5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Mehaniki »pod kozolcem« bolj zagnani od pooblaščenih

Strani: 1

tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685598] 24.11.17 10:16
Odgovori   +    0
Domači "mojstri" so na koncu še vedno samo domači mojstri. Ko je treba kaj več, kot zamenjati olje, te ponavadi pošljejo na pooblaščen servis.
0513ANITO sporočil: 10.823
[#2685622] 24.11.17 12:15 · odgovor na: tilenrexi (#2685598)
Odgovori   +    3
[tilenrexi]
Domači "mojstri" so na koncu še vedno samo domači mojstri. Ko je treba kaj več, kot zamenjati olje, te ponavadi pošljejo na pooblaščen servis.
Ko pa odpove pooblaščeni servis, te pa pošljejo k mojstru, ki nima nobenega uradnega servisa, ampak enostavno ZNA popravit.

PS Ni tega samo v avto-moto branži
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685624] 24.11.17 12:19 · odgovor na: 0513ANITO (#2685622)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: tilenrexi 24.11.2017 12:28
Seveda, popoldanski mojstri so boljši od tistih, ki vozilo dejansko proizvedejo. Ne ga lomit no. Vaški mojster za vse se je seveda pameten rodil in to bolj od tistega, ki celo življenje vijači samo vijak ene znamke.

Še vedno se zalomi pri ceni, katere nekateri uporabniki vozil na pooblaščenem servisu niso pripravljeni plačati in potem pride v igro vaški Franc, ki zna dobro zašvasat auspuh.

Dokler spet ne pade dol.
anon-202165 sporočil: 970
[#2685628] 24.11.17 12:50 · odgovor na: tilenrexi (#2685624)
Odgovori   +    1
Imaš tudi mojstre, ki niso samo popoldanski in dejansko obvladajo svoje delo. In ti potem tudi kaj popravijo, ne samo menjajo po spisku vse kar javi računalnik.

Je pa res, da v kakih primerih, ko so potrebni originalni kosi, niso ti mojstri prav dosti cenejši od uradnih servisov. Lahko so celo dražji.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685632] 24.11.17 13:05 · odgovor na: anon-202165 (#2685628)
Odgovori   +    0
Samo to ne pomeni, da pooblaščeni ne zna popraviti, temveč da se stranka ne strinja z načinom popravila pooblaščenega servisa.
anon-202165 sporočil: 970
[#2685643] 24.11.17 13:32 · odgovor na: tilenrexi (#2685632)
Odgovori   +    1
Ni nujno. Če malo pobrskaš po forumih, je polno nezadovoljnih strank ravno zaradi tega, ker jim na pooblaščenih servisih ne znajo (ali pa nočejo) popraviti avtomobilov. Sploh takšnih, ki bi jih morali v garanciji popraviti.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685645] 24.11.17 13:45 · odgovor na: anon-202165 (#2685643)
Odgovori   +    0
Verjamem, da je veliko strank, ki ne razumejo garancijskih pogojev.
bc123a sporočil: 48.253
[#2685649] 24.11.17 14:00 · odgovor na: tilenrexi (#2685645)
Odgovori   +    5
[tilenrexi]
Verjamem, da je veliko strank, ki ne razumejo garancijskih pogojev.
Tasca 15 let nazaj kupila VW lupota. Po letu ali dveh zacela goreti lucka za motor. Vsake nekaj mesecev je bila na servisu, mojstri zaracunali, ampak ocitno samo z racunalnikom lucko ugasnili, ker napaka ni bila resena.

Po nekaj letih te kalvarije so ji predlagali da proda avto (preko njih) in (preko njih) kupi novega volkswagna.

To je sramota za servis, firmo in branzo. Ce ne znas obvladovati nebroj luck o napakah, jih ne dajaj no.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685655] 24.11.17 14:13 · odgovor na: bc123a (#2685649)
Odgovori   +    0
Tašče pač. ;)
anon-202165 sporočil: 970
[#2685657] 24.11.17 14:24 · odgovor na: tilenrexi (#2685645)
Odgovori   +    1
[tilenrexi]
Verjamem, da je veliko strank, ki ne razumejo garancijskih pogojev.
Zagotovo jih je - vedo da imajo x let garancije, kaj ta krije pa jih ne briga do prvih težav. Zagotovo pa si garacijske pogoje marsikdaj tudi prodajalci oz. serviserji razlagajo precej po svoje.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685658] 24.11.17 14:28 · odgovor na: anon-202165 (#2685657)
Odgovori   +    0
Predvsem tisti popoldanski (pod kozolcem), se strinjam.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2685688] 24.11.17 15:43
Odgovori   +    0
Vsebina govori o večji zagnanosti tistih, ki že od doma prinašajo prakso. Verjamem, šolski že zaradi samega programa nimajo šans, manjka jim vajeništvo, vsaj pol časa v delavnici na samih popravilih. Spet jih sistem j...
bc123a sporočil: 48.253
[#2685694] 24.11.17 16:03 · odgovor na: tilenrexi (#2685655)
Odgovori   +    1
[tilenrexi]
Tašče pač. ;)
Ne. Zanic uradni servis ali zanic avto pac.

Strani: 1