Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (reportaža): Električno popotovanje za 12 evrov
Strani: 1
sporočil: 3.117
Za Nemčijo je računica jasna - pri hitrosti nad 100 km/h je celo bencinar cenejši.Maš prou!
Samo tega, kar si napisal zgoraj Finance ne kapirajo.
Kot sem napisal tukaj: forum.finance.si/?m=...237&single
Kdaj bodo Finance za tehnične zadeve zadolžile diplomante tehničnih fakultet,
ne pa FDV-jevcev? Slednji so cenejši:
If you pay peanuts, you get monkeys!
sporočil: 27
No, očitno ti voziš povprečno 200km/h na avtocesti.
Tale je imel pri povprečni vožnji 200km/h po avtocesti porabo 520 Wh/km, kar pri modelu 85D pomeni teoretični doseg 163km, pri 100D pa 192km. Za normalne uporabnike, ki nimamo samomorilskih nagnenj je ta doseg vsaj 2x večji
www.youtube.com/watc...KoNNY3BL4o
Na www.strompreise.de/ sem poiskal tudi najnižjo ceno za elektriko v Nemčiji (25,91 Cent pro Kilowattstunde), kar tudi ni 2x več kot v Sloveniji.
Sicer pa je bruto plača v Nemčiji za 2016 3.703 Euro, torej vsaj 2x več neto kot v Sloveniji, kar pomeni, da je cena elektrike za njih bolj ugodna kot v Sloveniji.
www.cecu.de/durchsch...ehalt.html
Tale je imel pri povprečni vožnji 200km/h po avtocesti porabo 520 Wh/km, kar pri modelu 85D pomeni teoretični doseg 163km, pri 100D pa 192km. Za normalne uporabnike, ki nimamo samomorilskih nagnenj je ta doseg vsaj 2x večji
www.youtube.com/watc...KoNNY3BL4o
Na www.strompreise.de/ sem poiskal tudi najnižjo ceno za elektriko v Nemčiji (25,91 Cent pro Kilowattstunde), kar tudi ni 2x več kot v Sloveniji.
Sicer pa je bruto plača v Nemčiji za 2016 3.703 Euro, torej vsaj 2x več neto kot v Sloveniji, kar pomeni, da je cena elektrike za njih bolj ugodna kot v Sloveniji.
www.cecu.de/durchsch...ehalt.html
sporočil: 5.835
"Brez vsakih težav bodo porabniki in obiskovalci podjetij, če bo na parkirišču hitra polnilnica. Na tej polnilnici na Petrolovem bencinskem servisu Čatež ob Savi smo v 25 minutah baterijo dopolnili s 74 odstotki, kar pomeni 22,2 kilovatne ure, s katerimi bi prevozili 116 kilometrov. Vendar večina javnih polnilnic in polnilnic na bencinskih servisih ni hitrih."Polnjenje na polnilnicah traja dolgo, rešitev tega problema bo zamenjava baterije, seveda bo moral biti avto zasnovan tako, da bo odstanjevanje prazne in namestitev polne baterije trajala kratek čas, približno toliko minut, kot sedaj traja napolnitev bencinskega tanka.
sporočil: 14.456
[0126Bacis]Spustil sem skozi inverter in dobil tole: If you want monkeys, pay peanuts. :-)
If you pay peanuts, you get monkeys!
sporočil: 970
OK, ampak že nek Renault Zoe ima teh baterij 300 kg, kar ni ravno
priročno za menjavo. Poleg tega, kako bi izgledala potem ta
polnilnica/menjalnica, kjer bi imeli robe za par sto (različnih)
avtomobilov?
sporočil: 5.835
[bacco979]"Nissan Leaf is a compact five-door hatchback electric car ... The battery and control module together weigh 218 kg" Wikipedia
... že nek Renault Zoe ima teh baterij 300 kg
Poleg tega, kako bi izgledala potem ta polnilnica / menjalnica, kjer bi imeli robe za par sto (različnih) avtomobilov?Proizvajalci avtomobilov se bodo dogovorili za enoten standard baterij.
sporočil: 188
Pih. Tako bo videti načrtovanje poti v prihodnosti? Predvidevati,
kjer vse bodo polnilnice na poti in upati, da bo kakšna prosta.
Potem ni čudno, da potrebujete 5 dni za 500km. K stroškom morate
potem prišteti še jedačo in pijačo (in še prenočišča), ki jih
plačate med polnjenjem avtomobila. In ves stres zaradi
(ne)napolnjenosti baterije!? Dajte no. Meni je to en tak grozljiv
korak nazaj. 12 EUR. To si lahko nekam vtaknete. Še niste slišali,
da je čas denar? Peš pridete zastonj. No ja. Jedača in pijača. Pa
prenočišče, če niste ravno ultramaratonec :-)
sporočil: 5.933
Zadnja sprememba: Vinci 10.11.2017 14:07
Hja, jaz imam avto zato, da sem bolj komot. Ta avto je pa kot siten
član družine in je čist vseneo, kaj hoče žena, otroka ali pes, tja
greste, kamor narekuje avto.
sporočil: 5.835
[bacco979]Električni športni terenec ES8 za 57 tisoč evrov omogoča menjavo baterij v treh minutah.
OK, ampak že nek Renault Zoe ima teh baterij 300 kg, kar ni ravno priročno za menjavo. Poleg tega, kako bi izgledala potem ta polnilnica/menjalnica, kjer bi imeli robe za par sto (različnih) avtomobilov?
"Kitajski NIO predstavlja električni športni terenec, ki je neposreden odgovor Teslinemu modelu X in napoved vročega avtomobila na največjem trgu na Kitajskem od leta 2020 naprej. NIO ES8 bo na voljo za približno polovico cene tesle X. ... ES8 ima dva motorja, ki nudita sistemsko moč 480 kilovatov. Pospešek do 100 kilometrov na uro bo avtomobil zmogel v 4,4 sekunde. ... Nudili bodo sistem hitre menjave baterij (nasprotje Tesline gradnje lastnih hitrih polnilnic), ki jo bo mogoče opraviti v treh minutah. NIO bo na Kitajskem do leta 2020 postavil 1.100 postaj za zamenjavo baterije." siol.net/avtomoto/no...sle-455826
Strani: 1