Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Noro povpraševanje po električnem nissanu leafu, tudi pri Slovencih
Strani: 1
sporočil: 21.898
[alek14]ampak to bi zvenelo kot na pol failure, zato je treba news sfejkat v eko smer.
>Največja hitrost je zaradi porabe elektrike omejena na 144 kilometrov na uro.
To seveda ni res. Omejitev izvira zaradi segrevanja baterije, ki je izdatno pri večjih hitrostih. Segrevanje baterije pa izredno skrajšuje uporabno dobo baterije.
sporočil: 31.918
[alek14]
> [rename]
> > [alek14]
> > >Največja hitrost je zaradi porabe elektrike omejena na 144 kilometrov na uro.
> >
> > To seveda ni res. Omejitev izvira zaradi segrevanja baterije, ki je izdatno pri večjih hitrostih. Segrevanje baterije pa izredno skrajšuje uporabno dobo baterije.
>
> In potem ti jo pod ritjo raznese, kot pri samsung telefonih :-P
Imajo nekaj slabih izkušenj že od prej:... čuj, mene pa zanima, kako bi se toti Nissan Leaf obnesel v ponedeljek dopoldne na avtocesti med Ljubljano in Koprom ...
www.technologyreview...eaf-range/
Leaf nima nikelj-kobaltove elektrode tako kot Tesla (te baterije so malce živčne in lahko zagorijo). Njihova prednost je, da se lahko zelo hitro napolnijo. Ca 1 h.
Leaf uporablja kobalt-manganovo (kot tudi BMW i3), ki je precej manj živčna. Co/Mn baterije se ne da napolnit v eni uri.
Druge prednosti Co/Mn baterije: je bistveno cenejša, je stabilna, stara se le 3-4% letno.
Druge slabosti: počasi se polni, ne "sune" toliko kot pri Tesli z enako kapaciteto.
sporočil: 1.623
[alek14]Enako... ko sem zagledal mission e sem se zaljubil... pravi zame cez par let
Evo prvi normalen EV za srednji cenovni razred.
(ponavadi pljuvam čez EV - evo vam izjema).
sporočil: 31.918
[alek14]
> [najobj]
> ... čuj, mene pa zanima, kako bi se toti Nissan Leaf obnesel v ponedeljek dopoldne na avtocesti med Ljubljano in Koprom ...
Čez vikend bodo ovire odstranili, ker so baje zaključili z delom. Tako da v pon. bo OK. :D... eh, jaz sem mislil na tistih šest ur v zastoju zaradi snega zadnji ponedeljek ...
Sicer pa BEV delujejo najbolje, če peljejo okoli 60 km/h. Hitrosti nad 90 km/h jih dajejo. :)
P.S.: ker si omenil hitrosti, me zanima, kako bodo električni avtomobili delovali v neprekinjenih kolonah ob selitvah narodov po celi Evropi sredi poletja oziroma me zanima, kako se npr. deset ur bolj stanja kot premikanja s vklopljeno klimo pozna na porabi ... khmm, ali pa da obtičiš s prazno baterijo "in the middle of nowhere" spada v kategorijo "topasenidalopredvideti", čeprav so v zadnjih desetletjih po celi Evropi stoječe kolone pravzaprav najbolj normalen pojav ...
sporočil: 3.087
[najobj]
P.S.: ker si omenil hitrosti, me zanima, kako bodo električni avtomobili delovali v neprekinjenih kolonah ob selitvah narodov po celi Evropi sredi poletja oziroma me zanima, kako se npr. deset ur bolj stanja kot premikanja s vklopljeno klimo pozna na porabi ... khmm, ali pa da obtičiš s prazno baterijo "in the middle of nowhere" spada v kategorijo "topasenidalopredvideti", čeprav so v zadnjih desetletjih po celi Evropi stoječe kolone pravzaprav najbolj normalen pojav ...
Tako kot hibridi. Odlično.
Bencinar v zastojih povprečna 25 l / 100km. Hibrid 4 l / 100 km.
Jaz računam da klima ne potroši več kot 2 kWh/h. Prej v resnici okrog 1 kWh/h, ker je avto že sprotoma ohlajen.
