Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.307
Morda. Ne recem. Podoben nacin uporabljajo ze leta krizarke. Vec manjsih d agregatov ki so manjsi po velikosti, in dva azipoda s katerimi se ladja premika in krmari. DE pogon.

Pri kamionih niti ne rabis fast chargerja na primer. Voznik tako ne sme vec kot devet ur na dan voziti. Mirno se lah fila ostali cajt. A problem ostaja nekaj ton mrtve teze, ki jo premikas pa ce ma not se kaj elektronov ali pa ne. Baterija namrec. Ce tehta prazen vlacilec klasicni denimo 5 ton tehta elektro vsaj 8. Pa pizda za te tri tone extra kuris energijo... Skratka ekonomika prevoza po kilometer toni ni v prid elektru!!! Pri tesli baterije pomenijo okoli 10% GWR. Pri tovornjaku z diesel motorjem tank plus nfta okoli 3%. To ni strasenje s fiziko. To je dejstvo. In nenazadnje je ze logistika polnilnic znanstvena fantastika. Na jebenem barju imas zvecer 150 tovornjakov. Pri 150 tesla kamionih rabis zraven elektrarno. In to na vsakem pocivaliscu. Ki bi se lepo pocasi filali cez noč. Pocivalisva v ZDA so pa kot majckena mesta.

Ce mi vzames stevilke mi ostane vera. Se strinjam. Ampak jaz tu stevilke imam in tezko bos rekel da so napacne.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2684533

Strani: 1

anon-54454 sporočil: 4.098
Te zdaj se mi zdijo povrsne. Ne mores primerjati samo kaloricne vrednosti. Izkoristki na stacionarnih postajah so neprimerno visji od mobilnih, neglede ne izgube v omrezju. Teh stevilk nimas (jih ne upostevas). Tudi vsa el. Energija ne prihaja samo iz premoga ali nafte, tudi tega nimas.
Poleg tega lahko kje zelo odtehta dejstvo, ali premog (nafto) kuris sredi Pekinga ali sredi amazonskega gozda, itd, itd...

Pa se to;
Bc si macko za lovit misi/robota, predstavlja na stirih nogah in z repom. Jaz takega robota ze vidim v miselovki. Vidis razliko?
Pojma nimas (mo), kaksen vse poslovni modeli se bodo se razvili okoli polnjenja baterij, dovolj smo pa tudi stari, da vemo, da svet ni crno/bel. Za Bay Area se bodo (tako kot njihovi avti), Tesla long haulerji verjetno odlicno obnesli brez potrebe po 30 minutnem polnjenju. Iz LA je najdaljsa avto relacija verjetno LV, kjer tudi ne bo prevelikih velikih tezav in bo skozi puscavo sploh avtonomna voznja v konvoju zelo dobrodosla (varcna?), tudi ce bo eno vozilo samo baterije prevazalo. Jasno pa je, da bodo trans Australija truckerji se zelo dolgo na nafti. Tako to gre.

So far je Tesla uspesen proof of concept, ki je ze precej naysejerjem zaprl usta. Na vec podrocjih. Let's do it tip cloveka, ne nakladac, kot bi ga predvsem nakladaci radi prikazali.
bc123a sporočil: 48.253
[Endimion]
Morda. Ne recem. Podoben nacin uporabljajo ze leta krizarke. Vec manjsih d agregatov ki so manjsi po velikosti, in dva azipoda s katerimi se ladja premika in krmari. DE pogon.

Pri kamionih niti ne rabis fast chargerja na primer. Voznik tako ne sme vec kot devet ur na dan voziti. Mirno se lah fila ostali cajt.
Sploh mi ni jasno, zakaj je to tako samoumevno. To velja samo ce so stroski amortizacije nizki proti ceni delovne sile. V bolj zarukanih drzavah imas komot sceno 2 kamiondziji na tovornjak, da je lahko tovornjak v pogonu 24/7.

Podobna scena je sedaj z letali. Se adria jih je poskusila drzati ene 12 ur v zraku vsak dan, ta vecji avioni so pa v zraku cisto vedno, razen ko jih razkladajo ali nakladajo (mislim na medcelinske 777,747, A320, itd). Zakaj? Ker je parkiran avion cez noc cista izgube amortizacije pri ceni 150-300 mio dolarjev na kos.

Strani: 1