9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
10 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
14 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
15 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
16 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
17 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-171197 sporočil: 814
Zadnja sprememba: anon-171197 12.11.2017 06:27
Za evropske države je znano, da delujejo proticiklično. Se pravi, da v času visoke konjunkture zmanjšujejo gradbene projekte in jih spodbudijo v letih tako imenovanih suhih krav. Slovenija ni Nemčija ali Avstrija, ki sta imeli avtocestno infrastrukturo že zdavnaj zgrajeno.

No ja, tole ravno ne drzi vode. Se bo moral g. Prof. le malo zapeljati po AUT avtocestah. Na Pyhrnu bodo v roku naslednjih dveh let koncali z gradnjami vse drugih cevi. Prav tako se na veliko dodeluje AC proti Bregenzu iz Insbrucka. Da ne omenimo kompletno novo AC München-Stuttgart itd. vsi ti projekti tecejo ze zadnjih 10 let in nimajo z razpletom krize veliko opravka. Se vec, najvecja obnovitveno dela na AUT AC-jih so se lotili ravno v casu konjihture, torej lani poleti so startali z najvecjimi deli.
Kar se tice MB, vecje ciganije kot je to mesto, ne najdes v krogu vsaj 150km. Prava sramota, se oravicujem, ampak to je realnost. Ko se pripeljes v MB je ravno tako, kot bi se pripeljal v Srebrenico, vendar leta 98 po vojni. Infrastruktura, ceste-to sploh niso ceste, ampak socialisicni kolovozi, zgradbe po MB pa taksne, da niso vredne niti pljunka. Ampak v MB se ukvarjajo z gradnjo stadijona. Res v MB je ostal globok socialisticni smrad, ki dusi se tisto nekaj malega, kar bi pomenilo razvoj na bolje.