8 min
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ...
35 min
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina
55 min
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
58 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov
2 uri
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
2 uri
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
3 ure
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
3 ure
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
3 ure
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
4 ure
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 20
4 ure
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
5 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala
6 ur
»Mama mi je dejala, da sem malo nor«
8 ur
Thailand Pitches to Host Formula One Race to Bolster Tourism
8 ur
ECB’s Villeroy Says Oil Uncertainty Won’t Stop June Rate Cut
10 ur
Razkrite bilance: kako je lani poslovalo podjetje premiera Roberta Goloba
10 ur
Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu
10 ur
Stanovanja, apartmaji in vila, ki jih lahko kupite na slovenski in hrvaški obali
13 ur
Mervarjeva analiza: Električna energija v Sloveniji je, predvsem za gospodinjstva, med cenejšimi, omrežnina pa druga najcenejša 7

Strani: 1

premza sporočil: 4.276
[#2682913] 08.11.17 16:04
Odgovori   +    17
V enem litru bencina je 34MJ energije.
Ko ga zažgemo dobimo 2300g CO2.

Za dvignit eno tono 100m visoko rabimo 1MJ energije.
Za pospešit eno tono do 160km/h pa tudi 1MJ energije.

Čakam direktivo, ki bo predpisala da lahko oboje oddelamo s 15% manj energije.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2682919] 08.11.17 17:10
Odgovori   +    8
Čakam da izdajo odlok, s katerim se vožno z avtomobili dovoli samo še funkcionarjem, politikom in policajem. Namesto strategij pa lahko začnejo pisat petletne plane. EU se itak levi v novo Sovjetsko zvezo, kjer neizvoljeni birokrati in kvazi-tehnokrati v sovpregi s političnimi progresivci peljo Evropo v trdo in črno prihodnost...
0513ANITO sporočil: 10.821
[#2682939] 08.11.17 18:41 · odgovor na: (#2682921)
Odgovori   +    4
[alek14]
Slovenija 2030:

www.youtube.com/watc...1DPK4-7EkI

Pazljivo glejte okoliške stavbe, zastave (za bolj slabovidne Prešerc, Robbov vodnjak, Plečnikov trg...). :-)
Še mal Bleda od telefonske znamke, katere si lastim ene 2 kosa. (ne ravno tega modela)...

www.oukitel.com/prod...00-78.html
crt sporočil: 27.181
[#2682940] 08.11.17 19:07 · odgovor na: (#2682921)
Odgovori   +    4
[alek14]
Slovenija 2030:

www.youtube.com/watc...1DPK4-7EkI

Pazljivo glejte okoliške stavbe, zastave (za bolj slabovidne Prešerc, Robbov vodnjak, Plečnikov trg...). :-)
se pravi, kdor se pripravlja, da se ne bo vec smelo jesti prasicev, je cisto zajebal, ker bodo dejanski problem krave...
0126Bacis sporočil: 3.027
[#2682971] 09.11.17 06:38
Odgovori   +    3
Pa kakšna je avto-politika Financ?

Enkrat zmanjšujete CO2, drugič pa reklamirate kurjenja bencina s Porche Cayenne:
avto.finance.si/8861...-ikoni-911

Dvoličnost ????
kzupanc sporočil: 10.519
[#2682978] 09.11.17 07:34 · odgovor na: premza (#2682913)
Odgovori   +    1
[premza]
V enem litru bencina je 34MJ energije.
Ko ga zažgemo dobimo 2300g CO2.

Za dvignit eno tono 100m visoko rabimo 1MJ energije.
Za pospešit eno tono do 160km/h pa tudi 1MJ energije.

Čakam direktivo, ki bo predpisala da lahko oboje oddelamo s 15% manj energije.
Marsikje ne rabimo 160km/h, ampak zadostuje 100, 60 ali celo 40 km/h. Pri zaviranju in spuščanju lahko dobimo nazaj teoretično toliko energije kot smo jo prej vložili. Seveda je vedno precej izgubimo, ampak...Teoretično rabimo pri premikanju oseb in tovora energijo samo za premagovanje uporov (zrak, kotalni upor, itd.). Največja izguba je seveda pri sami pretvorbi iz kemične v mehansko energijo.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2682981] 09.11.17 07:37 · odgovor na: 0126Bacis (#2682971)
Odgovori   +    0
Bistvo je seveda v omejevanju neracionalne porabe energije in večanju izkoristka. Na vseh področjih. V prometu je rezerve vsaj 50% na kratek rok - do 2030.
0126Bacis sporočil: 3.027
[#2682986] 09.11.17 08:45 · odgovor na: (#2682914)
Odgovori   +    2
Edina smiselna rešitev:

www.dropbox.com/s/e5...g.jpg?dl=0

Še vedno bolje, kot 28.000 EKO-teroristov (oops, turistov) v Berlinu na COP23
premza sporočil: 4.276
[#2682993] 09.11.17 09:04 · odgovor na: kzupanc (#2682978)
Odgovori   +    0
[kzupanc]
> [premza]
> V enem litru bencina je 34MJ energije.
> Ko ga zažgemo dobimo 2300g CO2.
>
> Za dvignit eno tono 100m visoko rabimo 1MJ energije.
> Za pospešit eno tono do 160km/h pa tudi 1MJ energije.
>
> Čakam direktivo, ki bo predpisala da lahko oboje oddelamo s 15% manj energije.

Marsikje ne rabimo 160km/h, ampak zadostuje 100, 60 ali celo 40 km/h. Pri zaviranju in spuščanju lahko dobimo nazaj teoretično toliko energije kot smo jo prej vložili. Seveda je vedno precej izgubimo, ampak...Teoretično rabimo pri premikanju oseb in tovora energijo samo za premagovanje uporov (zrak, kotalni upor, itd.). Največja izguba je seveda pri sami pretvorbi iz kemične v mehansko energijo.
Se z vsem strinjam. Hotel sem povedati da so omejitve čisto fizikalne. Energije zaviranja se pri "neelektričnem" avtu praktično ne da izkoriščati, tako da za vsak hrib, za vsako pospeševanje in za vsako premagovanje upora kuriš gorivo, ki zgori v CO2.

Edino kar lahko storiš je, da povečaš izkoristek motorja.
To pa, kot je pokazala praksa, drastično poveča izpuste plinov, ki pa so res strupeni.

Strani: 1