Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kdaj se splača električni službeni avto – primerjava dizelske octavie z nissanom leafom in renaultom zoejem
Strani: 1
Nihče mi ne garantira, da po 10 letih niso baterije dejansko že za zamenjavo, ker z njimi dosežem zgolj običajnih 50% začetne uporabnosti (ali pa še manj). Kaj pa njihove lastnosti že po 5 letih uporabe, 35.000 letno?
Pri avtu pa to lahko pomeni recimo petino vrednosti novega ali še več? To pa ni hec, 5 jurjev.
Na koncu bomo tam, tam kot s klasičnimi vozili... ko bo mass production. Zapitek pa plačamo mi, uporabniki.
Pa še na varnosti vozil bo treba delati, ker so danes baterije lepo gorljiva zadevščina v primeru težje nesreče... še bo dosti dela.
[]
Še podatek, ki ga danes uporabniki ne poznamo, je, dejanska življenjska doba baterije, če vozilo naredi vsaj 25.000 km na leto.
Nihče mi ne garantira, da po 10 letih niso baterije dejansko že za zamenjavo, ker z njimi dosežem zgolj običajnih 50% začetne uporabnosti (ali pa še manj). Kaj pa njihove lastnosti že po 5 letih uporabe, 35.000 letno?
Pri avtu pa to lahko pomeni recimo petino vrednosti novega ali še več? To pa ni hec, 5 jurjev.
Na koncu bomo tam, tam kot s klasičnimi vozili... ko bo mass production. Zapitek pa plačamo mi, uporabniki.
Pa še na varnosti vozil bo treba delati, ker so danes baterije lepo gorljiva zadevščina v primeru težje nesreče... še bo dosti dela.
Vse te pomisleke so imeli tudi kočijaži in izdelovalci kočij. Pa BTW, še nikoli nisem zasledil, da se bi kaj vžgalo, ko je bila nesreča s kočijo oz. konji. Pa letalo tudi včasih pade dol in ladja se tudi lahko potopi. Če greš iz A v B peš, se ne moreš ne potopit niti "pasti dol". Načeloma. Kaj pa zdaj? A razbijemo vse stroje?
[]Življenska doba baterije je še kako relevantna zadeva. Namreč ta resno upade z leti in predvsem s številom ciklov polnjenja, še posebej jo uničujejo hitra polnjenja. Zato vrednost električnega avta upade bistveno bolj po 5 letih. Dejstvo je, da se električni avto ne splača in se zato ne prodaja dobro. Po 10 letih kampanje za električne avtomobile je delež EV v prodaji kumulativno za prve tri kvartale 2017 v Evropi cca 1,2 %. Pa še od tega je polovica službenih vozil.
Še podatek, ki ga danes uporabniki ne poznamo, je, dejanska življenjska doba baterije, če vozilo naredi vsaj 25.000 km na leto.
Nihče mi ne garantira, da po 10 letih niso baterije dejansko že za zamenjavo, ker z njimi dosežem zgolj običajnih 50% začetne uporabnosti (ali pa še manj). Kaj pa njihove lastnosti že po 5 letih uporabe, 35.000 letno?
Pri avtu pa to lahko pomeni recimo petino vrednosti novega ali še več? To pa ni hec, 5 jurjev.
Na koncu bomo tam, tam kot s klasičnimi vozili... ko bo mass production. Zapitek pa plačamo mi, uporabniki.
Pa še na varnosti vozil bo treba delati, ker so danes baterije lepo gorljiva zadevščina v primeru težje nesreče... še bo dosti dela.
Če bi gledali s stališča države, je breakeven never.
[]Le, da kočije niso izginile, ker bi jih države kakor koli omejevale, ampak, ker so postali avtomobili bolj uporabni.
Vse te pomisleke so imeli tudi kočijaži in izdelovalci kočij.
Tukaj pa države forsirajo elektriko in počasi začenjajo preganjati navadne avtomobile.
Problem pa je - da države zdaj subvencionirajo in napovedujejo prepoved prodaje bencinskih avtomobilov - kar pa je najhuje, nič ne delajo na dodani električni infrastrukturi (predvsem elektrarne in daljnovodi), ki jo bomo potrebovali, če bomo hoteli imeti dovolj električnih avtomobilov.
Strani: 1