Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Mehaniki »pod kozolcem« bolj zagnani od pooblaščenih
Strani: 1
sporočil: 6.775
Domači "mojstri" so na koncu še vedno samo domači mojstri. Ko je
treba kaj več, kot zamenjati olje, te ponavadi pošljejo na
pooblaščen servis.
sporočil: 10.823
[tilenrexi]Ko pa odpove pooblaščeni servis, te pa pošljejo k mojstru, ki nima nobenega uradnega servisa, ampak enostavno ZNA popravit.
Domači "mojstri" so na koncu še vedno samo domači mojstri. Ko je treba kaj več, kot zamenjati olje, te ponavadi pošljejo na pooblaščen servis.
PS Ni tega samo v avto-moto branži
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 24.11.2017 12:28
Seveda, popoldanski mojstri so boljši od tistih, ki vozilo dejansko
proizvedejo. Ne ga lomit no. Vaški mojster za vse se je seveda
pameten rodil in to bolj od tistega, ki celo življenje vijači samo
vijak ene znamke.Še vedno se zalomi pri ceni, katere nekateri uporabniki vozil na pooblaščenem servisu niso pripravljeni plačati in potem pride v igro vaški Franc, ki zna dobro zašvasat auspuh.
Dokler spet ne pade dol.
sporočil: 970
Imaš tudi mojstre, ki niso samo popoldanski in dejansko obvladajo
svoje delo. In ti potem tudi kaj popravijo, ne samo menjajo po
spisku vse kar javi računalnik.
Je pa res, da v kakih primerih, ko so potrebni originalni kosi, niso ti mojstri prav dosti cenejši od uradnih servisov. Lahko so celo dražji.
Je pa res, da v kakih primerih, ko so potrebni originalni kosi, niso ti mojstri prav dosti cenejši od uradnih servisov. Lahko so celo dražji.
sporočil: 6.775
Samo to ne pomeni, da pooblaščeni ne zna popraviti, temveč da se
stranka ne strinja z načinom popravila pooblaščenega servisa.
sporočil: 970
Ni nujno. Če malo pobrskaš po forumih, je polno nezadovoljnih
strank ravno zaradi tega, ker jim na pooblaščenih servisih ne znajo
(ali pa nočejo) popraviti avtomobilov. Sploh takšnih, ki bi jih
morali v garanciji popraviti.
sporočil: 48.253
[tilenrexi]Tasca 15 let nazaj kupila VW lupota. Po letu ali dveh zacela goreti lucka za motor. Vsake nekaj mesecev je bila na servisu, mojstri zaracunali, ampak ocitno samo z racunalnikom lucko ugasnili, ker napaka ni bila resena.
Verjamem, da je veliko strank, ki ne razumejo garancijskih pogojev.
Po nekaj letih te kalvarije so ji predlagali da proda avto (preko njih) in (preko njih) kupi novega volkswagna.
To je sramota za servis, firmo in branzo. Ce ne znas obvladovati nebroj luck o napakah, jih ne dajaj no.
sporočil: 970
[tilenrexi]Zagotovo jih je - vedo da imajo x let garancije, kaj ta krije pa jih ne briga do prvih težav. Zagotovo pa si garacijske pogoje marsikdaj tudi prodajalci oz. serviserji razlagajo precej po svoje.
Verjamem, da je veliko strank, ki ne razumejo garancijskih pogojev.
sporočil: 2.117
Vsebina govori o večji zagnanosti tistih, ki že od doma prinašajo
prakso. Verjamem, šolski že zaradi samega programa nimajo šans,
manjka jim vajeništvo, vsaj pol časa v delavnici na samih
popravilih. Spet jih sistem j...
Strani: 1