Skratka, glede na to da ima novi 40 kWh baterijo je to za 20-40 ur klimatiziranja.
sporočil: 31.918
[ogo]
> [najobj]
> P.S.: ker si omenil hitrosti, me zanima, kako bodo električni avtomobili delovali v neprekinjenih kolonah ob selitvah narodov po celi Evropi sredi poletja oziroma me zanima, kako se npr. deset ur bolj stanja kot premikanja s vklopljeno klimo pozna na porabi ... khmm, ali pa da obtičiš s prazno baterijo "in the middle of nowhere" spada v kategorijo "topasenidalopredvideti", čeprav so v zadnjih desetletjih po celi Evropi stoječe kolone pravzaprav najbolj normalen pojav ...
Tako kot hibridi. Odlično.... ja, ampak bencinar rabi pet minut, da natanka in gre dalje, štromar pa rabi pet ur, da se sploh pozna, da je začel "tankat" ... khmm, če seveda kje najde kakšno prosto "tankštelo" ...
Bencinar v zastojih povprečna 25 l / 100km. Hibrid 4 l / 100 km.
Jaz računam da klima ne potroši več kot 2 kWh/h. Prej v resnici okrog 1 kWh/h, ker je avto že sprotoma ohlajen.
Skratka, glede na to da ima novi 40 kWh baterijo je to za 20-40 ur klimatiziranja.
P.S.: če znanstveniki ne bodo pogruntali nekaj zelo revolucionarnega, bodo zaradi znanih omejitev električni avtomobili ostali "mestni" avtomobili, zaradi problemov s "tankštelami" pa jih ne bo kaj dosti več, kot jih je zdaj ... ja, in politiki bodo seveda še naprej sprejemali svoje resolucije ...
sporočil: 3
... ja, ampak bencinar rabi pet minut, da natanka in gre dalje, štromar pa rabi pet ur, da se sploh pozna, da je začel "tankat" ... khmm, če seveda kje najde kakšno prosto "tankštelo" ...Čim več takih mnenj, bolje bo za nas, ki vemo da se motiš ...
P.S.: če znanstveniki ne bodo pogruntali nekaj zelo revolucionarnega, bodo zaradi znanih omejitev električni avtomobili ostali "mestni" avtomobili, zaradi problemov s "tankštelami" pa jih ne bo kaj dosti več, kot jih je zdaj ... ja, in politiki bodo seveda še naprej sprejemali svoje resolucije ...
sporočil: 3.028
Ja fino, samo kako bo s štromom?
Beri "elektro vizijo" Slovenije:
Se Sloveniji po vladni napovedi obeta avtomobilski elektrošok?
www.rtvslo.si/zabava...sok/437864
Kaj ko bi Financarji povabili tega Valenčiča na debato ????
Beri "elektro vizijo" Slovenije:
Se Sloveniji po vladni napovedi obeta avtomobilski elektrošok?
www.rtvslo.si/zabava...sok/437864
Kaj ko bi Financarji povabili tega Valenčiča na debato ????
sporočil: 21.898
Kaj ko bi Financarji povabili tega Valenčiča na debato ????ne morejo, je Akrapovic zasedel prihodnjih 22 terminov
sporočil: 250
Poklical boš reševalca z generatorjem, v prtljažnik pa daš še mini
hladilnik s salamo, sirom in pol litra za špricer. Ko bosta z
reševalcem to zmazala bo glih prav polno, da se lahko odpelješ iz
vukojebine in kje prespiš, da se čez noč napolni :)
sporočil: 31.918
[XKRIM]
> ... ja, ampak bencinar rabi pet minut, da natanka in gre dalje, štromar pa rabi pet ur, da se sploh pozna, da je začel "tankat" ... khmm, če seveda kje najde kakšno prosto "tankštelo" ...
>
> P.S.: če znanstveniki ne bodo pogruntali nekaj zelo revolucionarnega, bodo zaradi znanih omejitev električni avtomobili ostali "mestni" avtomobili, zaradi problemov s "tankštelami" pa jih ne bo kaj dosti več, kot jih je zdaj ... ja, in politiki bodo seveda še naprej sprejemali svoje resolucije ...
Čim več takih mnenj, bolje bo za nas, ki vemo da se motiš ...... čuj, sicer nimam pojma, kako in zakaj ponosnim lastnikom električnih avtomobilov moje mnenje lahko koristi, vsekakor pa bi rad slišal, v čem konkretno se tukaj zgoraj motim ...
P.S.: tvojih rešitev bodo še najbolj veseli znanstveniki, ki si s problemi očitno po nepotrebnem belijo glavo ...
sporočil: 31.918
[greeny]... ja, nekaj podobnega sem imel tudi sam v mislih, ampak ker v tistih kolonah ziher ne bom edini, ki ga bo treba na tak način reševati, bo namesto elektrike zmanjkalo reševalcev ...
