34 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
1 ura
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
1 ura
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
1 ura
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
1 ura
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Zakaj mora Cerar javnemu sektorju reči ne

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Zakaj mora Cerar javnemu sektorju reči ne
[#2692517] 12.01.18 16:41 · odgovor na: anon-137347 (#2692515)
Odgovori   +    4
[MF-288188]
Imam 7 let delovnih izkušenj iz gospodarstva in 24 let iz šolstva.
Sem učitelj-svetnik, učitelj strokovnih modulov v srednji tehniški šoli in povem tole.
Nujno je v šolstvo treba zagotoviti maso denarja, ki bo povečal plače tistim učiteljem garačem, ki z mladimi ustvarjamo, jih pripravljamo na tekmovanja, jih spodbujamo, izdelujemo makete, se stalno izpostavljamo, tekmujemo, motiviramo, smo mentorji raziskovalnih nalog, pripravljamo praktične izvedbe pouka, eksperimentiramo, delamo z dijaki izdelke ... in pripravljamo z znanji za življenje na polno. Že 10 let nisem prejel niti evra spodbude za to, kar sem številnim mladim dal ... in ti odlični rezultati so še kako vidni v dosežkih mladih, ki sem jim bil mentor. Prav za takšna dela ... vodenje dodatnih krožkov na šoli, mentorstva, spremljanje in merjenja znanja, izdelava učnih maket, priprave praktične izvedbe pouka ... skratka spodbujanja ustvarjalnosti je ŠOLSTVO in vsi odgovorni na Ministrstvu....pozabila. Preprosto denarja za to na tehniške šole očitno ne zagotavlja in tako fehtarimo opremo, materiale itd.... IN VI PIŠETE, da ne zagotavljamo delovne sile za gospodarstvo. UKINITE najprej na desetine preveč gimnazij, pa ekonomskih šol, pa številnih družboslovno naravnanih projektov in šol; in pošteno prenovo tehniškega šolstva že podprite in zagotovite za to sredstva, da bomo oblikovali nove prenovljene predmete za ŽIVLJENJE. Vse preveč je klasike .... splošnih predmetov in številnih teoretičnih znanj, kjer učitelji zgolj predavajo in kažejo predstavitve tam pred katedrom.
za domovino s srednjo solo naprej!

saj bi se do neke mere strinjal s tabo, ampak za prakticno vse, kar se trenutno naredi novega in izvirnega na svetovnem trgu je v glavnem potrebno globoko poznavanje teorije, ne pa spretne roke.

to da potem mladina ne zna niti teorije, niti ne oblvada prakse je pa najvecja tragedija slovenskega solstva.

to, da si vecina ljudi predstavlja, da bodo po svetu cez 5 let vozili avtonomni avti, pa kaze kako katastrofalno slabo je poznavanje sodobnih tehnologij pri moderni populaciji.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2692517

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[Glavni forum] Tema: Zakaj mora Cerar javnemu sektorju reči ne
[#2692527] 12.01.18 17:38 · odgovor na: bc123a (#2692517)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [MF-288188]
>
> Sem učitelj-svetnik, učitelj strokovnih modulov v srednji tehniški šoli in povem tole.
>... UKINITE najprej na desetine preveč gimnazij, pa ekonomskih šol, pa številnih družboslovno naravnanih projektov in šol; in pošteno prenovo tehniškega šolstva že podprite in zagotovite za to sredstva, da bomo oblikovali nove prenovljene predmete za ŽIVLJENJE. Vse preveč je klasike .... splošnih predmetov in številnih teoretičnih znanj, kjer učitelji zgolj predavajo in kažejo predstavitve tam pred katedrom.


saj bi se do neke mere strinjal s tabo, ampak za prakticno vse, kar se trenutno naredi novega in izvirnega na svetovnem trgu je v glavnem potrebno globoko poznavanje teorije, ne pa spretne roke.

to da potem mladina ne zna niti teorije, niti ne oblvada prakse je pa najvecja tragedija slovenskega solstva.
Zahvaljujoč delovanju mehanizma ekonomije obsega je informacijsko tehnološka revolucija oz. znanje oz. poznavanje teorije, mejne stroške proizvodnje pripeljala na ničlo, ja, v določeni točki so (bodo) stroški proizvodnje enaki nič, kajti količina kapitala in dela opredmetena v takšnih izdelkih teži k ničli. Poglej 3D tiskalnik...poglej softver, ki upravlja s stroji, roboti... imamo začetno investicijo in pravzaprav nobene potrebe za ljudskim delom. Ekonomsko vprašanje je kako bo deloval sistem cen ko bodo mejni stroški proizvodne padli na ničlo?

Strani: 1