9 min
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec!
56 min
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
2 uri
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
2 uri
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
3 ure
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
4 ure
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
4 ure
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
4 ure
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
4 ure
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
5 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
5 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
5 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
6 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
6 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
6 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
7 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6
8 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
9 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 14.12.2017 08:26
Tako lep članek in je prav škoda, da gre v zgodovino brez forumskih razmišljanj na proračun prisesanih nacionalinteresnikov in javnosektorašev ter nas ta drugih iz zasebnega gospodarsta, ki dovolimo, da nas sesajo in kri pijejo...Glede na hvalospeve drugem tiru, ki nas bo stal milijardo-dve-tri...je 60 milijonov, ki je knjigovodska vrednost družbe SŽ – Tovorni promet prava beda ali mizerija pa še piše, da je družba močno zadolžena in je vrednost mala ali nič. Dobiček iz poslovanja je 10 milijonov (!!!!???), v drugi tir pa bomo zagonili milijardo – dve – tri, saj je Leben lepo povedal, da bo po vzoru TEŠ 6 cena znana šele ko bo projekt končan. Upajmo, le, da bo Tovorni promet prodan. Zakaj ne prodamo cele Slovenske železnice, saj slovenska politika ni sposobna za vodenje velikih sistemov, poglejmo le zdravstvo, gabrovskem šolstvu nekaj manjka, najmanj privatizacija, energetika potrebuje veliko denarja ali privatizacijo...