Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[vrac]
Fantastična ideja! Hitrejši prevoz kot pri avionu, investicija pol nižja kot pri TGV-ju, možnost prevoza tako ljudi, kot tovora kot hitrih pošiljk. In z minimalno porabo energije. Škoda da se je 2. tir že pričel graditi, morda bi bil Hyperloop boljša rešitev? Verjetno ne, ker je tehnologija še v povojih.
In ti res verjameš, da je investicija 1/2 nižja kot pri TG V-ju. In ne pozabi, TGV pelej lahko vsakih 5 min 500-1000 potnikov, koliko pa hyperloop, ki še poskusne proge ni dosedaj zgradil v naravni velikosti in je dosegel komaj 1/4 predvidene hitrosti?

In kako si ti predstavljaš tovorjenje tovorov po tem hyperloopu. Trenutno je govora o vozilcu, vlak ima pa trenutno v Evropi (UIC predpis) dovoljeno dolžino 750 m, dela se pa na tehnologiji dolžine 2x750m. In ne pozabi, po koperski progi trenutno vozi recimo do okoli 100 vlakov dnevno, ali recimo to predsatvlja 4.000-6.000 kamionov. Recimo, da je hyperloop enak kamionu, potem bo v eno smer vozil en tovorni hyperloop vsakih 30s. Se bojim, da bi šlo bolj slabo. In še nekaj za premikanje v klanec z zmernim klancem 2% bi za vsako vozilo z maso 40 t potreboval 2,4 MW moči, pa še enkrat toliko recimo za pospeševanje.... In vozili bi naj na 30s, torej bi potrebovali kar precejšno električno moč, ne upoštevaje čpanje predorov. Daj se zresni. Kdo bi pa plačal tako drag prevoz. Železnice vozijo tovore s hitrostmi do 100, izjemoma 120 km/h. Vsi projekti hitrega transporta, vklučno TGV-Post pa so do sedaj bili ukinjeni. Kaj ti pomaga hitro premikanje tovora, če pa tovor v glavne leži na parkiriščih, postajah, letališčih. Slednje je še posebej zanimivo, saj traja prevoz iz pensilvaije preko Londona v Ljubljano teden dni!