4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ogo sporočil: 3.087
[najobj]
P.S.: ker si omenil hitrosti, me zanima, kako bodo električni avtomobili delovali v neprekinjenih kolonah ob selitvah narodov po celi Evropi sredi poletja oziroma me zanima, kako se npr. deset ur bolj stanja kot premikanja s vklopljeno klimo pozna na porabi ... khmm, ali pa da obtičiš s prazno baterijo "in the middle of nowhere" spada v kategorijo "topasenidalopredvideti", čeprav so v zadnjih desetletjih po celi Evropi stoječe kolone pravzaprav najbolj normalen pojav ...

Tako kot hibridi. Odlično.
Bencinar v zastojih povprečna 25 l / 100km. Hibrid 4 l / 100 km.

Jaz računam da klima ne potroši več kot 2 kWh/h. Prej v resnici okrog 1 kWh/h, ker je avto že sprotoma ohlajen.

Skratka, glede na to da ima novi 40 kWh baterijo je to za 20-40 ur klimatiziranja.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2684253

Strani: 1

najobj sporočil: 31.920
[ogo]
> [najobj]
> P.S.: ker si omenil hitrosti, me zanima, kako bodo električni avtomobili delovali v neprekinjenih kolonah ob selitvah narodov po celi Evropi sredi poletja oziroma me zanima, kako se npr. deset ur bolj stanja kot premikanja s vklopljeno klimo pozna na porabi ... khmm, ali pa da obtičiš s prazno baterijo "in the middle of nowhere" spada v kategorijo "topasenidalopredvideti", čeprav so v zadnjih desetletjih po celi Evropi stoječe kolone pravzaprav najbolj normalen pojav ...
Tako kot hibridi. Odlično.
Bencinar v zastojih povprečna 25 l / 100km. Hibrid 4 l / 100 km.


Jaz računam da klima ne potroši več kot 2 kWh/h. Prej v resnici okrog 1 kWh/h, ker je avto že sprotoma ohlajen.

Skratka, glede na to da ima novi 40 kWh baterijo je to za 20-40 ur klimatiziranja.
... ja, ampak bencinar rabi pet minut, da natanka in gre dalje, štromar pa rabi pet ur, da se sploh pozna, da je začel "tankat" ... khmm, če seveda kje najde kakšno prosto "tankštelo" ...

P.S.: če znanstveniki ne bodo pogruntali nekaj zelo revolucionarnega, bodo zaradi znanih omejitev električni avtomobili ostali "mestni" avtomobili, zaradi problemov s "tankštelami" pa jih ne bo kaj dosti več, kot jih je zdaj ... ja, in politiki bodo seveda še naprej sprejemali svoje resolucije ...

Strani: 1