Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[vrac]
Fantastična ideja! Hitrejši prevoz kot pri avionu, investicija pol nižja kot pri TGV-ju, možnost prevoza tako ljudi, kot tovora kot hitrih pošiljk. In z minimalno porabo energije.
Rezultat pa, da tudi ce ga zgradijo, se investicija nikoli ne bo povrnila, razen ce birokrati ne prepovejo letalskega prometa (dovolj veliki kreteni za to so).

Namrec, vse je odvisno od dejanskih stroskov: pri letalih rabis samo letalisca in kontrole poletov za infrastrukturo, zato je ta primerjalno poceni.

Ce bodo stroski poleta (vkljucno z energijo) nizji kot amortizacijski stroski hyperloopa (zaradi gromozanske investicije) potem si ga lahko nekam zataknejo, ke nihce ne bo placal drazje karte samo za to da bi letel v kovinski cevi namesto v zraku.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2683533

Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 12.11.2017 17:29
[bc123a]
> [vrac]
> Fantastična ideja! Hitrejši prevoz kot pri avionu, investicija pol nižja kot pri TGV-ju, možnost prevoza tako ljudi, kot tovora kot hitrih pošiljk. In z minimalno porabo energije.

Rezultat pa, da tudi ce ga zgradijo, se investicija nikoli ne bo povrnila, razen ce birokrati ne prepovejo letalskega prometa (dovolj veliki kreteni za to so).

Namrec, vse je odvisno od dejanskih stroskov: pri letalih rabis samo letalisca in kontrole poletov za infrastrukturo, zato je ta primerjalno poceni.
Ce bodo stroski poleta (vkljucno z energijo) nizji kot amortizacijski stroski hyperloopa (zaradi gromozanske investicije) potem si ga lahko nekam zataknejo, ke nihce ne bo placal drazje karte samo za to da bi letel v kovinski cevi namesto v zraku.
Če prav razumem, obljubljajo, da bodo stroški investicije pol nižji kot pri TGV-ju recimo, stroški energije pa nekajkrat nižji kot pri hitrih vlakih. In prevoz s hitrimi vlaki je že sedaj cenejši od letalske karte za isto razdaljo. Obljubljajo zelo nizke cene prevoza.
anon-207617 sporočil: 6.899
[bc123a]
> [vrac]
> Fantastična ideja! Hitrejši prevoz kot pri avionu, investicija pol nižja kot pri TGV-ju, možnost prevoza tako ljudi, kot tovora kot hitrih pošiljk. In z minimalno porabo energije.

Rezultat pa, da tudi ce ga zgradijo, se investicija nikoli ne bo povrnila, razen ce birokrati ne prepovejo letalskega prometa (dovolj veliki kreteni za to so).

Namrec, vse je odvisno od dejanskih stroskov: pri letalih rabis samo letalisca in kontrole poletov za infrastrukturo, zato je ta primerjalno poceni.

Ce bodo stroski poleta (vkljucno z energijo) nizji kot amortizacijski stroski hyperloopa (zaradi gromozanske investicije) potem si ga lahko nekam zataknejo, ke nihce ne bo placal drazje karte samo za to da bi letel v kovinski cevi namesto v zraku.
Splaca se itak samo doma sedeti.

Zgradili bojo z evropskimi sredstvi, ane :-)

Glavna neprijetnost letalisc je security, ker v bruselj pac vsako uro prileti in odleti folk iz vseh koncev sveta, kaj sele pariz - vukojebinska letalisca pa so se kako draga ko pristejes prevoz do mestnih sredisc in neopti.alne ure letenja itd.

Ce bi na tale hajperlup lahko stopil kot na francoski hitri vlak, bi blo super. Takoj pripravljen placati vec kot za letalo. Sploh ce bi postaja lahko bila v mestu?
anon-207617 sporočil: 6.899
Ze vem kako te bom navdusil... predstavlaj si, da vsi kmetavzarji okoli ljubljane nic vec ne parkirajo pod tvojim blokom, pac pa na brezoviskem "park and ride", od koder potem s hajperloopom sibajo v munchen in na dunaj delat :-)

Gustl bo lahko pozabil na avtobusno obmejne scene, in bo v ljubljano hodil na tenis in pir...

Strani: 1