5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gobim sporočil: 583
[]
Še podatek, ki ga danes uporabniki ne poznamo, je, dejanska življenjska doba baterije, če vozilo naredi vsaj 25.000 km na leto.
Nihče mi ne garantira, da po 10 letih niso baterije dejansko že za zamenjavo, ker z njimi dosežem zgolj običajnih 50% začetne uporabnosti (ali pa še manj). Kaj pa njihove lastnosti že po 5 letih uporabe, 35.000 letno?

Pri avtu pa to lahko pomeni recimo petino vrednosti novega ali še več? To pa ni hec, 5 jurjev.

Na koncu bomo tam, tam kot s klasičnimi vozili... ko bo mass production. Zapitek pa plačamo mi, uporabniki.

Pa še na varnosti vozil bo treba delati, ker so danes baterije lepo gorljiva zadevščina v primeru težje nesreče... še bo dosti dela.
Življenska doba baterije je še kako relevantna zadeva. Namreč ta resno upade z leti in predvsem s številom ciklov polnjenja, še posebej jo uničujejo hitra polnjenja. Zato vrednost električnega avta upade bistveno bolj po 5 letih. Dejstvo je, da se električni avto ne splača in se zato ne prodaja dobro. Po 10 letih kampanje za električne avtomobile je delež EV v prodaji kumulativno za prve tri kvartale 2017 v Evropi cca 1,2 %. Pa še od tega je polovica službenih vozil.

Če bi gledali s stališča države, je breakeven never.