreč potegne cele 4 tovorne vagone. So imele pa zanimivo možnost, vožnje v tandemu, kar so vrle SŽ promptno likvidirale. Še na najmodernejših dolgo niso dovolile takega načina vožnje iz razno raznih bolj ali manj izmišljenih vzrokov.
Mar ni bil problem na teh lokomotivah z preveliko količino azbesta.
Ni problem v količini ampak v prisotnosti azbesta. Če kaj vem, so vse obstoječe v deazbestirane, pred kratkim je pa tudi bil razpis za odkup starih nevoznih...... Jih dobiš tudi za nekaj tisoč €, ampak so jih Romi v Lj-Mostah 100% "razbakrili"
Zato me čudi, da kot poznavalec udariš mimo pri številkah.
Sploh nisem poznavalec, včasih malo iz daljave pogledam kako stoje stvari pri vlakih in si mislim svoje. Na določenem forumu pa kakšno večini nevšečno tudi "naglas" povem.

Strani: 1