Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
[FIN-311684]
> [darko32]
> Točno kar praviš. Glavni problem je v tem, ker imamo sistem, kateri namerno dela slabo samo zato, da si posamezniki zagotovijo razne provizije. Ko berem druge članke in gladam poročila o prevoženih kilometrih in tonah prepeljanega tovora se resno vprašam kdo komu daje namerno zavajajoče podatke. V Sloveniji imamo resen problem, kjer obvladujejo železniški promet klike, katerim ni v interesu razvoj ampak kao si ohraniti položaj in zagotoviti sredstva za svoj žep. Ko gledamo podatke in zgodbe na različnih področjih po Balkanu vidimo, da je žal to isti kalup na vseh področjih.
> Zato se lahko samo vprašamo kaj je smisel tega početja. Mar nima tovorni promet zastarel vozni park, katerega bi v pravni državi nemudoma izločili iz prometa in prepovedali delovanje vozil.

Vzemi še za primer Luko in pogodbenike, ki preko tako imenovanih podjetij izvajalcev pristaniških storitev (IPS) delajo za Luko. Kdo so lastniki teh podjetjih? Verjetno zaposleni delavci, tudi člani sindikata, vodilni delavci ali druge osebe povezane z Luko. Ne pravim, da je to narobe pa vendar če bi Luko ali Slovenske železnice ali Gorenje obvladoval zasebni lastnik bi poslovanje podjetij bilo usmerjeno le v doseganje dobrih poslovnih rezultatov ne pa v zadovoljevanje interesov pajdašev in klik.

Imaš popolnoma prav. Takšno početje je lep poligon za pranje denarja. Namreč posamezniki, kateri imajo vpliv lahko izsiljujejo za provizije, če nekdo komu uredi biznis v podjetju. Očitno se to dogaja v LUKI KOPER. Tukaj vidimo, da vsak vali krivdo na drugega. Zato je potrebno vse IPS-e ukiniti in delavce zaposliti kot luške delavce. Sindikati v luki ne strmijo k temu, kar je njihovo osnovno poslanstvu, da skrbijo za delovne pogoje ampak kako pri tem še zaslužiti. To pa lahko samo tako, da nastaviš celotni sistem tako, da je brez prislonitve lončka nihče nebo nič dosegel, če nebo kaj vrgel v njega.