Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[micurin17]
Težko razumem te njihove navedbe. Če ob nedeljah ustvarijo 8% prihodkov, pomeni da v ostalih dnevih tedna ustvarijo 92% prihodkov. Če to delimo s 6-timi ostalimi dnevi pomeni, da ostale dni ustvarijo v povprečju 17% vse prodaje. Res je, da imajo ob nedeljah odprt ~6 ur manj, pa vendar ob navedbi, da bi se plače prodajalkam znižale za desetino, 4% nedeljske prodaje pa bi se prenesel na ostale dni, menim da bi se jim izplačalo ob nedeljah trgovine zapreti. Gotovo je neracionalno, da za 4% povečanje prodaje zvišaš stroške dela za 10%. Prav gotovo pa drži, da bi problem nastal, če bi imel Merkator ob nedeljah zaprto, konkurenca pa ne.
Zmanjševanje prodajnih površin ni negospodarno ravnanje, če ukineš tiste površine, ki prinašajo izgubo.
Investicije v zamenjavo opreme so bile pogosto nepotrebne. Pogosto je šlo predvsem za delo in zaslužek dobaviteljev opreme.
Vprašanje koliko te navedbe trgovcev o prometu držijo. Mercator ima recimo en cel kup trgovin, ki so ob nedeljah odprte zgolj nekaj ur. Do 11h. Med tednom pa recimo delajo te iste trgovine do 19h. Že ob sobotah so te male trgovine pogosto odprte samo do 17h. Tako da bi se to res morala analiza po posamičnih trgovinah narediti. Pa recimo če imaš Mercator center nekje, potem pa v radiju nekaj sto metrov še nekaj malih trgovin, je morda bolj smiselno da te ta male trgovine zapreš in skušaš zvabiti kupce v večji center.

Na drugi strani imajo recimo pri Lidlu in Hoferju enake formate trgovin in enake odpiralne čase. Oni imajo torej zelo čisto in jasno sliko tega kaj za njih pomeni odprta nedelja.

Glede na to, koliko ima Mercator trgovin in koliko prometa dela ter koliko ima zaposlenih je jasno, da ne more stroškovno konkurirati Sparu, kaj šele Lidlu in Hoferju.
Mercator ima 400+ trgovin in koliko, 1,5 milijarde EUR prometa? Spar pa 100 trgovin in pol manj prometa. Skratka 2x več na trgovino. Logistično mora pokriti 100 trgovin, Mercator pa 4x več. Skratka Mercator z velikimi dodatnimi stroški ohranja navidezni primat v Sloveniji.

Ko Spar odpre še center v Šiški je z Mercatorjem konec v največjem in najbogatejšem mestu v državi. Kaj sploh še ostane Mercatorju?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2684172

Strani: 1

anon-169261 sporočil: 1.078
15 let Spar-ove kalvarije, da se je Mercator v Šiški obdržal v taki formi.
Tako dolgo nagajanje konkurenci - značilnost za zaplankan značaj.

Strani: 1