23 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
53 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
14 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
16 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
16 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2687126] 05.12.17 05:51
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: FIN-379669 05.12.2017 05:56
Še podatek, ki ga danes uporabniki ne poznamo, je, dejanska življenjska doba baterije, če vozilo naredi vsaj 25.000 km na leto.
Nihče mi ne garantira, da po 10 letih niso baterije dejansko že za zamenjavo, ker z njimi dosežem zgolj običajnih 50% začetne uporabnosti (ali pa še manj). Kaj pa njihove lastnosti že po 5 letih uporabe, 35.000 letno?

Pri avtu pa to lahko pomeni recimo petino vrednosti novega ali še več? To pa ni hec, 5 jurjev.

Na koncu bomo tam, tam kot s klasičnimi vozili... ko bo mass production. Zapitek pa plačamo mi, uporabniki.

Pa še na varnosti vozil bo treba delati, ker so danes baterije lepo gorljiva zadevščina v primeru težje nesreče... še bo dosti dela.
KDSKLADI02 sporočil: 124
[#2687162] 05.12.17 09:20 · odgovor na: FIN-379669 (#2687126)
Odgovori   +    2
[]
Še podatek, ki ga danes uporabniki ne poznamo, je, dejanska življenjska doba baterije, če vozilo naredi vsaj 25.000 km na leto.
Nihče mi ne garantira, da po 10 letih niso baterije dejansko že za zamenjavo, ker z njimi dosežem zgolj običajnih 50% začetne uporabnosti (ali pa še manj). Kaj pa njihove lastnosti že po 5 letih uporabe, 35.000 letno?

Pri avtu pa to lahko pomeni recimo petino vrednosti novega ali še več? To pa ni hec, 5 jurjev.

Na koncu bomo tam, tam kot s klasičnimi vozili... ko bo mass production. Zapitek pa plačamo mi, uporabniki.

Pa še na varnosti vozil bo treba delati, ker so danes baterije lepo gorljiva zadevščina v primeru težje nesreče... še bo dosti dela.

Vse te pomisleke so imeli tudi kočijaži in izdelovalci kočij. Pa BTW, še nikoli nisem zasledil, da se bi kaj vžgalo, ko je bila nesreča s kočijo oz. konji. Pa letalo tudi včasih pade dol in ladja se tudi lahko potopi. Če greš iz A v B peš, se ne moreš ne potopit niti "pasti dol". Načeloma. Kaj pa zdaj? A razbijemo vse stroje?
gobim sporočil: 583
[#2687170] 05.12.17 09:45 · odgovor na: FIN-379669 (#2687126)
Odgovori   +    8
[]
Še podatek, ki ga danes uporabniki ne poznamo, je, dejanska življenjska doba baterije, če vozilo naredi vsaj 25.000 km na leto.
Nihče mi ne garantira, da po 10 letih niso baterije dejansko že za zamenjavo, ker z njimi dosežem zgolj običajnih 50% začetne uporabnosti (ali pa še manj). Kaj pa njihove lastnosti že po 5 letih uporabe, 35.000 letno?

Pri avtu pa to lahko pomeni recimo petino vrednosti novega ali še več? To pa ni hec, 5 jurjev.

Na koncu bomo tam, tam kot s klasičnimi vozili... ko bo mass production. Zapitek pa plačamo mi, uporabniki.

Pa še na varnosti vozil bo treba delati, ker so danes baterije lepo gorljiva zadevščina v primeru težje nesreče... še bo dosti dela.
Življenska doba baterije je še kako relevantna zadeva. Namreč ta resno upade z leti in predvsem s številom ciklov polnjenja, še posebej jo uničujejo hitra polnjenja. Zato vrednost električnega avta upade bistveno bolj po 5 letih. Dejstvo je, da se električni avto ne splača in se zato ne prodaja dobro. Po 10 letih kampanje za električne avtomobile je delež EV v prodaji kumulativno za prve tri kvartale 2017 v Evropi cca 1,2 %. Pa še od tega je polovica službenih vozil.

Če bi gledali s stališča države, je breakeven never.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2687174] 05.12.17 09:51
Odgovori   +    4
Največji strošek je čas, ki ga porabim, ko čakam, da se EV napolni, ko se (še) ne bi smel sprazniti.
depersin sporočil: 10.224
[#2687188] 05.12.17 11:06 · odgovor na: KDSKLADI02 (#2687162)
Odgovori   +    9
čas vnosa: 05.12.17 11:04
[]
Vse te pomisleke so imeli tudi kočijaži in izdelovalci kočij.
Le, da kočije niso izginile, ker bi jih države kakor koli omejevale, ampak, ker so postali avtomobili bolj uporabni.

Tukaj pa države forsirajo elektriko in počasi začenjajo preganjati navadne avtomobile.

Problem pa je - da države zdaj subvencionirajo in napovedujejo prepoved prodaje bencinskih avtomobilov - kar pa je najhuje, nič ne delajo na dodani električni infrastrukturi (predvsem elektrarne in daljnovodi), ki jo bomo potrebovali, če bomo hoteli imeti dovolj električnih avtomobilov.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2687487] 07.12.17 08:58
Odgovori   +    1
Nissan Leaf izgubi 78% vrednosti v treh letih, tako da je odgovor povsem jasen...

Strani: 1