Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek 6 trendov na področju kadrovanja v 2018
Strani: 1
sporočil: 30.415
Prvič, še vedno sem presenečen, da na zaposlitvene pogovore
prihajajo kandidati, ki o delodajalcu vedo malo ali nič, drugič,
zaradi tri tisoč evrov vredne spodbude za zaposlitev starejših
delavcev ne bo nič več zaposlitev, mogoče bi jih bilo nekaj več, če
bi spodbuda bila vsaj 30 tisoč, kar pa je nesmisel. 1. hipoteza.
Spodbudo v višini 3 tisočakov za zaposlitev starejšega delavca bodo
vzela podjetja, ki bi tako in tako zaposlila tega delavca. 2.
hipoteza. Za delno rešitev problema starejših delavcev bi morali
sprejeti zakon, ki bi enkratno vsem »starčkom« starejšim od 60. let
in z vsaj 35. let pokojninske dobe omogočil takojšnjo upokojitev.
sporočil: 57
Zanimivo, da sta med 10 najbolj iskanih le dva, ki potrebujete
daljše šolanje, vse ostale je mogoče usposobiti v pol leta. Ne vem
kaj dela zavod. A je prezapleteno usposobiti človeka za preprosta
dela?
Mogoče bi namesto za subvencije za starejše raje porabili sredstva za usposabljanje v navedenih osmih poklicih. Očitno jim je večji užitek dajati delovna dovoljenja.
Ko pride nova kriza, bodo pa spet vsega drugi krivi. A ni bila ena šola dovolj?
Mogoče bi namesto za subvencije za starejše raje porabili sredstva za usposabljanje v navedenih osmih poklicih. Očitno jim je večji užitek dajati delovna dovoljenja.
Ko pride nova kriza, bodo pa spet vsega drugi krivi. A ni bila ena šola dovolj?
sporočil: 30.415
[nepr]Problem je, ker šolani ljudje iz vaških univerz in fakultet ne želijo delati preprosta dela in se ne želijo za njih usposobiti. Poglej primer. Slovenski avtoprevozniki nujno potrebujejo voznike tovornih vozil, ki jih v Sloveniji ni dovolj, tisti, ki so na zavodu pa ne želijo opraviti niti vozniškega izpita za C-kategorijo, seveda niti na misel jim ne pride pridobitev nacionalne poklicne kvalifikacije za voznike. Koliko kulturniški parazitov brez srčne kulture jamra, da jim država ne da dovolj denarja namesto, da bi s tovornjakom vozili po Evropi ali pobirali jabolka v Brežicah ali smeti po Ljubljani?
Zanimivo, da sta med 10 najbolj iskanih le dva, ki potrebujete daljše šolanje, vse ostale je mogoče usposobiti v pol leta. Ne vem kaj dela zavod. A je prezapleteno usposobiti človeka za preprosta dela?
Mogoče bi namesto za subvencije za starejše raje porabili sredstva za usposabljanje v navedenih osmih poklicih. Očitno jim je večji užitek dajati delovna dovoljenja.
Ko pride nova kriza, bodo pa spet vsega drugi krivi. A ni bila ena šola dovolj?
sporočil: 57
[FIN-311684]A brisali jih pa ne bi?
> [nepr]
> Zanimivo, da sta med 10 najbolj iskanih le dva, ki potrebujete daljše šolanje, vse ostale je mogoče usposobiti v pol leta. Ne vem kaj dela zavod. A je prezapleteno usposobiti človeka za preprosta dela?
>
> Mogoče bi namesto za subvencije za starejše raje porabili sredstva za usposabljanje v navedenih osmih poklicih. Očitno jim je večji užitek dajati delovna dovoljenja.
>
> Ko pride nova kriza, bodo pa spet vsega drugi krivi. A ni bila ena šola dovolj?
Problem je, ker šolani ljudje iz vaških univerz in fakultet ne želijo delati preprosta dela in se ne želijo za njih usposobiti. Poglej primer. Slovenski avtoprevozniki nujno potrebujejo voznike tovornih vozil, ki jih v Sloveniji ni dovolj, tisti, ki so na zavodu pa ne želijo opraviti niti vozniškega izpita za C-kategorijo, seveda niti na misel jim ne pride pridobitev nacionalne poklicne kvalifikacije za voznike. Koliko kulturniški parazitov brez srčne kulture jamra, da jim država ne da dovolj denarja namesto, da bi s tovornjakom vozili po Evropi ali pobirali jabolka v Brežicah ali smeti po Ljubljani?
Če nekdo noče delati, verjetno ni za v evidenco brezposelnih oz. lepše iskalcev zaposlitve.
Sedaj bi vsi višjo plačo za malo dela.
Počakajmo, da pride prva streznitev. Verjetno bodo že poleti Hrvati vzeli marsikatero delo, ki sedaj ostaja nezasedeno.
sporočil: 30.415
Leta 2016 se več kot 1,5 milijona ljudi prijavilo na 1500
razpisanih delovnih mest v eni državni banki, več kot 19.000 ljudi
se prijavilo na 114 razpisanih delovnih mest pometača
ulic...Primeri so iz Indije. Kakšni bodo trendi na področju
kadrovanja v letu 2018 v Indiji?
Strani: 1