Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.909
[alek14]
> [rename]
> > [alek14]
> > >Največja hitrost je zaradi porabe elektrike omejena na 144 kilometrov na uro.
> >
> > To seveda ni res. Omejitev izvira zaradi segrevanja baterije, ki je izdatno pri večjih hitrostih. Segrevanje baterije pa izredno skrajšuje uporabno dobo baterije.
>
> In potem ti jo pod ritjo raznese, kot pri samsung telefonih :-P
Imajo nekaj slabih izkušenj že od prej:

www.technologyreview...eaf-range/

Leaf nima nikelj-kobaltove elektrode tako kot Tesla (te baterije so malce živčne in lahko zagorijo). Njihova prednost je, da se lahko zelo hitro napolnijo. Ca 1 h.
Leaf uporablja kobalt-manganovo (kot tudi BMW i3), ki je precej manj živčna. Co/Mn baterije se ne da napolnit v eni uri.

Druge prednosti Co/Mn baterije: je bistveno cenejša, je stabilna, stara se le 3-4% letno.
Druge slabosti: počasi se polni, ne "sune" toliko kot pri Tesli z enako kapaciteto.
... čuj, mene pa zanima, kako bi se toti Nissan Leaf obnesel v ponedeljek dopoldne na avtocesti med Ljubljano in Koprom ...