4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
..
No, nisi mi pojasnil, zakaj bi 1 km AC pred in po AC postaji delali na novo, če se tam pelje promet že danes.
Nekoč, ob priliki prvoih silnih postov o velikanskih stroških podiranja CP, mi je družinski gradbenik razložil, da mora imeti vsaka cesta, AC še posebno prečno nagib, zaradi odtekanja vode. Koliko je meni znano je na območju CP plato, in to je potrebno na novo urediti. Sicer si pa strokovnjak za gradbeništvo, jaz namreč nisem, torej poznaš www.pisrs.si/Pis.web...d=PRAV5811 drugače bo obveljalo, da je vse tvoje pisanje tralalala.
Vse, kar je treba sanirati cestišča, je v rangu 100 m pred in 100 m po AC postaji ter na razdalji 150m pred in po postaji vmes in ob straneh postaviti ograje in odtočne jaške ter ostale kable. To je z rušitvijo vred max. 1,5 do 1,8 mio eur dela na veliki AC postaji in max. 0,15 mio eur stroškov na mali odcepni AC postaji. Z DDV vred. (velika postaja: rušenje 200.000 eur + 1,5 mio eur obnove cestišča = 0,5 x 3mio).
Imaš velike težave z ocenjevanjem razdalje. Za ostalo poglej prejšni odgovor.
Še zmeraj niti blizu 30 mio eur ne pridemo. Jasno, če pa delamo vse skupaj na veliko, na razkošno, potem pa res pridemo na 45 mio eur, z vključno 5 mio eur provizije za prjatle.
Z ljudmi, ki se na vse spoznajo, zlasti na cene njim tujim dejavnostim, se ne splača preveč debatirat. Če veš, da se vse da narediti ceneje, hudiča odpri gradbeno firmo in boš nedvomno obogatel, ostalim pa naredil majhno radost z nižjimi cenami.
Ne mi tralala. To so podobna posla kot protihrupne ograje.
Če kaj vem (vir družinski gradbnik), je edini problem s protihrupnimi ograjami, da je dobavitelj zamočil s kvaliteto, prav tako kot naročnik, ki ga ni preverjal. Pač najcenejši ponudnik. Zakaj pa nisi sodeloval na razpisu, če meniš, da je stvar predraga!
(Karavle so pa mišljeni figurativno kot stari objekti na malih prehodih v zakotju.)
Majhen obmejni prehod, primer Brezovica pri Gradini, sl.wikipedia.org/wik...jni_prehod v zakotju je imel majhno hišico, ali celo kontejner, po večini celo brez nadstreška, ali z zelo skromnim, razpona reda 6 m, kakor je recimo širina ceste. In ne primerjat podiranjua kurnika s podiranjem nebotičnika, takšno pisanje je namreč en sam tralalala!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2691524

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> ..
> No, nisi mi pojasnil, zakaj bi 1 km AC pred in po AC postaji delali na novo, če se tam pelje promet že danes.
>

Nekoč, ob priliki prvoih silnih postov o velikanskih stroških podiranja CP, mi je družinski gradbenik razložil, da mora imeti vsaka cesta, AC še posebno prečno nagib, zaradi odtekanja vode. Koliko je meni znano je na območju CP plato, in to je potrebno na novo urediti....

Problem je, ker se v poštenost podkupljivih državnih uradnikov ne verjame in so vsi državni razpisi za česarkoli, kar bo plačano z državnim denarjem že vnaprej dvomljivi, saj imamo zloben občutek, da je v ceni upoštevan 10%, 20%, 30%...ali 100% korupcijski bonus kot pri nabavi stentov ali drugega medicinskega materiala ali TEŠ 6. Moralna podoba državnega uradnika je nizka in slika o njegovi poštenosti je črna.

Strani: 1