23 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier
52 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
7 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.959
Zadnja sprememba: FIN-379669 06.01.2018 21:07
No, nisi mi pojasnil, zakaj bi 1 km AC pred in po AC postaji delali na novo, če se tam pelje promet že danes.

Vse, kar je treba sanirati cestišča, je v rangu 100 m pred in 100 m po AC postaji ter na razdalji 150m pred in po postaji vmes in ob straneh postaviti ograje in odtočne jaške ter ostale kable. To je z rušitvijo vred max. 1,5 do 1,8 mio eur dela na veliki AC postaji in max. 0,15 mio eur stroškov na mali odcepni AC postaji. Z DDV vred. (velika postaja: rušenje 200.000 eur + 1,5 mio eur obnove cestišča = 0,5 x 3mio).

Še zmeraj niti blizu 30 mio eur ne pridemo. Jasno, če pa delamo vse skupaj na veliko, na razkošno, potem pa res pridemo na 45 mio eur, z vključno 5 mio eur provizije za prjatle.

Ne mi tralala. To so podobna posla kot protihrupne ograje.

(Karavle so pa mišljeni figurativno kot stari objekti na malih prehodih v zakotju.)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2691507

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
..
No, nisi mi pojasnil, zakaj bi 1 km AC pred in po AC postaji delali na novo, če se tam pelje promet že danes.
Nekoč, ob priliki prvoih silnih postov o velikanskih stroških podiranja CP, mi je družinski gradbenik razložil, da mora imeti vsaka cesta, AC še posebno prečno nagib, zaradi odtekanja vode. Koliko je meni znano je na območju CP plato, in to je potrebno na novo urediti. Sicer si pa strokovnjak za gradbeništvo, jaz namreč nisem, torej poznaš www.pisrs.si/Pis.web...d=PRAV5811 drugače bo obveljalo, da je vse tvoje pisanje tralalala.
Vse, kar je treba sanirati cestišča, je v rangu 100 m pred in 100 m po AC postaji ter na razdalji 150m pred in po postaji vmes in ob straneh postaviti ograje in odtočne jaške ter ostale kable. To je z rušitvijo vred max. 1,5 do 1,8 mio eur dela na veliki AC postaji in max. 0,15 mio eur stroškov na mali odcepni AC postaji. Z DDV vred. (velika postaja: rušenje 200.000 eur + 1,5 mio eur obnove cestišča = 0,5 x 3mio).
Imaš velike težave z ocenjevanjem razdalje. Za ostalo poglej prejšni odgovor.
Še zmeraj niti blizu 30 mio eur ne pridemo. Jasno, če pa delamo vse skupaj na veliko, na razkošno, potem pa res pridemo na 45 mio eur, z vključno 5 mio eur provizije za prjatle.
Z ljudmi, ki se na vse spoznajo, zlasti na cene njim tujim dejavnostim, se ne splača preveč debatirat. Če veš, da se vse da narediti ceneje, hudiča odpri gradbeno firmo in boš nedvomno obogatel, ostalim pa naredil majhno radost z nižjimi cenami.
Ne mi tralala. To so podobna posla kot protihrupne ograje.
Če kaj vem (vir družinski gradbnik), je edini problem s protihrupnimi ograjami, da je dobavitelj zamočil s kvaliteto, prav tako kot naročnik, ki ga ni preverjal. Pač najcenejši ponudnik. Zakaj pa nisi sodeloval na razpisu, če meniš, da je stvar predraga!
(Karavle so pa mišljeni figurativno kot stari objekti na malih prehodih v zakotju.)
Majhen obmejni prehod, primer Brezovica pri Gradini, sl.wikipedia.org/wik...jni_prehod v zakotju je imel majhno hišico, ali celo kontejner, po večini celo brez nadstreška, ali z zelo skromnim, razpona reda 6 m, kakor je recimo širina ceste. In ne primerjat podiranjua kurnika s podiranjem nebotičnika, takšno pisanje je namreč en sam tralalala!

Strani: 1