Poklical boš reševalca z generatorjem, v prtljažnik pa daš še mini hladilnik s salamo, sirom in pol litra za špricer. Ko bosta z reševalcem to zmazala bo glih prav polno, da se lahko odpelješ iz vukojebine in kje prespiš, da se čez noč napolni :)
sporočil: 6.715
[najobj]Pa mini hladilnik bo plinski, ker elektrike ne bo ravno v izobilju.
> [greeny]
> Poklical boš reševalca z generatorjem, v prtljažnik pa daš še mini hladilnik s salamo, sirom in pol litra za špricer. Ko bosta z reševalcem to zmazala bo glih prav polno, da se lahko odpelješ iz vukojebine in kje prespiš, da se čez noč napolni :)
... ja, nekaj podobnega sem imel tudi sam v mislih, ampak ker v tistih kolonah ziher ne bom edini, ki ga bo treba na tak način reševati, bo namesto elektrike zmanjkalo reševalcev ...
Glede baterij pa je Fisker objavil preboj:
Fisker claims the batteries it's developing have an energy density 2.5 times that of current batteries, and they should be capable of providing a 500-mile driving range. The company also says the batteries could be recharged in as little as a minute.
goo.gl/UXr5tU
In tu ima zdaj Musk problem s svojo Gigafactory, ki lahko da bo kmalu zastarela...
sporočil: 31.918
Zadnja sprememba: najobj 17.11.2017 10:09
[philips]
> [najobj]
> > [greeny]
> > Poklical boš reševalca z generatorjem, v prtljažnik pa daš še mini hladilnik s salamo, sirom in pol litra za špricer. Ko bosta z reševalcem to zmazala bo glih prav polno, da se lahko odpelješ iz vukojebine in kje prespiš, da se čez noč napolni :)
>
> ... ja, nekaj podobnega sem imel tudi sam v mislih, ampak ker v tistih kolonah ziher ne bom edini, ki ga bo treba na tak način reševati, bo namesto elektrike zmanjkalo reševalcev ...
Pa mini hladilnik bo plinski, ker elektrike ne bo ravno v izobilju.... ja, ampak elektrika bo še vedno problem in ob vseh "ekologih" zdaj ni glih videti, da je bo več ...
Glede baterij pa je Fisker objavil preboj:
Fisker claims the batteries it's developing have an energy density 2.5 times that of current batteries, and they should be capable of providing a 500-mile driving range. The company also says the batteries could be recharged in as little as a minute.
goo.gl/UXr5tU
In tu ima zdaj Musk problem s svojo Gigafactory, ki lahko da bo kmalu zastarela...
sporočil: 1.623
[najobj]mas prav.. zato pa se bo pokurilo se tisto fosilcev, kar jih je..
> [philips]
> > [najobj]
> > > [greeny]
> > > Poklical boš reševalca z generatorjem, v prtljažnik pa daš še mini hladilnik s salamo, sirom in pol litra za špricer. Ko bosta z reševalcem to zmazala bo glih prav polno, da se lahko odpelješ iz vukojebine in kje prespiš, da se čez noč napolni :)
> >
> > ... ja, nekaj podobnega sem imel tudi sam v mislih, ampak ker v tistih kolonah ziher ne bom edini, ki ga bo treba na tak način reševati, bo namesto elektrike zmanjkalo reševalcev ...
> Pa mini hladilnik bo plinski, ker elektrike ne bo ravno v izobilju.
>
> Glede baterij pa je Fisker objavil preboj:
>
> Fisker claims the batteries it's developing have an energy density 2.5 times that of current batteries, and they should be capable of providing a 500-mile driving range. The company also says the batteries could be recharged in as little as a minute.
>
> goo.gl/UXr5tU
>
> In tu ima zdaj Musk problem s svojo Gigafactory, ki lahko da bo kmalu zastarela...
... ja, ampak elektrika bo še vedno problem in ob vseh "ekologih" zdaj ni glih videti, da je bo več ...
namesto, da bi pustili crknt arabce in norvezane ;)
sporočil: 18
"Zmogljivost baterije je povečana s 30 na 40 kilovatnih ur, kar
leafu zadošča za 378 kilometrov dosega med polnjenji (prej 280
kilometrov)."
Prvič vidim tako nizko porabo energije: manj kot 12 kWh na 100 km!
Prvič vidim tako nizko porabo energije: manj kot 12 kWh na 100 km!
Strani: 1